abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100251614
Mijn nichtje gaat ook Cambridge doen
Ik hoop zo dat het voor haar wel werkt en niet dat ze meer bijkomt
Ze is nog zo jong
pi_100251660
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nichtje gaat ook Cambridge doen
Ik hoop zo dat het voor haar wel werkt en niet dat ze meer bijkomt
Ze is nog zo jong
Gegarandeerd een recept voor gewichtstoename ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:54:25 #228
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_100251708
Wat is het voor dieet?
pi_100251772
Shakes en VLC (very low calorie). Met andere woorden: je verknalt je basaalmetabolisme, je breekt lean body mass af en je leert niets te veranderen waardoor je zo dik werd.

edit: en het heeft niets met de universiteit van Cambridge te maken, die hadden zelfs een tijd een soort disclaimer op hun website dat ze niets met dat dieet te maken hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 23:06:18 #230
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_100252264
Wel grappig, iedereen verklaart je voor gek als je een dieet verzint met de energiewaarde van 5 onbelegde sneetjes brood op een dag + een vitaminepil, maar als je het met cambridge shakes doet kan het opeens wel. :')
Confidence through competence
pi_100252433
Maar het gaat wel snel *O*
pi_100252528
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Buiten zitten *O* In de avond *O* Met een lampie *O*

Oh en kijk eens wat ik in de mail vond : De poes in het tentje wat ik opstuurde (en wat niet zonder slag of stoot ging) :D

[ afbeelding ]

ik heb het idee dat het niet helemaal goed van vorm is, maar het beessie is er gek mee! :)
:D dat komt van het in de envelop proberen te proppen op postkantoor haha maar superschattig O+

ik ga slapen :Z :*
pi_100252815
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 23:10 schreef Isabeau het volgende:
Maar het gaat wel snel *O*
Cambridge? Mja zodra je stopt komt het er zo weer aan.

Diëten zijn altijd slecht. Meer beweging en aanpassing van je eetgewoontes is de enige juiste oplossing.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_100252911
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef Spezza19 het volgende:

Cambridge? Mja zodra je stopt komt het er zo weer aan.

Diëten zijn altijd slecht. Meer beweging en aanpassing van je eetgewoontes is de enige juiste oplossing.
Ik zeg toch ook dat het gegarandeerd leidt tot gewichtstoename.

Misschien dat Sarabi nog wat gezond verstand in haar nichtje kan krijgen :) Vooral omdat ze nog zo jong is.
pi_100253046
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat het gegarandeerd leidt tot gewichtstoename.

Misschien dat Sarabi nog wat gezond verstand in haar nichtje kan krijgen :) Vooral omdat ze nog zo jong is.
En ik ben het toch met je eens ;)
pi_100253143
*O*

Nu Sarabi's nichtje nog :7 Maar de meeste mensen die willen afvallen willen snel snel snel en je leefgewoontes aanpassen klinkt als een te traag proces -O-
pi_100253152
Hoe jong ze ook is, ze is ook eigenwijs
Een paar meiden in haar omgeving doen het ook, dus wil ze het nu ook graag doen
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 23:30:04 #238
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100253371
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Buiten zitten *O* In de avond *O* Met een lampie *O*

Oh en kijk eens wat ik in de mail vond : De poes in het tentje wat ik opstuurde (en wat niet zonder slag of stoot ging) :D

[ afbeelding ]

ik heb het idee dat het niet helemaal goed van vorm is, maar het beessie is er gek mee! :)
Je zou denken dat de linker het verfromfraaide tentje is Bluezz. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_100253399
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 23:25 schreef Sarabi het volgende:
Hoe jong ze ook is, ze is ook eigenwijs
Een paar meiden in haar omgeving doen het ook, dus wil ze het nu ook graag doen
Zeg tegen haar dat ze eerst het resultaat op de lange termijn moet bekijken. :)
pi_100254423
Ik ga ook slapen :O Tot morgen lieve culvriendjes en vriendinnetjes *;
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 23:52:14 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100254537
Slaap wel Isa.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_100254656
Zo. Gasten de deur uit. Etentje was wederom een succes :9 Die kip blijft echt zo goed O+ En zelfgemaakt vanille-ijs was echt briljant lekker :9~ _O_ Met eigengemaakte warme chocoladesaus :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_100254806
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet daar wegblijven, ik vind de mensen (niet allemaal hoor!) er zo dom :'(
Herkenbaar _O- :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 3 augustus 2011 @ 00:04:38 #244
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100255049
Het is weer echt een Twitter-momentje hier, zo even snel te zien. :D Ik mis sun en TAV nog.
:D Lekker Pee, je avondje!

Zo. Blijft toch lekker, even een kussen in de rug recht trekken. 8-)
/meetwittert
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_100255213
quote:
17s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is weer echt een Twitter-momentje hier, zo even snel te zien. :D Ik mis sun en TAV nog.
:D Lekker Pee, je avondje!

Zo. Blijft toch lekker, even een kussen in de rug recht trekken. 8-)
/meetwittert
:D _O- En het was een heerlijk avondje. Weer supergezellig zo met de oud-collega's :D Ik ben weer helemaal in de kook-modus O+ Gotta love it O+ Morgenavond even de restjes van vanavond opeten *O* Lekker kipfiletje met wat champi's en restjes aardappel en daarbij een lekkere salade van rucola en veldsla en pijnboompitjes :9~

edit: de wannabe-bonbons vielen ook hier goed in de smaak *) mijn keuken heeft geen kant-en-klare zooi gezien vandaag *)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 00:44:16 #246
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100256374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 00:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D _O- En het was een heerlijk avondje. Weer supergezellig zo met de oud-collega's :D Ik ben weer helemaal in de kook-modus O+ Gotta love it O+ Morgenavond even de restjes van vanavond opeten *O* Lekker kipfiletje met wat champi's en restjes aardappel en daarbij een lekkere salade van rucola en veldsla en pijnboompitjes :9~

edit: de wannabe-bonbons vielen ook hier goed in de smaak *) mijn keuken heeft geen kant-en-klare zooi gezien vandaag *)
Leuk klinkt dat Pee! Weer helemaal de keukenprins! Trots gevoel he, als je zo 'n heel eigen maal aan gasten hebt voorgezet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 00:47:40 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100256488
We zakken even door. Morgen vrije dag van B. Dus er wordt nog een restje van Som den Draeber (those who kill) tegenaan gegooid.
Met de SunTavjes gaat het ook goed, zo te zien op FB.

Dude laat zich op voor de laatste loodjes Franse draakjes?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100256931
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Leuk klinkt dat Pee! Weer helemaal de keukenprins! Trots gevoel he, als je zo 'n heel eigen maal aan gasten hebt voorgezet.
Yup. Heel bevredigend ook :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 01:28:42 #249
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100257532
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
We zakken even door. Morgen vrije dag van B. Dus er wordt nog een restje van Som den Draeber (those who kill) tegenaan gegooid.
Met de SunTavjes gaat het ook goed, zo te zien op FB.

Dude laat zich op voor de laatste loodjes Franse draakjes?
Ja we laden ons op. Hoewel we behoorlijk af-geladen zijn. Pittig hoor, stacaravannen met het 'hele gezin' :D

Veel deurzakplezier :9
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 01:47:42 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100257951
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:

Ja we laden ons op. Hoewel we behoorlijk af-geladen zijn. Pittig hoor, stacaravannen met het 'hele gezin' :D

Veel deurzakplezier :9
Deurgezakt, afgezakt, en uitgezakt gaan wij ook ten bedde. :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')