Xenaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:14 schreef golfer het volgende:
Vol trots werd er net luid miauwend weer een buit voor mijn voeten gegooid. Een klein roodborstje.![]()
Met plastic zakje opgeraapt en onder protest van de poes in vuilcontainer gedumd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef AnneX het volgende:
Een klein roodborstje.
Ach gossie en jij mag het opruimen.
Dat is hier ook het geval. Drommen bejaarde echtparen weer aan het fietsen in het dorp en de duinen.quote:Met dit weer fietsen er wel veel toeristen ( als in echtparen) door het dorp.
Ook op dezelfde fiets? Eén met stang, één zonderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef golfer het volgende:
Dat is hier ook het geval. Drommen bejaarde echtparen weer aan het fietsen in het dorp en de duinen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak wel en tegenwoordig steeds meer met hulpmotortje erbij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Ook op dezelfde fiets? Eén met stang, één zonderZo fietsen echtparen altijd door Drenthe.
Zolang je maar niet ook in hetzelfde trainingspak gaat fietsen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:34 schreef AnneX het volgende:
Ook op dezelfde fiets?
IsaInderdaad gezien.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:32 schreef golfer het volgende:
FFT hoeft vanavond niet meer naar het zomerfeest in een buurgemeente van haar.![]()
http://www.alphen.cc/nieu(...)-ongeval-met-tractor
Volgens mij is het hele feest verder afgelast, dus ook de rest van de week.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ken er wel een aantal die vnv naar het feest op de kermis zou gaan. en morgen is de skihut daar, wat ik lees dat dat wel door gaat.... alleen vnv niet.
god, het nichtje van die jongen... dat meisje komt er never nooit meer overheen (en de rest van de fam natuurlijk)
aaaaah!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:14 schreef golfer het volgende:
Vol trots werd er net luid miauwend weer een buit voor mijn voeten gegooid. Een klein roodborstje.![]()
heerlijk klinkt dat! en wat een vreemde reacties trouwens...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:57 schreef AnneX het volgende:
Nou Krakke toch en het balkon was schoon . zeg je net.
Vanavond de rest van de roti van gister verdubbelen met een kipfilet erbij.
Even laten meesudderen in de gele saus en wéer smullen.
Oh ja, en de laatste 1/3 van de tarte abricôt.
Ms. wel buiten eten ??? alhoewel het betrekt hiero.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:32 schreef AnneX het volgende:
Dat is hier ook het geval.
Vind jij het ook zó erg ??? om te zien.
Mijn voorland o.i.d.
Trouwens wat een vreemde reactiesEchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo zeker weten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Werk was leuk, maar wel zwaar zo 9 uur werken zonder echte pauze
Nog 1x deze week en volgende week nog 3xquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo zeker weten...
moet je dit nog een keer doen?
Als MTV verdwijnt zal ik het ook niet missen. VH1quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
MTV verdwijnt van tv
oh nee het is TMF maar die doos van RTL 4 nieuws zei eerst echt MTV....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |