Dat zijn duidelijk ballonnen. Je ziet op een gegeven moment zelfs een groepje ballonnen waar het touwtje nog onder hangt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ballonnen of wat anders? (HD !)
Dat is toch erg veelzeggend volgens jou? Hij is een piloot, hij weet waar hij over praat. In jouw boekje telt dat toch voor heel wat? 'Het leger' is nogal vaag, dat X binnen het leger dat zegt is leuk, maar hoeveel meer ervaring heeft hij dan die piloot? Het lijkt me dat die piloot daar zinnigere dingen over kan zeggen dan iemand die op de grond formulieren aan 't invullen is, bij wijze van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb die docu ook gezien en daarin werd dit niet herhaald.
Ik sta er geheel voor open dat het booreilanden zijn maar tot nu toe heeft nog niemand overtuigend laten zien dat het daadwerkelijk booreilanden waren. Alleen een piloot die daar vaak vliegt, zegt dat het booreilanden waren.
Aan de andere kant zegt het Mexicaanse leger dat het niet de booreilanden konden zijn omdat deze objecten zich op grote hoogte bevonden. Maar het is natuurlijk makkelijker en veiliger om er vanuit te gaan dat ze bij het leger een stelletje debielen zijn die booreilanden niet kunnen onderscheiden van vliegende objecten.
Pop's boekje horen we wel van de bron , veel minder ruis .quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is toch erg veelzeggend volgens jou? Hij is een piloot, hij weet waar hij over praat. In jouw boekje telt dat toch voor heel wat? 'Het leger' is nogal vaag, dat X binnen het leger dat zegt is leuk, maar hoeveel meer ervaring heeft hij dan die piloot? Het lijkt me dat die piloot daar zinnigere dingen over kan zeggen dan iemand die op de grond formulieren aan 't invullen is, bij wijze van.
Het lijkt er idd duidelijk op dat je de touwtjes ziet. Alleen het zogenaamde formatie vliegen is ietwat vreemd...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:19 schreef Barcafan het volgende:
Die eerste zijn balonnen, je ziet zelfs de touwtjes.
Het is veelzeggend genoeg om die piloot serieus te nemen. Er zijn gewoon twee kanten van het verhaal hier die je serieus moet nemen. Op een gegeven moment zie je iets wat lijkt op een weerspiegeling van de hitte in het water, dus dan kan het idd een boorplatform zijn. Maar verderop in het filmpje komen de lichten weer heel duidelijk in beeld en zie je geen weerspiegeling in het water... hoe kan dat? En de piloten van het leger vliegen daar ook vaker rond, dus we mogen toch aannemen dat zij ook wel weten waar ze het over hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is toch erg veelzeggend volgens jou? Hij is een piloot, hij weet waar hij over praat. In jouw boekje telt dat toch voor heel wat? 'Het leger' is nogal vaag, dat X binnen het leger dat zegt is leuk, maar hoeveel meer ervaring heeft hij dan die piloot? Het lijkt me dat die piloot daar zinnigere dingen over kan zeggen dan iemand die op de grond formulieren aan 't invullen is, bij wijze van.
Dat deze lichten boorplatforms zijn blijft toch een vreemde redenatie als je het filmpje goed bestudeert. Het effect dat de boorplatforms bewegen, zou echt kunnen zijn maar dan moeten de wolken echt met een behoorlijke snelheid langs komen waaien. En aangezien de vorm van de wolken behoorlijk gelijk blijft, is het niet heel aannemelijk dat de wolken met hoge snelheid voorbij komen drijven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
Onderstaand filmpje is ook wel interessant om te delen.
In 2004 kreeg een vliegtuigje van de Mexicaanse luchtmacht, dat op een routinemissie was om smokkelvliegtuigen te zoeken, radarcontact met een aantal onbekende vliegende objecten, die zeer vlakbij hen vlogen. Zij waren echter onzichtbaar voor het oog.
Met speciale camera's waren de objecten wel te zien.
http://www.niburu.nl/inde(...)iew=wrapper&Itemid=5
Ufo's ja. Buitenaardse voertuigen volgens mij niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:20 schreef knight18 het volgende:
Vind dit filmpje toch wel opmerkelijk. Van de meeste denk ik dat ze echt zijn.
Dit zijn 100% ufo's?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:53 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ufo's ja. Buitenaardse voertuigen volgens mij niet.
Shuttle mision STS-29quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:53 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ufo's ja. Buitenaardse voertuigen volgens mij niet.
http://www.ufoseek.org/nasaufo.htmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Shuttle mision STS-29
" Houston , we still have the alienspacecraft under observance "
quote:[...]
This led me to conclude
that unfortunately, the target voice was a hoax probably from an amateur
radio operator. [...]
De beelden zijn wel echt en kan dus nog niks uitsluiten .quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:30 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
http://www.ufoseek.org/nasaufo.htm
Van de persoon die het bericht opving:
[..]
Dat is er toch al eens geweest?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:55 schreef Summers het volgende:
Het is tijd voor een mass ufo sighting in nederland .
Ow , weet ik niks vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is er toch al eens geweest?
Vorig jaar of een jaar daarvoor in het noorden. Welke verklaring ze toen hadden weet ik niet meer maar het had 'absoluut niets met buitenaardsen te maken'.
Of was het iets met laserlichten ?quote:
Zou een wapentest geweest zijn, met een nieuw soort raket of zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is er toch al eens geweest?
Vorig jaar of een jaar daarvoor in het noorden. Welke verklaring ze toen hadden weet ik niet meer maar het had 'absoluut niets met buitenaardsen te maken'.
Zit niet zo te trollen man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:32 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Zou een wapentest geweest zijn, met een nieuw soort raket of zo.
Nee, waarnemingen door heel veel mensen verspreid over een langere tijd. Was hot news toen. Misschien was het toch niks bijzonders want niemand heeft het er nog over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:03 schreef Summers het volgende:
d
[..]
Of was het iets met laserlichten ?
Hij is geen troll hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zit niet zo te trollen man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |