Goed idee, maar ik weet geen kind te leen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef freecell het volgende:
Ik zit al de halve dag in de speeltuin
Ik wil ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef freecell het volgende:
Ik zit al de halve dag in de speeltuin
watjes...tis geen 35 gr hoor..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn collega's klagen idd behoorlijk over de warmte
je mag mij lenen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik weet geen kind te leen.
Nou, zo voelt het hier welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:40 schreef FutureFairytale het volgende:
watjes...tis geen 35 gr hoor..
Stelletje zeiksnorren dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn collega's klagen idd behoorlijk over de warmte
En vergeet ook vooral al die sporten niet die je moet kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak maar even dat een huisman behalve boodschappen en koken ook nog wel eens huishoudelijk bezig is om te zorgen dat het huis niet zo'n puinhoop wordt.
Dat natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
En vergeet ook vooral al die sporten niet die je moet kijken
Wat een grappig flesje. Is het bier?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
net
[ afbeelding ] gekocht bij de lidl ben benieuwd
ik vond t flesje zo leuk
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een grappig flesje. Is het bier?
1,49 voor 500 ml dus dat wilde ik best proberenquote:De Hobgoblin is een koperkleurige, bijna bruinrode ale met de smaak van geroosterd mout. Deze ale heeft een zacht hoppige, licht bittere achtergrond en een eveneens hoppige afdronk.
Waar hebben we een Lidlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
net
ik vond t flesje zo leuk
Zonde, zonde!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook.
Gaat helaas wel ten koste van het urenlang achter elkaar kijken naar Fantasy-series.
Grappig. Vork en ik hebben zaterdag Goblin op de kop getikt bij een bierslijterij. Die was best goed te drinken, maar erg bijzonder? Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
net
ik vond t flesje zo leuk
3.16 op een schaal van 5 bij ratebeer na 1400 stemmenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
net
ik vond t flesje zo leuk
Zegt mij zo niet veel. Tot hoe hoog gaat die schaal?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:04 schreef borisz het volgende:
3.16 op een schaal van 5 bij ratebeer na 1400 stemmen.
Hij ziet er wel eng uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
net
ik vond t flesje zo leuk
5, staat er toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Zegt mij zo niet veel. Tot hoe hoog gaat die schaal?
vlakbij mn werkbaron van hovelstraatquote:
ja idd etiket/flesjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Grappig. Vork en ik hebben zaterdag Goblin op de kop getikt bij een bierslijterij. Die was best goed te drinken, maar erg bijzonder? Nee.
Overigens ook om dezelfde reden: het etiket.
Oh, fiets je altijd zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vlakbij mn werkbaron van hovelstraat
Aha. Overheen gelezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |