Er is ook footage uit latere jaren hoor. En de filmpjes zijn betrouwbaar gebleken volgens een aantal onderzoekers. Maar het is beter om de gehele docu te kijken om het verhaal van begin tot eind te volgen.quote:Op donderdag 22 september 2011 05:38 schreef Stokstaart het volgende:
Indrukwekkend wel. Heb je enig idee of de makers van deze filmpjes echt betrouwbaar zijn gebleken?
Ik bedoel de foutage dateert uit 2004, dat is bijna 8 jaar geleden.
Of miss leven buitenaardse wezens wel onder ons, dat ze er gewoon uit zien als mensen, wie weetquote:Op donderdag 22 september 2011 07:34 schreef DeRakker. het volgende:
Mensen die nog steeds geloven dat als er buitenaardse wezens leven ook precies zo uit zien als wij bedacht hebben, net als de ruimteschepen
Frappant is het in ieder geval wel dat hij volgens de tekst bij het filmpje ruim 1700 UFO's gefilmd heeft, terwijl 99,9999% van de wereldbevolking (ruwe schatting) zelfs nog nooit een UFO *gezien* heeft, laat staan gefilmd. Dat is voor mij al ongeloofwaardig genoeg eigenlijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 07:32 schreef Het_Biertje het volgende:
hij is vast niet de enige die dit ziet.
Blijkbaar heb jij niet alles gekeken, want niet al zijn beelden zijn pixel-achtig.quote:Op donderdag 22 september 2011 07:32 schreef Het_Biertje het volgende:
ja sorry hoor, nog steeds pixel achtige kut beelden, waarom zijn er niet meer beelden, hij is vast niet de enige die dit ziet., voor weinig heb je tegenwoordig een HD camera. en een FFing statief.
Waar haal je deze opmerking zo vandaan?quote:Op donderdag 22 september 2011 07:34 schreef DeRakker. het volgende:
Mensen die nog steeds geloven dat als er buitenaardse wezens leven ook precies zo uit zien als wij bedacht hebben, net als de ruimteschepen
Ten eerste er zijn wereldwijd naar schatting miljoenen mensen die UFO's hebben gezien en het overgrote deel zal hun mond houden omdat ze terecht bang zijn voor ridiculisering. Dat blijkt ook wel weer uit de reacties in dit topic. Dit is gewoon een reuze interessant onderwerp en je hoeft niet perse een kant te kiezen hoor. Maar in plaats daarvan krijgen we weer de standaard reacties te zien van de zogenaamde skeptici.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:55 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Frappant is het in ieder geval wel dat hij volgens de tekst bij het filmpje ruim 1700 UFO's gefilmd heeft, terwijl 99,9999% van de wereldbevolking (ruwe schatting) zelfs nog nooit een UFO *gezien* heeft, laat staan gefilmd. Dat is voor mij al ongeloofwaardig genoeg eigenlijk.
Misschien moet jij hier eens komen kijken en jouw heldere licht laten schijnen over het vaststaande feit dat de Amerikaanse overheid door haar tanden liegt over haar interesse over het zogenaamde belachelijke UFO-fenomeen:quote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien moet je hier verder gaan?
Of ook daar posten
Nazi UFO uncovered, met close-up foto's (100% TRU)
Hij heeft inmiddels wel een statief. Toch zijn de beelden hier en daar wat shaky, maar dat schijnt te zijn omdat hij de maximale zoom gebruikt. Verder hoop ik dat hij een HD camera gaat aanschaffen, maar ik heb het vermoeden dat hij niet zo heel rijk is.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:09 schreef Barcafan het volgende:
Ik vind het raar dat die gozer zijn hele leven al ufo's aan het filmen is maar niet de moeite heeft genomen een statief te kopen. Vindt de filmpjes weer erg vaag en onduidelijk, + wat Yngwie zegt.
Als je niks beters te melden hebt, kom dan eens langs in dit topic:quote:
Zijn familieleden en vrienden hebben ze ook gewoon gezien hoor. En hij heeft nooit de interesse gehad om dit te delen met de wereld. Hij is zijn leven lang al geridiculiseerd, waarom zou je dan nog moeite gaan doen?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:48 schreef Maurice76 het volgende:
Wat ik me afvraag ... deze man heeft ruim 1700 waarnemingen vastgelegd. Waarom alleen hij? Zijn er geen andere mensen in zijn omgeving (stad, provincie) waar hij woont, die dit ook steevast waarnemen? Als hij zoveel echte waarnemingen heeft gedaan in zo'n relatief korte tijd, waarom is het nu nog geen bedevaartsoord voor UFOlogen geworden? Het streeft Hessdalen volgens mij aardig voorbij, qua waarnemingsfrequentie.
Ben het overigens wel met Het_Biertje eens, na zoveel waarnemingen zou ik zelf meer dan geprikkeld zijn om eens een paar zeer scherpe, goede waarnemingen vast te leggen met een goede camera en bijbehorende apparatuur. Je hebt immers iets in handen, dat niemand anders zomaar heeft. Het blijft dus raar dat hij dat niet doet. De eerste paar waarnemingen zijn bijzonder, maar nr. 1700 is waarschijnlijk nauwelijks nog spectaculair voor hem.
Simpel.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als je niks beters te melden hebt, kom dan eens langs in dit topic:
USA overheidsdocumenten over UFO"s
Ben reuze benieuwd hoe jouw superieure analystische geest de documenten uit dit topic weet te debunken.
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Independence Day zag er veel realistischer uit...
Alsof je gaat luisteren. Je bent een slaaf van het systeem, vast in je eigen wereldje, slaafs gemaakt.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als je niks beters te melden hebt, kom dan eens langs in dit topic:
USA overheidsdocumenten over UFO"s
Ben reuze benieuwd hoe jouw superieure analystische geest de documenten uit dit topic weet te debunken.
Wat is hier zo simpel aan?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Simpel.
http://www.amazon.com/Bad(...)rology/dp/0471409766
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |