abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2011 @ 15:35:43 #151
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_101858625
Ik kan het mij iig niet voorstellen. Als ik de camera man was zou het mij zijn opgevallen en zou ik niet nog even rustig een interview afleggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door J2T op 12-09-2011 21:59:08 ]
pi_102038103
Ik heb 1 kritische vraag aan jullie....

... Hebben jullie 1 ufo ooit een sonic boom zien maken?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_102038605
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb 1 kritische vraag aan jullie....

... Hebben jullie 1 ufo ooit een sonic boom zien maken?
Sonic booms hoor je over het algemeen ;).
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_102039553
Sonic boom daar heb je mijnsinziens wel een punt conclusie ze bestaan niet natuurwetten gelden toch ook voor flying discs
pi_102040013
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef princem het volgende:
Sonic boom daar heb je mijnsinziens wel een punt conclusie ze bestaan niet natuurwetten gelden toch ook voor flying discs
We mogen er van uit gaan dat zij een aandrijving gebruiken die voor ons onbekend is. Als we kijken naar het Hessdalen fenomeen dan zou het kunnen zijn dat de aandrijving te maken heeft met plasma en magnetisme. Ik weet niet wat voor effect dit heeft op de ruimte daar omheen.

En in Through the Wormhole werd uitgelegd dat een warpdrive in theorie gewoon kan worden gebouwd. Op dat moment verbuig je de ruimte om het toestel ipv dat je door de ruimte zelf heenreist.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_102040050
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef princem het volgende:
Lijkt mij ook. Het kan toch niet zo zijn dat ufo's alle natuurwetten kunnen omzeilen?

Begrijp me niet verkeerd; Ik geloof wel degelijk in buitenaards leven. Maar ik heb qua footage nog nooit overtuigend bewijs gezien.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_102040154
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

We mogen er van uit gaan dat zij een aandrijving gebruiken die voor ons onbekend is. Als we kijken naar het Hessdalen fenomeen dan zou het kunnen zijn dat de aandrijving te maken heeft met plasma en magnetisme. Ik weet niet wat voor effect dit heeft op de ruimte daar omheen.

En in Through the Wormhole werd uitgelegd dat een warpdrive in theorie gewoon kan worden gebouwd. Op dat moment verbuig je de ruimte om het toestel ipv dat je door de ruimte zelf heenreist.
In theorie is alles mogelijk. Elke dag nog worden wetenschappers geconfronteerd met (chemische) effecten die tot dan aan toe niet aannemelijk waren.
pi_102248788
Nep of echt?

pi_102248838
Nep
pi_102248859
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
Nep
Heb je ook een bron of zo want hier kan ik niets mee. Is de foto geanalyseerd? Weet jij waar hij vandaan komt? Wie heeft hem gefotoshopt?
pi_102249071
Ziet dit er gefotoshopt uit? De lichtinval is dan wel keurig gedaan:

Aangezien ik deze foto nu pas voor het eerst zie, heb ik het vermoeden dat hij nep is idd. Je zou verwachten dat een foto als deze wat bekender zou zijn.

[ Bericht 31% gewijzigd door Probably_on_pcp op 22-09-2011 01:45:34 ]
pi_102250158
Hier misschien wel het beste visuele bewijs ooit! Heb er een apart topic van gemaakt, want dat is het wel waard :)

Beste visuele bewijs van UFO's tot dusver!
pi_102352199
pi_102639360
pi_102640967
quote:
"Incredible UFO Sighting" }:|

Is gewoon een vliegtuig die naar de filmer toevliegt met een te ver ingezoomde camera. Ik dacht eerst dat 't zelfs nog Venus zou kunnen zijn, maar daar lijkt het net iets te langwerpig te zijn.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:58:01 #166
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_102653808
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:29 schreef Westsidee het volgende:

[..]

Is gewoon een vliegtuig die naar de filmer toevliegt met een te ver ingezoomde camera. Ik dacht eerst dat 't zelfs nog Venus zou kunnen zijn, maar daar lijkt het net iets te langwerpig te zijn.
Nee man waren marsmannetjes
O)))
pi_102674034
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:29 schreef Westsidee het volgende:

[..]

Ik zie er geen ruimteschip in maar ook een vliegtuig zie ik er niet "gewoon" in. Waar haal je dat zo vandaan?
pi_102676279
Ben benieuwd wat voor soort vliegtuig dit is:

pi_102941424
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik zie er geen ruimteschip in maar ook een vliegtuig zie ik er niet "gewoon" in. Waar haal je dat zo vandaan?
Kijk eens bij 1:03...camera is daar heel even een beetje scherp gesteld (en dan zie je gewoon 2 lichten naast elkaar) en op 1:07 zie je het object weer in 1 klap veranderen in 't vervormde ufo-achtige object. Oftewel het object ziet er in 't echt helemaal niet uit als een UFO, maar de camera zorgt voor die vervorming
pi_102943063
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:57 schreef Westsidee het volgende:

[..]

Kijk eens bij 1:03...camera is daar heel even een beetje scherp gesteld (en dan zie je gewoon 2 lichten naast elkaar) en op 1:07 zie je het object weer in 1 klap veranderen in 't vervormde ufo-achtige object. Oftewel het object ziet er in 't echt helemaal niet uit als een UFO, maar de camera zorgt voor die vervorming
Sinds wanneer zijn twee lichten naast elkaar dan een vliegtuig?
pi_102943312
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn twee lichten naast elkaar dan een vliegtuig?
Sinds op beide vleugels koplampen zijn.
pi_102943482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 01:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Sinds op beide vleugels koplampen zijn.
Ok dus tegenwoordig kunnen we een vliegtuig al onderscheiden puur op basis van twee lichten in de lucht? Is dat ook de definitie die ik in de Van Dale kan vinden?

En wanneer ik twee Chinese lantaarns de lucht in stuur met een touwtje aan elkaar vast, is het dus een vliegtuig? Wauw! Weer wat geleerd!

Misschien moet ik jullie eventjes wat helpen.... Je zou moeten zeggen:

"Het zou heel goed een vliegtuig kunnen zijn omdat het erop lijkt dat je twee lampen ziet die normaal bij een vliegtuig onder de vleugels zitten. Je kunt verder geen duidelijk vliegtuig zien dus zeker weten doen we het ook niet, maar het is aannemelijker dat het een vliegtuig is dan een vliegende schotel natuurlijk."

Voor de zekerheid herhaal ik het nog een keertje:

"Het zou heel goed een vliegtuig kunnen zijn omdat het erop lijkt dat je twee lampen ziet die normaal bij een vliegtuig onder de vleugels zitten. Je kunt verder geen duidelijk vliegtuig zien dus zeker weten doen we het ook niet, maar het is aannemelijker dat het een vliegtuig is dan een vliegende schotel natuurlijk."

Als je goed hebt gelezen heb je kunnen merken dat deze bovenstaande reactie intelligenter is dan: "Is gewoon een vliegtuig!" of: "Het is een vliegtuig want het heeft twee lampen en vliegt in de lucht!".
  Moderator dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:57:32 #173
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_102944355
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 01:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ok dus tegenwoordig kunnen we een vliegtuig al onderscheiden puur op basis van twee lichten in de lucht? Is dat ook de definitie die ik in de Van Dale kan vinden?

En wanneer ik twee Chinese lantaarns de lucht in stuur met een touwtje aan elkaar vast, is het dus een vliegtuig? Wauw! Weer wat geleerd!

Misschien moet ik jullie eventjes wat helpen.... Je zou moeten zeggen:

Voor de zekerheid herhaal ik het nog een keertje:

Als je goed hebt gelezen heb je kunnen merken dat deze bovenstaande reactie intelligenter is dan: "Is gewoon een vliegtuig!" of: "Het is een vliegtuig want het heeft twee lampen en vliegt in de lucht!".
Maar in dat hele filmpje kun je ook verder geen duidelijke schotel zien, en toch wordt dat filmpje in dit topic gepost, dus dan bedoel je niet dat dit in jouw optiek een vliegtuig is. Die slag om de arm werkt 2 kanten op.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:22:35 #174
347693 BlackLodge
Beauty is truth, truth beauty
pi_102947994
Dat dit filmpje nog niet gepost is. Deze vond ik ook altijd wel interessant.

dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:02:21 #175
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_102949085
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 01:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waarom kan je bij vliegtuigen wel normaal nadenken en bij ruimteschepen niet?
O)))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')