abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102250157
Ok, deze korte docu verdient een apart topic :)

De beste beelden van UFO's die ik tot nu toe heb gezien. Er zitten hele goeie close-ups bij ^O^

WINNER - International UFO Congress EBE Award - Best Authentic UFO Footage In A Documentary. You're about to see miraculous UFO footage that has been authenticated by top UFO researchers and annalists. More than 1700 UFO sightings have been filmed since the year 2000 by Antonio Urzi. These include metallic ships, spheres of light, flotillas and many other types of strange phenomena. Antonio Urzi's filmed evidence has generated tremendous interest among UFO researchers all over the world. After painstaking analysis and heated debate, UFO film annalists have determined that the Urzi UFO film footage is authentic.

Now for the first time his story and the remarkable filmed evidence he has collected can be seen in this fascinating fact filled documentary.

[ Bericht 0% gewijzigd door Probably_on_pcp op 22-09-2011 05:25:09 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_102250170
Indrukwekkend wel. Heb je enig idee of de makers van deze filmpjes echt betrouwbaar zijn gebleken?
Ik bedoel de foutage dateert uit 2004, dat is bijna 8 jaar geleden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102250178
Vind niet zo heel raar dat die buitenaardse wezens geen contact met ons willen maken, bedoel een ras die zn eigen planeet naar de klote helpt zal wel niet zo heel intelligent zijn toch? :D
pi_102250180
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 05:38 schreef Stokstaart het volgende:
Indrukwekkend wel. Heb je enig idee of de makers van deze filmpjes echt betrouwbaar zijn gebleken?
Ik bedoel de foutage dateert uit 2004, dat is bijna 8 jaar geleden.
Er is ook footage uit latere jaren hoor. En de filmpjes zijn betrouwbaar gebleken volgens een aantal onderzoekers. Maar het is beter om de gehele docu te kijken om het verhaal van begin tot eind te volgen.

Als het nep is, dan zit zijn hele familie en een deel van zijn vriendenkring in het complot. En hij heeft in ieder geval niet (zoals anderen) geld gevraagd of iets dergelijks voor de beelden. Zijn sightings gaan al terug naar een erg jonge leeftijd. Zijn hele jeugd ziet hij ze al en ook zijn familie en vrienden die bij hem zijn op dat moment. Ook de reacties van hem en zijn vriendin bij de beelden komen erg oprecht over en zeker niet gespeeld.
pi_102250188
Hij kan dus wel Nederlands, waarom zie ik dan zo'n Engelse lap tekst in je op? Dit is toch geen fok.com ofwel? o|O
  donderdag 22 september 2011 @ 07:32:22 #6
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_102250431
ja sorry hoor, nog steeds pixel achtige kut beelden, waarom zijn er niet meer beelden, hij is vast niet de enige die dit ziet., voor weinig heb je tegenwoordig een HD camera. en een FFing statief.
pi_102250454
Mensen die nog steeds geloven dat als er buitenaardse wezens leven ook precies zo uit zien als wij bedacht hebben, net als de ruimteschepen :')
pi_102250620
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 07:34 schreef DeRakker. het volgende:
Mensen die nog steeds geloven dat als er buitenaardse wezens leven ook precies zo uit zien als wij bedacht hebben, net als de ruimteschepen :')
Of miss leven buitenaardse wezens wel onder ons, dat ze er gewoon uit zien als mensen, wie weet :o
pi_102250808
Independence Day zag er veel realistischer uit...
censuur :O
pi_102251326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 07:32 schreef Het_Biertje het volgende:
hij is vast niet de enige die dit ziet.
Frappant is het in ieder geval wel dat hij volgens de tekst bij het filmpje ruim 1700 UFO's gefilmd heeft, terwijl 99,9999% van de wereldbevolking (ruwe schatting) zelfs nog nooit een UFO *gezien* heeft, laat staan gefilmd. Dat is voor mij al ongeloofwaardig genoeg eigenlijk.
pi_102258176
Misschien moet je hier verder gaan?
Of ook daar posten ;)

Nazi UFO uncovered, met close-up foto's (100% TRU)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_102261331
Ik vind het raar dat die gozer zijn hele leven al ufo's aan het filmen is maar niet de moeite heeft genomen een statief te kopen. Vindt de filmpjes weer erg vaag en onduidelijk, + wat Yngwie zegt.
  donderdag 22 september 2011 @ 15:10:19 #13
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_102261359
Goed gemaakt , net echt ^O^
O)))
pi_102263903
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 07:32 schreef Het_Biertje het volgende:
ja sorry hoor, nog steeds pixel achtige kut beelden, waarom zijn er niet meer beelden, hij is vast niet de enige die dit ziet., voor weinig heb je tegenwoordig een HD camera. en een FFing statief.
Blijkbaar heb jij niet alles gekeken, want niet al zijn beelden zijn pixel-achtig.
pi_102263934
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 07:34 schreef DeRakker. het volgende:
Waar haal je deze opmerking zo vandaan?
pi_102264123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 08:55 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Frappant is het in ieder geval wel dat hij volgens de tekst bij het filmpje ruim 1700 UFO's gefilmd heeft, terwijl 99,9999% van de wereldbevolking (ruwe schatting) zelfs nog nooit een UFO *gezien* heeft, laat staan gefilmd. Dat is voor mij al ongeloofwaardig genoeg eigenlijk.
Ten eerste er zijn wereldwijd naar schatting miljoenen mensen die UFO's hebben gezien en het overgrote deel zal hun mond houden omdat ze terecht bang zijn voor ridiculisering. Dat blijkt ook wel weer uit de reacties in dit topic. Dit is gewoon een reuze interessant onderwerp en je hoeft niet perse een kant te kiezen hoor. Maar in plaats daarvan krijgen we weer de standaard reacties te zien van de zogenaamde skeptici.

En blijkbaar is het voor jou reden om niet naar de beelden te kijken als 99,999% van de mensen iets nooit gezien hebben. Ik durf te wedden dat 99,999% van de mensen nog nooit een walvishaai hebben gezien. Dat betekent dus volgens jouw logica dat de beelden van de walvishaai nep zijn en dat hij niet bestaat :')
pi_102264208
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien moet je hier verder gaan?
Of ook daar posten ;)

Nazi UFO uncovered, met close-up foto's (100% TRU)
Misschien moet jij hier eens komen kijken en jouw heldere licht laten schijnen over het vaststaande feit dat de Amerikaanse overheid door haar tanden liegt over haar interesse over het zogenaamde belachelijke UFO-fenomeen:

USA overheidsdocumenten over UFO"s
pi_102264302
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:09 schreef Barcafan het volgende:
Ik vind het raar dat die gozer zijn hele leven al ufo's aan het filmen is maar niet de moeite heeft genomen een statief te kopen. Vindt de filmpjes weer erg vaag en onduidelijk, + wat Yngwie zegt.
Hij heeft inmiddels wel een statief. Toch zijn de beelden hier en daar wat shaky, maar dat schijnt te zijn omdat hij de maximale zoom gebruikt. Verder hoop ik dat hij een HD camera gaat aanschaffen, maar ik heb het vermoeden dat hij niet zo heel rijk is.

Ook kan hij met zn kantelraampje moeilijk een statief gebruiken en de beste man heeft gewoon een baan en kan dus niet de hele dag buiten op straat gaan staan. Hij kijkt gewoon af en toe uit zn dakraam en schijnt dan de UFO's te zien.

Ik zou overigens wel graag eens wat interviews met mensen uit de buurt willen zien.
pi_102264382
Wat ik me afvraag ... deze man heeft ruim 1700 waarnemingen vastgelegd. Waarom alleen hij? Zijn er geen andere mensen in zijn omgeving (stad, provincie) waar hij woont, die dit ook steevast waarnemen? Als hij zoveel echte waarnemingen heeft gedaan in zo'n relatief korte tijd, waarom is het nu nog geen bedevaartsoord voor UFOlogen geworden? Het streeft Hessdalen volgens mij aardig voorbij, qua waarnemingsfrequentie.

Ben het overigens wel met Het_Biertje eens, na zoveel waarnemingen zou ik zelf meer dan geprikkeld zijn om eens een paar zeer scherpe, goede waarnemingen vast te leggen met een goede camera en bijbehorende apparatuur. Je hebt immers iets in handen, dat niemand anders zomaar heeft. Het blijft dus raar dat hij dat niet doet. De eerste paar waarnemingen zijn bijzonder, maar nr. 1700 is waarschijnlijk nauwelijks nog spectaculair voor hem.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_102264395
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:10 schreef arucard het volgende:
Goed gemaakt , net echt ^O^
Als je niks beters te melden hebt, kom dan eens langs in dit topic:

Ben reuze benieuwd hoe jouw superieure analystische geest de documenten uit dit topic weet te debunken.
pi_102264507
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:48 schreef Maurice76 het volgende:
Wat ik me afvraag ... deze man heeft ruim 1700 waarnemingen vastgelegd. Waarom alleen hij? Zijn er geen andere mensen in zijn omgeving (stad, provincie) waar hij woont, die dit ook steevast waarnemen? Als hij zoveel echte waarnemingen heeft gedaan in zo'n relatief korte tijd, waarom is het nu nog geen bedevaartsoord voor UFOlogen geworden? Het streeft Hessdalen volgens mij aardig voorbij, qua waarnemingsfrequentie.

Ben het overigens wel met Het_Biertje eens, na zoveel waarnemingen zou ik zelf meer dan geprikkeld zijn om eens een paar zeer scherpe, goede waarnemingen vast te leggen met een goede camera en bijbehorende apparatuur. Je hebt immers iets in handen, dat niemand anders zomaar heeft. Het blijft dus raar dat hij dat niet doet. De eerste paar waarnemingen zijn bijzonder, maar nr. 1700 is waarschijnlijk nauwelijks nog spectaculair voor hem.
Zijn familieleden en vrienden hebben ze ook gewoon gezien hoor. En hij heeft nooit de interesse gehad om dit te delen met de wereld. Hij is zijn leven lang al geridiculiseerd, waarom zou je dan nog moeite gaan doen?

Maar ik vind verder zelf ook dat dit nu het moment moet zijn dat bijv. die Jaime Maussan (die een eigen tv show heeft) een betere camera koopt voor die gast. Als het allemaal echt is, dan moeten we nog veel betere beelden kunnen krijgen.
  donderdag 22 september 2011 @ 16:54:44 #22
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102264607
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ben reuze benieuwd hoe jouw superieure analystische geest de documenten uit dit topic weet te debunken.
Simpel.
http://www.amazon.com/Bad(...)rology/dp/0471409766
pi_102264652
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 08:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Independence Day zag er veel realistischer uit...
pi_102264679
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Alsof je gaat luisteren. Je bent een slaaf van het systeem, vast in je eigen wereldje, slaafs gemaakt.
pi_102264967
quote:
Wat is hier zo simpel aan?

Deze man heeft via Freedom of Information Act verzoeken gedaan en documenten in handen gekregen die gewoon duidelijk bewijzen dat de VS wel degelijk een meer dan sterke interesse heeft in UFO's.

Jij bent degene die hier simpel is en te bang is om te kijken naar de feiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')