mooi en beter dan dat het maar voor een paar keer is want 9 uur achter elkaar werken is behoorlijk veelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog 1x deze week en volgende week nog 3x
Achja het is leuk met de kinderen en het is ook een fijn zakcentje
ik welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Als MTV verdwijnt zal ik het ook niet missen. VH1
Ik kijk dat nooitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wel![]()
Made![]()
I used to be fat![]()
Real Life
Ja, vandaag schoongemaakt. Vandaar dequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:57 schreef AnneX het volgende:
Nou Krakke toch en het balkon was schoon . zeg je net.
Vanavond de rest van de roti van gister verdubbelen met een kipfilet erbij.
Even laten meesudderen in de gele saus en wéer smullen.
Oh ja, en de laatste 1/3 van de tarte abricôt.
Ms. wel buiten eten ??? alhoewel het betrekt hiero.
vind dat veel leuker dan de muziek op tvquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kijk dat nooit. Als ik een muziekzender ben wil ik muziek laten zien en geen reality
.
lekkkkerrrrrrrrquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, vandaag schoongemaakt. Vandaar de![]()
Krakkemoeke en ik hebben heerlijk buiten gegeten: gebakken kaas!
Dit was gewoon jong belegen,dus er zit ook geen zoute saus ofzo bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkkkerrrrrrrr
alhoewel ik me nu voltank met limonade omdat mn kaaspizza zo zout was
zo te zien tukt de hele sc mee.quote:
Volgens mij geef je zelf de oplossing al aan:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Zo... ik heb vandaag maar weer eens een quiche gebakken.... op aanraden van een collega... de quiche grotendeels op 150graden gebakken en dan iets langer dan gebruikelijk...
satéprikker kwam er schoon uit en ook de quiche zelf kwam mooi uit de vorm maar toen....
leek de bodem en de binnenkant van de buitenkant (volgen jullie het) toch nog een beetje ongaar....
>>>> wat is dan de beste oplossing?
Ik heb het nu weer terug de oven ingeschoven, maar zou graag zien dat het in een keer goed gaat....
dus wat doe ik de volgende keer om het te verbeteren?
naast toch maar minder kaas enblokjes salami omdat het nu wel een heel machtige quiche is geworden
Dat ziet / zag er inderdaad lekker uit !quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we moesten allemaal even uitbuiken.
Impressie van vanavond.
Danone bladerdeeg.... a oke.... het probleem is alleen dat ik mijn oven niet op 210 kan instellen (je weet wel zo combi/magnetron geval)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:07 schreef AnneX het volgende:
Een quiche doe ik vrijwel altijd van Danone bladerdeeg.
Das 210 graden hetelucht en 15 - 20 minuten.
Weer naar buiten : lezen en koffie.
wel op 200?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Danone bladerdeeg.... a oke.... het probleem is alleen dat ik mijn oven niet op 210 kan instellen (je weet wel zo combi/magnetron geval)
quote:
Is toch lekker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
thuis. veel toko's dicht in de stad
dus maar op vrijthof gegeten bij momus
Dan moet je gewoon iedere 10 min. switchen van 200 naar 225.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef -Engel- het volgende:
200 is een optie ja.... 225 kan ook nog ... en daarna alleen lager.... ja ik weet het..ik zou een echte oven moeten hebben, maar voor die ene keer dat ik het op mijn heupen krijg en dus een quiche pak
tsja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |