Dat zijn duidelijk ballonnen. Je ziet op een gegeven moment zelfs een groepje ballonnen waar het touwtje nog onder hangt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ballonnen of wat anders? (HD !)
Dat is toch erg veelzeggend volgens jou? Hij is een piloot, hij weet waar hij over praat. In jouw boekje telt dat toch voor heel wat? 'Het leger' is nogal vaag, dat X binnen het leger dat zegt is leuk, maar hoeveel meer ervaring heeft hij dan die piloot? Het lijkt me dat die piloot daar zinnigere dingen over kan zeggen dan iemand die op de grond formulieren aan 't invullen is, bij wijze van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb die docu ook gezien en daarin werd dit niet herhaald.
Ik sta er geheel voor open dat het booreilanden zijn maar tot nu toe heeft nog niemand overtuigend laten zien dat het daadwerkelijk booreilanden waren. Alleen een piloot die daar vaak vliegt, zegt dat het booreilanden waren.
Aan de andere kant zegt het Mexicaanse leger dat het niet de booreilanden konden zijn omdat deze objecten zich op grote hoogte bevonden. Maar het is natuurlijk makkelijker en veiliger om er vanuit te gaan dat ze bij het leger een stelletje debielen zijn die booreilanden niet kunnen onderscheiden van vliegende objecten.
Pop's boekje horen we wel van de bron , veel minder ruis .quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is toch erg veelzeggend volgens jou? Hij is een piloot, hij weet waar hij over praat. In jouw boekje telt dat toch voor heel wat? 'Het leger' is nogal vaag, dat X binnen het leger dat zegt is leuk, maar hoeveel meer ervaring heeft hij dan die piloot? Het lijkt me dat die piloot daar zinnigere dingen over kan zeggen dan iemand die op de grond formulieren aan 't invullen is, bij wijze van.
Het lijkt er idd duidelijk op dat je de touwtjes ziet. Alleen het zogenaamde formatie vliegen is ietwat vreemd...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:19 schreef Barcafan het volgende:
Die eerste zijn balonnen, je ziet zelfs de touwtjes.
Het is veelzeggend genoeg om die piloot serieus te nemen. Er zijn gewoon twee kanten van het verhaal hier die je serieus moet nemen. Op een gegeven moment zie je iets wat lijkt op een weerspiegeling van de hitte in het water, dus dan kan het idd een boorplatform zijn. Maar verderop in het filmpje komen de lichten weer heel duidelijk in beeld en zie je geen weerspiegeling in het water... hoe kan dat? En de piloten van het leger vliegen daar ook vaker rond, dus we mogen toch aannemen dat zij ook wel weten waar ze het over hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is toch erg veelzeggend volgens jou? Hij is een piloot, hij weet waar hij over praat. In jouw boekje telt dat toch voor heel wat? 'Het leger' is nogal vaag, dat X binnen het leger dat zegt is leuk, maar hoeveel meer ervaring heeft hij dan die piloot? Het lijkt me dat die piloot daar zinnigere dingen over kan zeggen dan iemand die op de grond formulieren aan 't invullen is, bij wijze van.
Dat deze lichten boorplatforms zijn blijft toch een vreemde redenatie als je het filmpje goed bestudeert. Het effect dat de boorplatforms bewegen, zou echt kunnen zijn maar dan moeten de wolken echt met een behoorlijke snelheid langs komen waaien. En aangezien de vorm van de wolken behoorlijk gelijk blijft, is het niet heel aannemelijk dat de wolken met hoge snelheid voorbij komen drijven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
Onderstaand filmpje is ook wel interessant om te delen.
In 2004 kreeg een vliegtuigje van de Mexicaanse luchtmacht, dat op een routinemissie was om smokkelvliegtuigen te zoeken, radarcontact met een aantal onbekende vliegende objecten, die zeer vlakbij hen vlogen. Zij waren echter onzichtbaar voor het oog.
Met speciale camera's waren de objecten wel te zien.
http://www.niburu.nl/inde(...)iew=wrapper&Itemid=5
Ufo's ja. Buitenaardse voertuigen volgens mij niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:20 schreef knight18 het volgende:
Vind dit filmpje toch wel opmerkelijk. Van de meeste denk ik dat ze echt zijn.
Dit zijn 100% ufo's?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:53 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ufo's ja. Buitenaardse voertuigen volgens mij niet.
Shuttle mision STS-29quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:53 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ufo's ja. Buitenaardse voertuigen volgens mij niet.
http://www.ufoseek.org/nasaufo.htmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Shuttle mision STS-29
" Houston , we still have the alienspacecraft under observance "
quote:[...]
This led me to conclude
that unfortunately, the target voice was a hoax probably from an amateur
radio operator. [...]
De beelden zijn wel echt en kan dus nog niks uitsluiten .quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:30 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
http://www.ufoseek.org/nasaufo.htm
Van de persoon die het bericht opving:
[..]
Dat is er toch al eens geweest?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:55 schreef Summers het volgende:
Het is tijd voor een mass ufo sighting in nederland .
Ow , weet ik niks vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is er toch al eens geweest?
Vorig jaar of een jaar daarvoor in het noorden. Welke verklaring ze toen hadden weet ik niet meer maar het had 'absoluut niets met buitenaardsen te maken'.
Of was het iets met laserlichten ?quote:
Zou een wapentest geweest zijn, met een nieuw soort raket of zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is er toch al eens geweest?
Vorig jaar of een jaar daarvoor in het noorden. Welke verklaring ze toen hadden weet ik niet meer maar het had 'absoluut niets met buitenaardsen te maken'.
Zit niet zo te trollen man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:32 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Zou een wapentest geweest zijn, met een nieuw soort raket of zo.
Nee, waarnemingen door heel veel mensen verspreid over een langere tijd. Was hot news toen. Misschien was het toch niks bijzonders want niemand heeft het er nog over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:03 schreef Summers het volgende:
d
[..]
Of was het iets met laserlichten ?
Hij is geen troll hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zit niet zo te trollen man.
Het zijn sky divers zoals in het commentaar van het youtube filmpje staat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ben benieuwd wat dit is volgens de skeptici:
Ik ken het skydive filmpje:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:46 schreef Barcafan het volgende:
[..]
Het zijn sky divers zoals in het commentaar van het youtube filmpje staat.
Dank je voor die classificatiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zit niet zo te trollen man.
http://www.alcione.org/FAM/FLIR_CONCLUSION.htmlquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En waar ik gewoon niet tegen kan, is dat mensen beweren dat dat filmpje allang gebunked is als zijnde olieplatforms als er geen reconstructie heeft plaatsgevonden. Hoe moeilijk kan het zijn om daar 's nachts op te stijgen, desnoods met een camera zonder infrarood, om het filmpje te reproduceren? Helaas is dat niet gebeurd, dus we weten nog steeds niet wat het waren.
sorry,foutje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:31 schreef fokjoekresie het volgende:
[..]
http://www.alcione.org/FAM/FLIR_CONCLUSION.html
Bewijs genoeg?
Ik ben geen ongelovige maar er staan zoveel onzin UFO filmpjes op youtube,99 van de 100 kunnen zo de vuilnisbak in.
Interessant! Bewijs genoeg? Nee, net niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:31 schreef fokjoekresie het volgende:
[..]
http://www.alcione.org/FAM/FLIR_CONCLUSION.html
Bewijs genoeg?
Ik ben geen ongelovige maar er staan zoveel onzin filmpjes op youtube,99 van de 100 kunnen zo de vuilnisbak in.
Helaas is die nep.quote:
en dat moet ik maar van je aannemen zonder onderbouwing ?quote:
Ja! Die zocht ik ook al een paar keer.quote:
Ja, maar dat stel je voor maakt het niet meer of minder echt dan het wel of niet is.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vind de volgende video's zo ongelofelijk intrigerend:
De geclaimde Apollo 20 missie:
Nu zullen er natuurlijk weer mensen zijn die heel hard "fake!" willen roepen, maar zet je oordeel gewoon eens opzij en stel je gewoon eens voor dat deze filmpjes echt zijn....
Dat hoeft toch ook niet? Ik heb genoten van de Matrix trilogie, ondanks dat het niet echt was. Wat me af en toe nogal stoort in de UFO discussies is dat het een spelletje lijkt te zijn van wie er gelijk heeft. Er is in mijn ogen niet genoeg plaats voor verwondering in de TRU-topics over dit soort onderwerpen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, maar dat stel je voor maakt het niet meer of minder echt dan het wel of niet is.
Dat is zeker iets aparts.quote:Op maandag 5 september 2011 06:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hier nog iets vreemds dat ik tegenkwam in een docu over WWII. Ik heb er verder geen UFO-verbinding mee maar ik vond het toch apart genoeg om even te laten zien:
[ afbeelding ]
@5:45 kun je hem zien:
Ik dacht eerst dat het misschien een markering is op de tape? Alleen het vliegtuig vliegt er wel voorlangs. Kan het zijn dat de markering er eerst is op gezet en dat toen deze film is opgenomen? Of is het gewoon een rare wolkpartij?
Sonic booms hoor je over het algemeenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb 1 kritische vraag aan jullie....
... Hebben jullie 1 ufo ooit een sonic boom zien maken?
We mogen er van uit gaan dat zij een aandrijving gebruiken die voor ons onbekend is. Als we kijken naar het Hessdalen fenomeen dan zou het kunnen zijn dat de aandrijving te maken heeft met plasma en magnetisme. Ik weet niet wat voor effect dit heeft op de ruimte daar omheen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef princem het volgende:
Sonic boom daar heb je mijnsinziens wel een punt conclusie ze bestaan niet natuurwetten gelden toch ook voor flying discs
Lijkt mij ook. Het kan toch niet zo zijn dat ufo's alle natuurwetten kunnen omzeilen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef princem het volgende:
Sonic boom daar heb je mijnsinziens wel een punt conclusie ze bestaan niet natuurwetten gelden toch ook voor flying discs
In theorie is alles mogelijk. Elke dag nog worden wetenschappers geconfronteerd met (chemische) effecten die tot dan aan toe niet aannemelijk waren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
We mogen er van uit gaan dat zij een aandrijving gebruiken die voor ons onbekend is. Als we kijken naar het Hessdalen fenomeen dan zou het kunnen zijn dat de aandrijving te maken heeft met plasma en magnetisme. Ik weet niet wat voor effect dit heeft op de ruimte daar omheen.
En in Through the Wormhole werd uitgelegd dat een warpdrive in theorie gewoon kan worden gebouwd. Op dat moment verbuig je de ruimte om het toestel ipv dat je door de ruimte zelf heenreist.
Heb je ook een bron of zo want hier kan ik niets mee. Is de foto geanalyseerd? Weet jij waar hij vandaan komt? Wie heeft hem gefotoshopt?quote:
"Incredible UFO Sighting"quote:
Nee man waren marsmannetjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:29 schreef Westsidee het volgende:
[..]
"Incredible UFO Sighting"![]()
Is gewoon een vliegtuig die naar de filmer toevliegt met een te ver ingezoomde camera. Ik dacht eerst dat 't zelfs nog Venus zou kunnen zijn, maar daar lijkt het net iets te langwerpig te zijn.
Ik zie er geen ruimteschip in maar ook een vliegtuig zie ik er niet "gewoon" in. Waar haal je dat zo vandaan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:29 schreef Westsidee het volgende:
[..]
"Incredible UFO Sighting"![]()
Is gewoon een vliegtuig die naar de filmer toevliegt met een te ver ingezoomde camera. Ik dacht eerst dat 't zelfs nog Venus zou kunnen zijn, maar daar lijkt het net iets te langwerpig te zijn.
Kijk eens bij 1:03...camera is daar heel even een beetje scherp gesteld (en dan zie je gewoon 2 lichten naast elkaar) en op 1:07 zie je het object weer in 1 klap veranderen in 't vervormde ufo-achtige object. Oftewel het object ziet er in 't echt helemaal niet uit als een UFO, maar de camera zorgt voor die vervormingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik zie er geen ruimteschip in maar ook een vliegtuig zie ik er niet "gewoon" in. Waar haal je dat zo vandaan?
Sinds wanneer zijn twee lichten naast elkaar dan een vliegtuig?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:57 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Kijk eens bij 1:03...camera is daar heel even een beetje scherp gesteld (en dan zie je gewoon 2 lichten naast elkaar) en op 1:07 zie je het object weer in 1 klap veranderen in 't vervormde ufo-achtige object. Oftewel het object ziet er in 't echt helemaal niet uit als een UFO, maar de camera zorgt voor die vervorming
Sinds op beide vleugels koplampen zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn twee lichten naast elkaar dan een vliegtuig?
Ok dus tegenwoordig kunnen we een vliegtuig al onderscheiden puur op basis van twee lichten in de lucht? Is dat ook de definitie die ik in de Van Dale kan vinden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinds op beide vleugels koplampen zijn.
Maar in dat hele filmpje kun je ook verder geen duidelijke schotel zien, en toch wordt dat filmpje in dit topic gepost, dus dan bedoel je niet dat dit in jouw optiek een vliegtuig is. Die slag om de arm werkt 2 kanten op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ok dus tegenwoordig kunnen we een vliegtuig al onderscheiden puur op basis van twee lichten in de lucht? Is dat ook de definitie die ik in de Van Dale kan vinden?
En wanneer ik twee Chinese lantaarns de lucht in stuur met een touwtje aan elkaar vast, is het dus een vliegtuig? Wauw! Weer wat geleerd!
Misschien moet ik jullie eventjes wat helpen.... Je zou moeten zeggen:
"Het zou heel goed een vliegtuig kunnen zijn omdat het erop lijkt dat je twee lampen ziet die normaal bij een vliegtuig onder de vleugels zitten. Je kunt verder geen duidelijk vliegtuig zien dus zeker weten doen we het ook niet, maar het is aannemelijker dat het een vliegtuig is dan een vliegende schotel natuurlijk."
Voor de zekerheid herhaal ik het nog een keertje:
"Het zou heel goed een vliegtuig kunnen zijn omdat het erop lijkt dat je twee lampen ziet die normaal bij een vliegtuig onder de vleugels zitten. Je kunt verder geen duidelijk vliegtuig zien dus zeker weten doen we het ook niet, maar het is aannemelijker dat het een vliegtuig is dan een vliegende schotel natuurlijk."
Als je goed hebt gelezen heb je kunnen merken dat deze bovenstaande reactie intelligenter is dan: "Is gewoon een vliegtuig!" of: "Het is een vliegtuig want het heeft twee lampen en vliegt in de lucht!".
We moeten er ook rekening mee houden dat een hele hoop mensen niet goed kijken. Ze denken iets te zien, en hun (soms krom denkende) hersenen vullen aan wat ze denken te zien. En wat de video's betreft, tja, nu we photoshop etc. hebben wordt het steeds lastiger om voor de gewone mens te zien of het echt is of niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:02 schreef arucard het volgende:
[..]
Waarom kan je bij vliegtuigen wel normaal nadenken en bij ruimteschepen niet?
Inderdaad, soms zie je een filmpje en denk je echt.. wut, dit lijkt wel echt maar word dan weer net zo goed gedebunked. Ik kan mij die vliegende bollen bij een kerncentrale nog herrineren wat dat betreft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:08 schreef BlackLodge het volgende:
En wat de video's betreft, tja, nu we photoshop etc. hebben wordt het steeds lastiger om voor de gewone mens te zien of het echt is of niet.
Ooggetuigen opzich niet nee. Tenzij verschillende mensen, individueel van elkaar, hetzelfde beschrijven. Dan trekt het wel mijn aandacht. En bij plaatjes en video's ga ik er eigenlijk meestal van uit dat ze nep zijn. Tenzij er in een documentaire aandacht aan geschonken wordt door een expert die het hele plaatje of filmpje analyseert, en dan concludeert dat er niet mee gesjoemeld is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:59 schreef arucard het volgende:
Sowieso zijn ooggetuigen en videos of plaatjes niets waard.
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:59 schreef arucard het volgende:
Grappig dat mensen wel levenslang tegen zich geëist krijgen door een verklaring van een 'ooggetuigen' in een rechtbank.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:59 schreef arucard het volgende:
Ofquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:58 schreef kristyle het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Een live interview op cnn met een grey?
Ik heb al eerder gezegd dat dat ding in het filmpje in mijn ogen ook niet op een ruimteschip lijkt. Ik weet gewoon niet wat het is. Wat me nogal stoort af en toe is dat mensen soms moeite lijken te hebben met dingen gewoon in het midden te laten en in plaats daarvan geneigd zijn stellige uitspraken te doen op basis van te weinig informatie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar in dat hele filmpje kun je ook verder geen duidelijke schotel zien, en toch wordt dat filmpje in dit topic gepost, dus dan bedoel je niet dat dit in jouw optiek een vliegtuig is. Die slag om de arm werkt 2 kanten op.
Ik snap je vraag niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:02 schreef arucard het volgende:
[..]
Waarom kan je bij vliegtuigen wel normaal nadenken en bij ruimteschepen niet?
Precies. Maar daar stappen skeptici maar wat graag overheen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Grappig dat mensen wel levenslang tegen zich geëist krijgen door een verklaring van een 'ooggetuigen' in een rechtbank.
Ik vind deze heel interessantquote:Op donderdag 22 september 2011 01:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nep of echt?
[ afbeelding ]
Juist het tegenovergesteld heeft me geleerd waar te zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ziet dit er gefotoshopt uit? De lichtinval is dan wel keurig gedaan:
[ afbeelding ]
Aangezien ik deze foto nu pas voor het eerst zie, heb ik het vermoeden dat hij nep is idd. Je zou verwachten dat een foto als deze wat bekender zou zijn.
wat een KUTkickquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:04 schreef eigendeegcookie het volgende:
Oh oh oh , wat zou ik nou graag mn filmpje tonen!
Maar helaas was ik toen zo bevangen door hetgeen waarnam,
dat ik spontaan vergat mn camcordertje van de autofocus te halen,
ik bleef maar bibberend 'scherpstellen' terwijl ik zag dat ik niet scherpstelde..........
Met knikkende knietjes , zo was ik onder de indruk.......
Dus jullie moeten t maar doen met mijn getypte verslag , uit mijn geheugen.
Het was pakweg tussen een en twee 'snacht's ,
Degene die mij dr op wees moest meteen weg ,
want er gebeurden toevallig nog meer spannende dingen.
het was nazomer/herfst van t jaar 96 ,97 ,98 of 99 ofzo.
Het heeft , schat ik , minstens 20 minuten geduurd.
Ik zag steeds 8 lichtjes in de lucht , vergelijkbaarbaar met het soort lichtjes waarvan summer
opperde dat t misschien laserlichtjes waren.
Maar deze 8 deden soms alle 8 een rondedansje , maar meest van de tijd waren ze in 2 groepjes van 4 actief , synchroon aan mekaar symetrisch te dansen.
En die dans varieerden ze onophoudelijk , prachtig gewoon!
Zelf bracht ik t niet verder dan me te blijven verbazen/schamen dat ik nog steeds geen filmpje had kunnen maken , en ook zag ik al die tijd niemand buiten die t ook zag : muisstil was t.
Het hield wel op na n poosje , en begon ook niet opnieuw.
Volgende dag heb ik toen maar de politie gebeld,
maar toch werd ik niet uitgelachen: ze waren gisternacht de hele nacht platgebeld
door heel Zuid-holland, door mensen die UFO's hadden gezien!!
[toen woonde ik in Leiden] Er was nl een lasershow in Scheveningen , en door de laaghangende bewolking was die in de wijde omtrek zichtbaar!
Ik heb , pas nog , geprobeerd daar filmpjes van te vinden , desnoods maar een een berichtje , maar nee , helemaal niks......
iemand wel???
Als veel mensen hetzelfde hebben gezien ligt dat toch anders. Om een ooggetuigenverslag per definitie als waardeloos te bestempelen gaat me te ver.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:59 schreef arucard het volgende:
Nou nee, er wordt toch ongoing in dit topic gepost? Wat bedoel je? Meld het anders even in FBquote:
Grote groepen maakt het misschien nog wel onbetrouwbaarder. En ze zullen vast wel iets gezien hebben, dat zou kunnen. Maar de conclusie dat het een buitenaards schip is, dat is niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als veel mensen hetzelfde hebben gezien ligt dat toch anders. Om een ooggetuigenverslag per definitie als waardeloos te bestempelen gaat me te ver.
Wat hebben deze mensen dan gezien volgens jou?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:06 schreef arucard het volgende:
[..]
Grote groepen maakt het misschien nog wel onbetrouwbaarder. En ze zullen vast wel iets gezien hebben, dat zou kunnen. Maar de conclusie dat het een buitenaards schip is, dat is niet serieus te nemen.
Wat een verrassing, een ontwijkend antwoord!quote:
Groepsgedrag.quote:En hoe je erbij komt dat grote groepen het misschien nog wel onbetrouwbaarder maakt, is mij een raadsel
Je liegt. Ik heb al eens eerder een discussie met je gevoerd en dat ging heel normaal toen je plots een kleine woede-aanval kreeg. Je bent gewoon bang.. En jouw kijk op aliens en UFO's is veel minder van waarde dan die van een generaal of piloot die zeggen een ervaring hiermee te hebben gehad. Dat heeft niets domheid of wijsheid te maken. Ik ga niet eens mn best meer doen om uit te leggen waarom, want je snapt zelfs donders goed waarom dat zo is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef arucard het volgende:
Het bedreigt me niet, ik zou het wel willen geloven. Alleen er is geen bewijs wat voor mij valide is, jammer dan. En ik ben qua aliens niet wijzer of dommer dan generaals en piloten
Wauw! Zwaar indrukwekkende redenatie! Leg mij dan de Phoenix Lights eens uit met je uitleg van groepsgedrag.. Leg mij die sighting van die agenten eens uit die ik hierboven linkte?quote:Groepsgedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |