abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:05:55 #181
344797 CyberJesus
The final word.
pi_102955174
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:59 schreef arucard het volgende:
Sowieso zijn ooggetuigen en videos of plaatjes niets waard.
Grappig dat mensen wel levenslang tegen zich geëist krijgen door een verklaring van een 'ooggetuigen' in een rechtbank.
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:13:16 #182
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102960573
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:58 schreef kristyle het volgende:

[..]

Wat dan wel?
Een live interview op cnn met een grey?
Of

The truth was in here.
pi_102979295
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

Of

The fuck. :D
pi_102984950
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar in dat hele filmpje kun je ook verder geen duidelijke schotel zien, en toch wordt dat filmpje in dit topic gepost, dus dan bedoel je niet dat dit in jouw optiek een vliegtuig is. Die slag om de arm werkt 2 kanten op.
Ik heb al eerder gezegd dat dat ding in het filmpje in mijn ogen ook niet op een ruimteschip lijkt. Ik weet gewoon niet wat het is. Wat me nogal stoort af en toe is dat mensen soms moeite lijken te hebben met dingen gewoon in het midden te laten en in plaats daarvan geneigd zijn stellige uitspraken te doen op basis van te weinig informatie.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_102985039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:02 schreef arucard het volgende:

[..]

Waarom kan je bij vliegtuigen wel normaal nadenken en bij ruimteschepen niet?
Ik snap je vraag niet.
pi_102985076
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef CyberJesus het volgende:

[..]

Grappig dat mensen wel levenslang tegen zich geëist krijgen door een verklaring van een 'ooggetuigen' in een rechtbank.
Precies. Maar daar stappen skeptici maar wat graag overheen.
pi_102987144
Veel interessante beelden, met name die van boven Lake Erie. Daar worden al hee lang heel veel sightings gerapporteerd.

donderdag 13 oktober 2011 @ 09:14:33 #188
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_103028354
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 01:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nep of echt?

[ afbeelding ]
Ik vind deze heel interessant

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 01:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ziet dit er gefotoshopt uit? De lichtinval is dan wel keurig gedaan:

[ afbeelding ]

Aangezien ik deze foto nu pas voor het eerst zie, heb ik het vermoeden dat hij nep is idd. Je zou verwachten dat een foto als deze wat bekender zou zijn.
Juist het tegenovergesteld heeft me geleerd waar te zijn.
De foto's met het minst rumeur of die je niet vaak rond ziet zwerven zijn interessante foto's.
Hoe gedetailleerder, hoe eerder mensen het links laten liggen 'want ufo foto's zijn alleen vaag en blurrig'. :')
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_103359824
Nog een hele interessante, een grotere UFO die kleintjes los laat:

pi_103359829
pi_103360266
Oh oh oh , wat zou ik nou graag mn filmpje tonen!
Maar helaas was ik toen zo bevangen door hetgeen waarnam,
dat ik spontaan vergat mn camcordertje van de autofocus te halen,
ik bleef maar bibberend 'scherpstellen' terwijl ik zag dat ik niet scherpstelde..........
Met knikkende knietjes , zo was ik onder de indruk.......
Dus jullie moeten t maar doen met mijn getypte verslag , uit mijn geheugen.

Het was pakweg tussen een en twee 'snacht's ,
Degene die mij dr op wees moest meteen weg ,
want er gebeurden toevallig nog meer spannende dingen.
het was nazomer/herfst van t jaar 96 ,97 ,98 of 99 ofzo.
Het heeft , schat ik , minstens 20 minuten geduurd.
Ik zag steeds 8 lichtjes in de lucht , vergelijkbaarbaar met het soort lichtjes waarvan summer
opperde dat t misschien laserlichtjes waren.
Maar deze 8 deden soms alle 8 een rondedansje , maar meest van de tijd waren ze in 2 groepjes van 4 actief , synchroon aan mekaar symetrisch te dansen.
En die dans varieerden ze onophoudelijk , prachtig gewoon!
Zelf bracht ik t niet verder dan me te blijven verbazen/schamen dat ik nog steeds geen filmpje had kunnen maken , en ook zag ik al die tijd niemand buiten die t ook zag : muisstil was t.
Het hield wel op na n poosje , en begon ook niet opnieuw.
Volgende dag heb ik toen maar de politie gebeld,
maar toch werd ik niet uitgelachen: ze waren gisternacht de hele nacht platgebeld
door heel Zuid-holland, door mensen die UFO's hadden gezien!!
[toen woonde ik in Leiden] Er was nl een lasershow in Scheveningen , en door de laaghangende bewolking was die in de wijde omtrek zichtbaar!
Ik heb , pas nog , geprobeerd daar filmpjes van te vinden , desnoods maar een een berichtje , maar nee , helemaal niks......
iemand wel???
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_103360372
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 06:04 schreef eigendeegcookie het volgende:
Oh oh oh , wat zou ik nou graag mn filmpje tonen!
Maar helaas was ik toen zo bevangen door hetgeen waarnam,
dat ik spontaan vergat mn camcordertje van de autofocus te halen,
ik bleef maar bibberend 'scherpstellen' terwijl ik zag dat ik niet scherpstelde..........
Met knikkende knietjes , zo was ik onder de indruk.......
Dus jullie moeten t maar doen met mijn getypte verslag , uit mijn geheugen.

Het was pakweg tussen een en twee 'snacht's ,
Degene die mij dr op wees moest meteen weg ,
want er gebeurden toevallig nog meer spannende dingen.
het was nazomer/herfst van t jaar 96 ,97 ,98 of 99 ofzo.
Het heeft , schat ik , minstens 20 minuten geduurd.
Ik zag steeds 8 lichtjes in de lucht , vergelijkbaarbaar met het soort lichtjes waarvan summer
opperde dat t misschien laserlichtjes waren.
Maar deze 8 deden soms alle 8 een rondedansje , maar meest van de tijd waren ze in 2 groepjes van 4 actief , synchroon aan mekaar symetrisch te dansen.
En die dans varieerden ze onophoudelijk , prachtig gewoon!
Zelf bracht ik t niet verder dan me te blijven verbazen/schamen dat ik nog steeds geen filmpje had kunnen maken , en ook zag ik al die tijd niemand buiten die t ook zag : muisstil was t.
Het hield wel op na n poosje , en begon ook niet opnieuw.
Volgende dag heb ik toen maar de politie gebeld,
maar toch werd ik niet uitgelachen: ze waren gisternacht de hele nacht platgebeld
door heel Zuid-holland, door mensen die UFO's hadden gezien!!
[toen woonde ik in Leiden] Er was nl een lasershow in Scheveningen , en door de laaghangende bewolking was die in de wijde omtrek zichtbaar!
Ik heb , pas nog , geprobeerd daar filmpjes van te vinden , desnoods maar een een berichtje , maar nee , helemaal niks......
iemand wel???
wat een KUTkick :{
pi_103373934
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:59 schreef arucard het volgende:
Sowieso zijn ooggetuigen en videos of plaatjes niets waard.
Als veel mensen hetzelfde hebben gezien ligt dat toch anders. Om een ooggetuigenverslag per definitie als waardeloos te bestempelen gaat me te ver.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_103374004
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 06:32 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

wat een KUTkick :{
Nou nee, er wordt toch ongoing in dit topic gepost? Wat bedoel je? Meld het anders even in FB :{
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:06:57 #195
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103374331
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Als veel mensen hetzelfde hebben gezien ligt dat toch anders. Om een ooggetuigenverslag per definitie als waardeloos te bestempelen gaat me te ver.
Grote groepen maakt het misschien nog wel onbetrouwbaarder. En ze zullen vast wel iets gezien hebben, dat zou kunnen. Maar de conclusie dat het een buitenaards schip is, dat is niet serieus te nemen.
O)))
pi_103381768
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:06 schreef arucard het volgende:

[..]

Grote groepen maakt het misschien nog wel onbetrouwbaarder. En ze zullen vast wel iets gezien hebben, dat zou kunnen. Maar de conclusie dat het een buitenaards schip is, dat is niet serieus te nemen.
Wat hebben deze mensen dan gezien volgens jou?

Massa sighting door agenten - Trumbull County Ohio UFO

En hoe je erbij komt dat grote groepen het misschien nog wel onbetrouwbaarder maakt, is mij een raadsel :{

De details worden onbetrouwbaarder, maar een algehele sighting niet.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:05:58 #197
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103381810
MARSMANNETJES!
O)))
pi_103381905
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:05 schreef arucard het volgende:
MARSMANNETJES!
Wat een verrassing, een ontwijkend antwoord!

Laat ik maar naar jou luisteren ipv naar generaals, kolonels, piloten, radarpersoneel enz. want jij bent duidelijk veel wijzer en weer het allemaal veel beter.

Wat doe je hier eigenlijk nog in dit topic? Het is duidelijk dat je te bang bent om naar de details te kijken. Waarom ben je eigenlijk bang vraag ik me dan af? Is het echt zo'n enge gedachte voor jou dat we worden bezocht? Bedreigt het je wereldbeeld zo erg?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:12:04 #199
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103382046
Het bedreigt me niet, ik zou het wel willen geloven. Alleen er is geen bewijs wat voor mij valide is, jammer dan. En ik ben qua aliens niet wijzer of dommer dan generaals en piloten

quote:
En hoe je erbij komt dat grote groepen het misschien nog wel onbetrouwbaarder maakt, is mij een raadsel
Groepsgedrag.

En nog iets, dit topic staat niet voor niets in TRU.

[ Bericht 4% gewijzigd door arucard op 21-10-2011 18:19:08 ]
O)))
pi_103382399
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef arucard het volgende:
Het bedreigt me niet, ik zou het wel willen geloven. Alleen er is geen bewijs wat voor mij valide is, jammer dan. En ik ben qua aliens niet wijzer of dommer dan generaals en piloten
Je liegt. Ik heb al eens eerder een discussie met je gevoerd en dat ging heel normaal toen je plots een kleine woede-aanval kreeg. Je bent gewoon bang.. En jouw kijk op aliens en UFO's is veel minder van waarde dan die van een generaal of piloot die zeggen een ervaring hiermee te hebben gehad. Dat heeft niets domheid of wijsheid te maken. Ik ga niet eens mn best meer doen om uit te leggen waarom, want je snapt zelfs donders goed waarom dat zo is.

quote:
Groepsgedrag
Wauw! Zwaar indrukwekkende redenatie! Leg mij dan de Phoenix Lights eens uit met je uitleg van groepsgedrag.. Leg mij die sighting van die agenten eens uit die ik hierboven linkte?

Oh shit! Jij wil geen docu's kijken want dan word je boos! Nee het komt dan veel te dichtbij en details wil jij niet weten want je weet dat jou algemene verklaringen dan geen stand meer houden.
pi_103382439
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef arucard het volgende:

En nog iets, dit topic staat niet voor niets in TRU.
En dat is het ultieme bewijs dat het niet waar kan zijn :')
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:28:37 #202
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103382670
Ik hoef niet te bewijzen dat het niet waar is, jij moet bewijzen dat het wel waar is. En daar ga ik geen docus voor kijken nee.
O)))
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:31:17 #203
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103382774
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En dat is het ultieme bewijs dat het niet waar kan zijn :')
Het bewijs dat de weldenkende mensen het niet serieus nemen, en terecht.
O)))
pi_103383337
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:28 schreef arucard het volgende:
Ik hoef niet te bewijzen dat het niet waar is, jij moet bewijzen dat het wel waar is. En daar ga ik geen docus voor kijken nee.
"Ik wil bewijs hebben, maar ben niet bereid te kijken naar het bewijs!"

_O-
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:53:24 #205
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103383516
Een docu is geen bewijs slimmerik.
O)))
pi_103383523
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef arucard het volgende:

[..]

Het bewijs dat de weldenkende mensen het niet serieus nemen, en terecht.
Goh... want Fok is een verzameling van de intelligentere mensen in onze samenleving.

En als we honderden jaren geleden fok hadden gehad, hadden de topics over Galileo's bewering dat de aarde niet het middelpunt van het heelal is ook in TRU gestaan.

Jij doet me verder denken aan de argumentatie van veel skeptici dat UFO aluminium hoedjes aandachtszoekers zijn. JIJ bent een aandachtszoeker. Je loopt constant hoog van de toren te blazen in dit soort topics maar bent niet bereid je te verdiepen in de materie. En dan nog durf jij jouw kijk gelijk te stellen aan de sightings van piloten _O-
pi_103383575
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef arucard het volgende:
Een docu is geen bewijs slimmerik.
No shit Einstein. In de docu's wordt het bewijs behandeld.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:58:31 #208
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103383736
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

No shit Einstein. In de docu's wordt het bewijs behandeld.
Post het bewijs dan gewoon, hoef ik die bagger niet door te zitten.
O)))
pi_103384079
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:58 schreef arucard het volgende:

[..]

Post het bewijs dan gewoon, hoef ik die bagger niet door te zitten.
Getuigenverklaringen van grote groepen mensen worden bijv. uitvoerig behandeld. Maar ja... we hebben al vastgesteld dat dat voor jou geen geldig bewijs is.

Ik zie het al voor me: Arucard komt op een dag thuis en een buurman heeft met een knuppel zijn moeder een gebroken neus geslagen. 5 andere buren hebben het gezien en zeggen tegen jou welke buurman het was. Vervolgens vragen ze aan jou wat je wilt doen. En dan spreekt Arucard de wijze woorden:

"Jongens, jullie getuigenverklaringen zijn geen bewijs dus ik ga de buurman niet aanspreken op zijn gedrag en ik ga de politie NIET bellen. Dit wat hier gebeurt is gewoon groepsgedrag en ik kan jullie gewoon niet serieus nemen. Kom maar met wat echt bewijs en dan praten we verder..."

Wat ben jij fucking intelligent man ^O^

En nog wat harder bewijs voor jou:

Hessdalen - het best wetenschappelijk onderzochte UFO fenomeen

Een hele goeie wetenschappelijke analyse van de NASA UFO video's

En laat het verder even duidelijk zijn dat ik nergens beweer dat het 100% onomstotelijk bewezen is dat we bezocht worden. Dat is helemaal niet mijn positie. Waar ik wel van overtuigd ben is dat deze hele discussie op een neutraler terrrein hoort plaats te vinden. Daarvoor zijn er voldoende aanwijzingen en bewijzen. Jouw houding slaat gewoon nergens op. Je bent zogenaamd skeptisch en trekt continu je mond open en blaast hoog van de toren, maar kijken naar de details ho maar.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:09:02 #210
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103384169
Dan is het bewijs toch dat mijn moeder een gebroken neus heeft? :')
O)))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')