SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
[ Bericht 21% gewijzigd door amenth op 01-08-2011 00:26:00 ]Ne mutlu Türküm diyene
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:18 schreef Ayca het volgende:
Hoe moeilijk is het om op open nieuw deel te drukken.
Amenth is niet heel erg snuggerquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:18 schreef Ayca het volgende:
Hoe moeilijk is het om op open nieuw deel te drukken.
heb je hem weerquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Amenth is niet heel erg snugger
!!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:56 schreef Olijfboom het volgende:
Kopvoddentax! Verbied de boerka () in NL!
Had niet verwacht dat het zo bloedig zou verlopen in Syrië. Macht maakt gek, hm.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:08 schreef msnk het volgende:
Kuttopic.
Wat een randdebielen daar in Syrie trouwens gadverdamme
Ik twee misschien 3 in den haag. Schijnt een paar honderd in nederland te zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:01 schreef zarGon het volgende:
Hoeveel vrouwen met een boerka heb jij in Nederland gezien met je eigen? Buiten, op straat dus.
Alevieten aan de macht in een grotendeels soennitisch land kon nooit lang goed gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat het zo bloedig zou verlopen in Syrië. Macht maakt gek, hm.
Neuh, in NL lopen ze niet met burka.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik twee misschien 3 in den haag. Schijnt een paar honderd in nederland te zijn.
Mja, de kopvoddentaks is bedoeld voor hoofddoeken. Boerka's mogen wat mij betreft ook uit het straatbeeld. Geen plezierige dingen, uitstraling alles.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik twee misschien 3 in den haag. Schijnt een paar honderd in nederland te zijn.
Nee? Heb het weleens gezien hoor, van top tot teen in zwart gehuld.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, in NL lopen ze niet met burka.
Dat is geen burka. Zelfs tijdens alle 'burka' demonstraties met van top tot teen gesluierde moslima's liep er geen een met burka.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee? Heb het weleens gezien hoor, van top tot teen in zwart gehuld.
Hebben ze nou echt niet door dat hun manier van reageren de situatie alleen maar erger maakt? Of kan het uiteindelijk toch niet schelen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Alevieten aan de macht in een grotendeels soennitisch land kon nooit lang goed gaan.
Wat is het verschil? Bedekking van ogen/gezicht?quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is geen burka. Zelfs tijdens alle 'burka' demonstraties met van top tot teen gesluierde moslima's liep er geen een met burka.
Burka is dat afghaanse blauwe ding. Hier kan je wel eens de nikaab tegenkomenquote:Op maandag 1 augustus 2011 04:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Bedekking van ogen/gezicht?
Samenstelling van bedekingskleding. In NL dragen ze een niqab of chador, nergens in de wereld, behalve in Afghanistan en Pakistan wordt een Burka gedragen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Bedekking van ogen/gezicht?
Kennelijk niet daarnaast corrumpeert macht altijd. Kijk maar naar de joden in een handoomdraai van slachtoffer volk naar dadervolk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben ze nou echt niet door dat hun manier van reageren de situatie alleen maar erger maakt? Of kan het uiteindelijk toch niet schelen?
Hm. Op zich is dat te verklaren met 'nooit meer in die situatie willen komen en er alles aan doen om niet nogmaals het slachtoffer te worden'. Preventief, zeg maar. Praat niets goed, maar klein beetje begrijpelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kennelijk niet daarnaast corrumpeert macht altijd. Kijk maar naar de joden in een handoomdraai van slachtoffer volk naar dadervolk.
Mwuah, 'burka' is een politiek begrip geworden om angst aan te jagen met betrekking tot het mogelijk dogen van Taliban praktijken in Nederland, Is doelbewust voor gekozen terwijl termen als Chador en Niqaab als sinds de jaren 80 bekend was in Nederland. Als er klaarblijkelijk zo een strategie achter zit, vraag ik me wel af of het mierenneuken is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:46 schreef zarGon het volgende:
Aha. Moet wel zeggen dat het mierenneuken in de marge is. Natuurlijk moet alles met de juiste term aangesproken worden, maar om nou echt alleen de letterlijke boerka ermee bedoelen is ook weer zo... bijdehand.
Hm, in dat opzicht heb je gelijk. Met de juiste woordkeuze bereik je meer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, 'burka' is een politiek begrip geworden om angst aan te jagen met betrekking tot het mogelijk dogen van Taliban praktijken in Nederland, Is doelbewust voor gekozen terwijl termen als Chador en Niqaab als sinds de jaren 80 bekend was in Nederland. Als er klaarblijkelijk zo een strategie achter zit, vraag ik me wel af of het mierenneuken is.
Precies, in juridische termen zou in een verdediging: 'Dit is geen burka' moeten voldoen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, in dat opzicht heb je gelijk. Met de juiste woordkeuze bereik je meer.
Ach ja, als je zegt wat de mensen willen horen, maakt het niet uit wat je precies zegt. De punten scoor je toch wel (als partij), gezien de rest er genuanceerder over denkt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies, in juridische termen zou in een verdediging: 'Dit is geen burka' moeten voldoen.
Stricter jup. Soenieten openen het vasten na zonsondergang, maar het dan kan nog een beetje licht zijn. Bij Shieten moet het geheel donker zijn, conflict is voortgekomen uit wanneer het nou Maghreb / Aksam namazi is. De tijden variëren ongeveer zo een halfuur.quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach ja, als je zegt wat de mensen willen horen, maakt het niet uit wat je precies zegt. De punten scoor je toch wel (als partij), gezien de rest er genuanceerder over denkt.
Heb net gehoord dat de sjiieten andere tijden hanteren voor het vasten. Veel strenger/stricter. Klopt dat?
Tijd rekken, middelen verplaatsen naar het buitenland en hopen op een gebeurtenis die de aandacht van het Westen kan afleiden...quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben ze nou echt niet door dat hun manier van reageren de situatie alleen maar erger maakt? Of kan het uiteindelijk toch niet schelen?
Dat werd er dus ook gezegd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stricter jup. Soenieten openen het vasten na zonsondergang, maar het dan kan nog een beetje licht zijn. Bij Shieten moet het geheel donker zijn, conflict is voortgekomen uit wanneer het nou Maghreb / Aksam namazi is. De tijden variëren ongeveer zo een halfuur.
Waar dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat werd er dus ook gezegd.. Duidelijk.
Ja, maar... Zien ze dan niet wat er kan.gebeuren? Het zou me niet verbazen, een burgeroorlog in Syrië. Eeger dan dat kun je het niet maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tijd rekken, middelen verplaatsen naar het buitenland en hopen op een gebeurtenis die de aandacht van het Westen kan afleiden...
Haha damn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
WhatsApp, groepsgesprek (Genus.Buteo, Ayca, IHVK).
Waar heb je dat gelezen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:28 schreef Doler12 het volgende:
Ik snap nooit dat Fokkers elke week iemand in Niqaab zien rondlopen terwijl er maar een stuk of 200 er van rondlopen. Leugenaars
Ach zo vaak van Fokkers die weer 'horror verhalen' hebben over allochtonen, Gia, 2030 en dat soort gasten. Ze hebben altijd de gave om in problemen te komen!quote:
Het vasten begint vóór de zonsopgang, eh. Dageraad, fajr. 04:00-04:30. Even ruim genomen, want wat dit betreft zijn de moslims het ook niet eens.quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:34 schreef Doler12 het volgende:
1 Augustus!
Zonsopkomst: 6.01
Zonsondergang: 21.31
Ah zo. Ik lees over zulke topics/reacties, het wordt wel eentonig na een tijdje. En discussie heeft ook weinig nut.quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ach zo vaak van Fokkers die weer 'horror verhalen' hebben over allochtonen, Gia, 2030 en dat soort gasten. Ze hebben altijd de gave om in problemen te komen!
Dan vergeet je het culturele aspect... hervormingen is een teken van zwakte en het is alles of niets daar op dit moment.quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar... Zien ze dan niet wat er kan.gebeuren? Het zou me niet verbazen, een burgeroorlog in Syrië. Eeger dan dat kun je het niet maken.
En sowieso, je verliest op deze manier zeker je macht. Is het niet handiger om een klein beetje macht in te leveren (hervormingen doorvoeren)? Behoud je de macht en is het voor het lange termijn ook nog eens beter (geen onrust).
Als leider verlies je dan ook nog je aanzien niet. Al-Assad... Pfrt.
Als diegene net in je buurt woont zie je die wel vaker, hequote:Op maandag 1 augustus 2011 05:28 schreef Doler12 het volgende:
Ik snap nooit dat Fokkers elke week iemand in Niqaab zien rondlopen terwijl er maar een stuk of 200 er van rondlopen. Leugenaars
De burkadraagsters zijn juist allemaal van de nieuwe generatie. Grotendeels Nederlandse bekeerlingen en Marokkaanse meisjes/jonge vrouwen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:35 schreef Aktepe079 het volgende:
In de schilderswijk zijn er wel een paar, ik denk altijd de oude generatie,
laat die generatie nou. De toekomstige generatie's gaan echt niet met zo'n spookding lopen
Succes!quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:38 schreef Aktepe079 het volgende:
mijn broertje gaat vandaag afrijden bij het cbr hopelijk niet zo saggerijnige ouwe lul die ik had, had grote ruzie met hem, was ook uiteindelijk gezakt de eerste keer
Echt zo een STV scenario.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:32 schreef zarGon het volgende:
Ik loop dus met ma zo buiten en we komen een hazelnootboom tegen. Ik pluk een paar hazelnoten en stop er één in m'n mond en bijt erop. Hoor ik m'n moeder schreeuwen: "kırma oğlum, kırmaaa!". Negeermodus aan, want dat zegt ze altijd (ze wil mijn tanden besparen). Het nootje wordt zichtbaar en ik wil het echt verorberen (lekker hoor). Ze merkt dat haar eerdere woorden weinig nut hebben en is niet meer zo subtiel. "Oruç tutuyorsun oğlum". Húúú. Even wennen hoor.
Sterktequote:Op maandag 1 augustus 2011 12:23 schreef Weissman het volgende:
Hey mensen, iedereen bedankt voor de condoleances.
En Ayca je hebt gelijk. Opa´s zijn en blijven baas.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:32 schreef zarGon het volgende:
Ik loop dus met ma zo buiten en we komen een hazelnootboom tegen. Ik pluk een paar hazelnoten en stop er één in m'n mond en bijt erop. Hoor ik m'n moeder schreeuwen: "kırma oğlum, kırmaaa!". Negeermodus aan, want dat zegt ze altijd (ze wil mijn tanden besparen). Het nootje wordt zichtbaar en ik wil het echt verorberen (lekker hoor). Ze merkt dat haar eerdere woorden weinig nut hebben en is niet meer zo subtiel. "Oruç tutuyorsun oğlum". Húúú. Even wennen hoor.
Sterkte.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:23 schreef Weissman het volgende:
Hey mensen, iedereen bedankt voor de condoleances.
En Ayca je hebt gelijk. Opa´s zijn en blijven baas.
Ga manquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
!
Altijd hetzelfde verhaal.. Slechte mensen die tot inkeer komen.
.
Hoe is het?quote:
Sufi muziek, felle licht in je ogen en de tranen niet vergeten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
!
Altijd hetzelfde verhaal.. Slechte mensen die tot inkeer komen.
.
Zijn de soldaten die Assad's bevelen gehoorzamen dan geen soennieten? Zit het leger vol met alevieten? Ik ken moslims wel een beetje en als die van een aleviet te horen krijgen dat ze mede-soennieten moeten doden (geen terroristen) pikken ze dat toch zeker niet en komen ze toch echt wel in opstand inclusief coup d'état, guillotine alles, jwz? Of is religie niet zo'n issue in Syrie?quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Alevieten aan de macht in een grotendeels soennitisch land kon nooit lang goed gaan.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je toestemming hiervoor Sibel ?
Turken mogen geen enquetes plaatsen zonder toestemming.
Arabische legers zijn meesters in het vermoorden van hun eigen bevolking. Vechten tegen andere landen kunnen ze amper, maar onschuldige mensen afslachten geen probleem Je moet natuurlijk ook begrijpen als de alawieten (geen alevieten) de macht verliezen dat ze zelf worden uitgeroeidquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Zijn de soldaten die Assad's bevelen gehoorzamen dan geen soennieten? Zit het leger vol met alevieten? Ik ken moslims wel een beetje en als die van een aleviet te horen krijgen dat ze mede-soennieten moeten doden (geen terroristen) pikken ze dat toch zeker niet en komen ze toch echt wel in opstand inclusief coup d'état, guillotine alles, jwz? Of is religie niet zo'n issue in Syrie?
Is er nou echt geen middenweg? Óf alles doen om de macht niet te verliezen óf uitgeroeid worden?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Arabische legers zijn meesters in het vermoorden van hun eigen bevolking. Vechten tegen andere landen kunnen ze amper, maar onschuldige mensen afslachten geen probleem Je moet natuurlijk ook begrijpen als de alawieten (geen alevieten) de macht verliezen dat ze zelf worden uitgeroeid
Dus het leger wil gewoon lekker moordenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Arabische legers zijn meesters in het vermoorden van hun eigen bevolking. Vechten tegen andere landen kunnen ze amper, maar onschuldige mensen afslachten geen probleem Je moet natuurlijk ook begrijpen als de alawieten (geen alevieten) de macht verliezen dat ze zelf worden uitgeroeid
Moederskind!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mama's eten altijd nümmer bir la
Is Mary-Kate én Ashleyquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:36 schreef msnk het volgende:
Lan devros altijd 1 lan.Blije gezichtjes
Dat is Mary-Kate toch? De knappere van de twee
Nouhouquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef zarGon het volgende:
Jülide is ingeloot voor Psychologie aan de Universiteit Twente..
Dank je, Wikquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heb je er al zin in?
Je kan nooit genoeg vakantie vieren! De UTwente schijnt er mooi te zijn trouwens, ben wel een beetje jaloers op de campus die ze daar hebben - vergeleken met de EUR is het daar echt hemel op aardequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Dank je, Wik. Ja, ik heb er eigenlijk wel zin in. Ik heb al genoeg vakantie gevierd voor mijn gevoel
.
Heb jij ook zin om weer te beginnen?
Ja, het is daar wel mooi. Ik ben er één keer geweest, maar nog niet echt alles kunnen zien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg vakantie vieren! De UTwente schijnt er mooi te zijn trouwens, ben wel een beetje jaloers op de campus die ze daar hebben - vergeleken met de EUR is het daar echt hemel op aarde.
Een beetje, maar eigenlijk zie ik 3,5 maand in Toerkei meer als een halve vakantie. Hoef in principe ook maar 4 vakken te volgen (6 is normaal). Maar goed, meer tijd om Istanbul te verkennen dus
.
wordt ik dan nog meer pschygologisch ondervragenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef zarGon het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef zarGon het volgende:
Misschien is dat wel nodig ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef amenth het volgende:
[..]
wordt ik dan nog meer pschygologisch ondervragen
ja is een rukarm, krijg je door vaak masturberenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef amenth het volgende:
ayca wrm is dat nodig hater
eey ff serieus voor 1st ik heb heel tijd zon trillende spier in me arm is dit erg? echt heel tijd door gaat ie heen en weer zeg maar aan binnenkant van me arm bij elleboog daar wtf is dit ik ga morge chille regae party belgi dus moet niks ergs zijn
doe niet stoer sukkel zeg wat het is serieus isquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef BradSpit het volgende:
[..]
ja is een rukarm, krijg je door vaak masturberen
reggae party op een dinsdagquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:57 schreef amenth het volgende:
[..]
doe niet stoer sukkel zeg wat het is serieus is
waarom doe jij zo fuckin bijdehand kom nou niet en anders kom keer naar rdam gaan we zien balhaarquote:
ik ben in Rdam, wat ga jij doen man kabouter..quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:58 schreef amenth het volgende:
[..]
waarom doe jij zo fuckin bijdehand kom nou niet en anders kom keer naar rdam gaan we zien balhaar
Grapje man, je bent baasquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef amenth het volgende:
ayca wrm is dat nodig hater
eey ff serieus voor 1st ik heb heel tijd zon trillende spier in me arm is dit erg? echt heel tijd door gaat ie heen en weer zeg maar aan binnenkant van me arm bij elleboog daar wtf is dit ik ga morge chille regae party belgi dus moet niks ergs zijn
wie ben je dan als ik je niet ken ben je gewoon een Sjappie maar dat ben jij sowieso wel zie ik al welke wijk kom je vandaan ga niet praten vraag in zuid naar Serhat kijke of je dan nog zo praat sjappie kom niet biggie doen hier dit dat en kom zo praten in me facequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef BradSpit het volgende:
[..]
ik ben in Rdam, wat ga jij doen man kabouter..
kom we gaan partijen samen, bij mij thuis housepartyquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Grapje man, je bent baas![]()
Ga naar de huisarts?
Serhat, en aan wie moet ik vragen alle stoere brugpiepersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef amenth het volgende:
[..]
wie ben je dan als ik je niet ken ben je gewoon een Sjappie maar dat ben jij sowieso wel zie ik al welke wijk kom je vandaan ga niet praten vraag in zuid naar Serhat kijke of je dan nog zo praat sjappie kom niet biggie doen hier dit dat en kom zo praten in me face
Andere keer misschienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef BradSpit het volgende:
[..]
kom we gaan partijen samen, bij mij thuis houseparty
Wow krijgen we nu ook al stoere sjappies op Fok!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef amenth het volgende:
[..]
wie ben je dan als ik je niet ken ben je gewoon een Sjappie maar dat ben jij sowieso wel zie ik al welke wijk kom je vandaan ga niet praten vraag in zuid naar Serhat kijke of je dan nog zo praat sjappie kom niet biggie doen hier dit dat en kom zo praten in me face
Turkije kan dat makkelijk aan. En we zijn ook nog eens zo gastvrij om daar geen nee tegen te zeggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:21 schreef john_777 het volgende:
ja weetje turke zijn de slechtste nog niet maar het zijn er tegewoordig gewoon veels te veel.. dat maakt het voor ons gewoon vervelend..
Moeje voorstellen dat wij met z'n alle een beetje in turkije komen wonen, dat hoort gewoon niet..
je loopt nu ook al bij een psycholog? waw niet verwacht man hoezo watskeburt heb je problemen wil je erover pratenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef amenth het volgende:
[..]
wordt ik dan nog meer pschygologisch ondervragen
hboquote:
daar had ik het meer over jou vragen alltijd..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
je loopt nu ook al bij een psycholog? waw niet verwacht man hoezo watskeburt heb je problemen wil je erover praten
gewoon doen man kan gewoon wilskracht enzo ik heb ook vmvo mbo hbo gedaan alles kan zolang je wil gewoon doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:55 schreef amenth het volgende:
[..]
hbo
komt die balkende fan ook weer hoorbeetje geobsedeerd door mij he? ontken t maar niet
oh mijn vragen ja ik vraag altijd wel door drijft mensen tot waanzin haha maar ja je went eraan en dan valt het je niet eens op hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:55 schreef amenth het volgende:
[..]
daar had ik het meer over jou vragen alltijd..
wat is simpelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef amenth het volgende:
ja man is allemaal simpel weet je maar ik ben lui
haha ja oke haha ok haha
Nee ik heb gewoon een hekel aan types als jij die niks hebben en dan op gaan scheppen over iets dat ze wel hebben (in dit geval je BMW) en dan ook nog eens internetheldje uit gaan hangen op een forumquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:55 schreef amenth het volgende:
[..]
hbo
komt die balkende fan ook weer hoorbeetje geobsedeerd door mij he? ontken t maar niet
niks hebben vriend niet iedereen is zo skir als jij ik heb prada gucci bmw moncler botticelli alles vriend kan me geen fuck schelen dat jij rondloopt met je h en m kledingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een hekel aan types als jij die niks hebben en dan op gaan scheppen over iets dat ze wel hebben (in dit geval je BMW) en dan ook nog eens internetheldje uit gaan hangen op een forum
mbo niv 4 was niks aan man ik kwam 2 uur per dag en diploma hbo ken ik denk niet omdat me nederlands zo slecht isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat is simpel
ha ja veel dingen maar veel dingen.ook weer niet haha
dandy bleu gr gr ha
Je hebt wss niet eens een eigen huisquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:01 schreef amenth het volgende:
[..]
niks hebben vriend niet iedereen is zo skir als jij ik heb prada gucci bmw moncler botticelli alles vriend kan me geen fuck schelen dat jij rondloopt met je h en m kleding
jij valt trouwen sowieso op mannen zeker met je Pim als naam ahahah jou ouders moeten je echt gehaat hebben wat een naam man ik ga stuk hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je hebt wss niet eens een eigen huis
jatog zoveel merken ja zeg het ze merkkleding sowieso nummer een mensen met h en m kleding haha paupers dat vind ik een goed eigenschap van je kleding is status en mensen beoordeel je op wat ze dragen dan wat ze zijn altijd goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:01 schreef amenth het volgende:
[..]
niks hebben vriend niet iedereen is zo skir als jij ik heb prada gucci bmw moncler botticelli alles vriend kan me geen fuck schelen dat jij rondloopt met je h en m kleding
En jij denkt dat Pim mijn echte naam isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:03 schreef amenth het volgende:
[..]
jij valt trouwen sowieso op mannen zeker met je Pim als naam ahahah jou ouders moeten je echt gehaat hebben wat een naam man ik ga stuk hier
ik woonde op mezelf ja maar ik be nhuis uitgezet door me ex die wou het huis perse op haar naam had ik nooit meote doen snap je en voor wat kies je vrijwillig zon naam en dan er nog Pimmetje vna durve te maken ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
En jij denkt dat Pim mijn echte naam is![]()
Verder probeer je de vraag te omzeilen of je een eigen huis hebt
snap je ik snap echt niet hoe sommige mensen met broeken van onder de 100 euro durven rond te lope en merkloze schoenequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
jatog zoveel merken ja zeg het ze merkkleding sowieso nummer een mensen met h en m kleding haha paupers dat vind ik een goed eigenschap van je kleding is status en mensen beoordeel je op wat ze dragen dan wat ze zijn altijd goed
nou dat is toch de uitdaging juist breng je nederlands naar een hoger niveau sowieso kosten leestekens niets extra met een beetje inzet lukt het je welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef amenth het volgende:
[..]
mbo niv 4 was niks aan man ik kwam 2 uur per dag en diploma hbo ken ik denk niet omdat me nederlands zo slecht is
Ja want Turken zijn de rijkste bevolkingsgroep van Nederlandquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef amenth het volgende:
[..]
snap je ik snap echt niet hoe sommige mensen met broeken van onder de 100 euro durven rond te lope en merkloze schoene
sowieso d emeest stijlvolle kijk maar eens naar de gemiddelde auto van de turken in roffa en de hollanders met hun citroensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja want Turken zijn de rijkste bevolkingsgroep van Nederland
De Turken met hun 25 jaar oude Mercedessen die ze voor 2500 euro van Nederlanders hebben gekochtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:09 schreef amenth het volgende:
[..]
sowieso d emeest stijlvolle kijk maar eens naar de gemiddelde auto van de turken in roffa en de hollanders met hun citroens
echt he als ik zulke mensen zie dan heb ik mn mening al klaarstaan ik praat met zulke mensen nooit tijdverspilling bovendien zijn ze mijn aandacht niet waard ik voel me te goed voor die mensen mn aandacht krijg je alleen als je botticelli-schoenen draagt met merkkleding of je moet mooi meisje zijn dan wil ik je ook wel steken hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef amenth het volgende:
[..]
snap je ik snap echt niet hoe sommige mensen met broeken van onder de 100 euro durven rond te lope en merkloze schoene
Ben jij een troll?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
echt he als ik zulke mensen zie dan heb ik mn mening al klaarstaan ik praat met zulke mensen nooit tijdverspilling bovendien zijn ze mijn aandacht niet waard ik voel me te goed voor die mensen mn aandacht krijg je alleen als je botticelli-schoenen draagt met merkkleding of je moet mooi meisje zijn dan wil ik je ook wel steken hoor
Eğlencelisinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
echt he als ik zulke mensen zie dan heb ik mn mening al klaarstaan ik praat met zulke mensen nooit tijdverspilling bovendien zijn ze mijn aandacht niet waard ik voel me te goed voor die mensen mn aandacht krijg je alleen als je botticelli-schoenen draagt met merkkleding of je moet mooi meisje zijn dan wil ik je ook wel steken hoor
dankjewel man dat maakt mijn dag goed zoeen compliment ik kom uit bolu dat is lekker handig want ze zeggen niet zomaar bolu kizlar dolu maar dan moet je niet een çorumlu tegenkomen die zegt gewoon çorum ananin arnina korum haha waar kom jij dan vandaan je bent in nl geboren tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:14 schreef amenth het volgende:
[..]
Eğlencelisinwaar kom je eigelijk vandaan in turkije ?
WTFquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
ze zeggen niet zomaar bolu kizlar dolu maar dan moet je niet een çorumlu tegenkomen die zegt gewoon çorum ananin arnina korum
als je belooft dat je zal blijven doorposten in deze reeks voeg ik je toe aan de plaatjes in de op de spoilers onderin dan wordt burdur met een leuk kleurtje ingekleur en komt je naam erbij te staanquote:
ik snap dat ook niet man het lijkt alsof iedereen vooroordelen heeft en jou wil irriteren ze zijn gewoon jaloers op je bmw m3 je geld je status je chicks en je merkkleding laat je niet gek maken rug recht schouders naar achteren borst naar voren wat doet msnk trouwensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:24 schreef amenth het volgende:
wat kan mij dat nou schele en ik kijk wel ik word gek van die msnk enzo
voornamelijk wel, maar de alevieten maken er de dienst, las ergens, dat een alevitische sergeant meer te zegge heeft dan een soennitische generaal, dus coup d'état, guillotine alles gaat niet gebeuren, dankzij de franse kolonisator hebben de alevieten er voor het zeggen en hebben we wederom te maken met de naweeën van het uiteenvallen van het ottomaanse rijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Zijn de soldaten die Assad's bevelen gehoorzamen dan geen soennieten? Zit het leger vol met alevieten? Ik ken moslims wel een beetje en als die van een aleviet te horen krijgen dat ze mede-soennieten moeten doden (geen terroristen) pikken ze dat toch zeker niet en komen ze toch echt wel in opstand inclusief coup d'état, guillotine alles, jwz? Of is religie niet zo'n issue in Syrie?
wat is daarmee hij eert jou in zn signature ik zou me trots voelen waarom vind jij het niet leuk dat heb je zelf gezegd tochquote:
weer zon genie hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
voornamelijk wel, maar de alevieten maken er de dienst, las ergens, dat een alevitische sergeant meer te zegge heeft dan een soennitische generaal, dus coup d'état, guillotine alles gaat niet gebeuren, dankzij de franse kolonisator hebben de alevieten er voor het zeggen en hebben we wederom te maken met de naweeën van het uiteenvallen van het ottomaanse rijk
vroegah! waren we hemsho! isparta je weetzquote:
quote:
toerke kunne egt niks goed doen ah zemmel aleen maar elende en oorlog en fitties en allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
en hebben we wederom te maken met de naweeën van het uiteenvallen van het ottomaanse rijk
was vroeger isparta en burdur bij elkaar ja welke is de nieuwe welke de oudequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
vroegah! waren we hemsho! isparta je weetz
fittie was ruzie toch, dan snap ik die hele zin zo ongeveerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:33 schreef msnk het volgende:
[..]
toerke kunne egt niks goed doen ah zemmel aleen maar elende en oorlog en fitties en alles
goeie vraagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
was vroeger isparta en burdur bij elkaar ja welke is de nieuwe welke de oude
als turkije een communistische heilstaat was zou ik wel voor zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef amenth het volgende:
vinden jullie ook dat elke vorm van Ataturk belediging bestraft moet worden met een celstraf of taakstraf
wtf!quote:
ik ben totaal geen multiplayer gamer dudequote:
Ben ik ook niet op de PS3. PSNquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben totaal geen multiplayer gamer dude
dat zijn zieke mensen je moet ze niet straffen maar genezen dus niet naar jilla maar naar een concentratiecampquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef amenth het volgende:
vinden jullie ook dat elke vorm van Ataturk belediging bestraft moet worden met een celstraf of taakstraf
nu ben ik bezig met starcraft 2, heb recent stracraft 1 en brood war uitgespeeld, gisteren deeltje uitgespeeld, een paar online games gespeeld, maar denk dat dat iets te hoog gegrepen is voor mij, ik ga wel proberen om de missies op hard uit te spelen, ik had het met de eerste missies geprobeerd, maar ging net niet zeg maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben ik ook niet op de PS3. PSNWat speel je nu?
Momenteel ben ik nu bezig met Hitman Bloodmoney hebt nog nooit uitgespeeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
nu ben ik bezig met starcraft 2, heb recent stracraft 1 en brood war uitgespeeld, gisteren deeltje uitgespeeld, een paar online games gespeeld, maar denk dat dat iets te hoog gegrepen is voor mij, ik ga wel proberen om de missies op hard uit te spelen, ik had het met de eerste missies geprobeerd, maar ging net niet zeg maar
vorige week arkham asylum uitgespeeld op de 360, briljante game is dat en daarvoor heb ik dead nation gespeeld, had gratis gedownd van psn je weetz, heel stoer spel ook en probeer zo nu en dan ook een smg2 missies te doen, maar als je tegen het einde van de game zit zijn die missies echt killer
Je hebt een 360quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
nu ben ik bezig met starcraft 2, heb recent stracraft 1 en brood war uitgespeeld, gisteren deeltje uitgespeeld, een paar online games gespeeld, maar denk dat dat iets te hoog gegrepen is voor mij, ik ga wel proberen om de missies op hard uit te spelen, ik had het met de eerste missies geprobeerd, maar ging net niet zeg maar
vorige week arkham asylum uitgespeeld op de 360, briljante game is dat en daarvoor heb ik dead nation gespeeld, had gratis gedownd van psn je weetz, heel stoer spel ook en probeer zo nu en dan ook een smg2 missies te doen, maar als je tegen het einde van de game zit zijn die missies echt killer
dus jij hebt problemen met mensen die cahil zijn, daar heb ik ook problemen mee namelijk...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:43 schreef amenth het volgende:
Mensen die niet weten wat Ataturk betekend heeft
nooit een hitman gespeeld, wel de film gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:49 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Momenteel ben ik nu bezig met Hitman Bloodmoney hebt nog nooit uitgespeeld
starcraft campaign is vet dude, deeltje 1 is gaaf, de uitbreiding broodwar ook en nu dyus deel 2 en deze gaat ik meen 2 uitbreidingen krijgen, dus dat zit wel goed, het is zeker de moete waard om te checken als je van rts houdtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Je hebt een 360? Waarom ik niet weten lan! Dit is niet goed kardesh!
Ik wist geeneens dat Starcraft een campaign had, dacht puur MP zoals CS (maar dan RTS ;'))
als mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:57 schreef amenth het volgende:
soms denk ik wel is eh als er niks na de dood is dan ben ik nergens meer zou zonde zijn van zon held als ik
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:57 schreef amenth het volgende:
soms denk ik wel is eh als er niks na de dood is dan ben ik nergens meer zou zonde zijn van zon held als ik
Pure poesie jij moet egt poesie album abiquote:
Ik heb sinds Halo:CE (eerste Halo op eerste Xbox jwz) niet meer geLANd... of zo. Dat spel was echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
starcraft campaign is vet dude, deeltje 1 is gaaf, de uitbreiding broodwar ook en nu dyus deel 2 en deze gaat ik meen 2 uitbreidingen krijgen, dus dat zit wel goed, het is zeker de moete waard om te checken als je van rts houdt
jaja, xbox is mijn eerste echt console geweest, ben heel laat begonnen met gamen eigenlijk, heb wel wat gespeeld op de gameboy en de megadrive vroegah, maar het werd een uit de hand gelopen hobby met de xbox, samen met een groepje vrienden waren we toen begonnen met halo lan partys en alles je weetz, was wel cool, nu heb ik met alle 3 de consoles een beetje een luxe probleem en sinds kort heb ik ook een pc voor starcraft2 heb gewoon tijd te kort
we speelden toen halo2 was uitgekomen ook gewoon lan verder met met halo1, maar toen ging iedereen op een gegeven moment op xboxlive en toen waren de lan partys afgelopen, heel af en toe komen we wel eens bij elkaar, maar das eigenlijk meer voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb sinds Halo:CE (eerste Halo op eerste Xbox jwz) niet meer geLANd... of zo. Dat spel was echt
ik heb een sivasli collega, je komt ook uit den haag toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:36 schreef msnk het volgende:
celstraf? taakstraf? doodstraf lan ataturk altijd een altijd en sivas altijd
Ach waarom lang? wat heeft de wereld daar nou aan? niks geen R&D hoor dat ze daar doen, heb je niks aan verder.quote:
Amsterdam!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb een sivasli collega, je komt ook uit den haag toch?
den haagquote:
Bedankt.quote:
quote:
ja sorry ik lees nooit boekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
![]()
Zit je me nu te trollen?Er staan geen plaatjes in het boek.Alleen op de voorpagina.
niet gelezen, maar het boek is ook in het nederlands verkrijgbaar, vertaald door hemzelfquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:09 schreef AliceWonder het volgende:
Heeft iemand hier misschien dit boek gelezen?
Turkey a modern history door Erik J.Zurcher.
Is het aan te raden?Het lijkt me wel interessant maar ik vroeg me of of iemand anders mij kan vertellen of het leuk is.Niet te saai ofzo.
Zou je toch een keer moeten doen.quote:
Bedankt!Maar ik lees denk ik eerst de engelse versie.Dat is meestal mooier geschreven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet gelezen, maar het boek is ook in het nederlands verkrijgbaar, vertaald door hemzelf
http://www.bol.com/nl/p/n(...)666833362/index.html
Uiteraard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ooow nee! Want Ataturk nummer bir!
Nee, die doen het al jaren zonder regering zelfs. Anarchie lan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:38 schreef amenth het volgende:
vanavond naar belgie hebben ze daar ook politie
ligt eraan je moet opletten dat je geen blauwgele (kleur van europa) autos achter je krijgt dat is europese politie nederlandse politie heeft beperkte jurisdictie in belgie maar europese niet dus als zij je pakken ben je de lulquote:
De straat iedereen heeft een straat voor zijn huis hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:51 schreef amenth het volgende:
defineer slim weet je miss weet ie meer van boeken enzo maar van de straat weet ie niks
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De straat iedereen heeft een straat voor zijn huis hoor.
ik heb boeken over straat gelezen dus dat maakt me net zo slim als jijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:51 schreef amenth het volgende:
defineer slim weet je miss weet ie meer van boeken enzo maar van de straat weet ie niks
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:21 schreef msnk het volgende:
Trolls die elkaar trollen, wat leuk
Gefeliciteerd Julis
Dank jullie wel!quote:
quote:
dan dees speciaal voor jou een kleinequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..].
Het is ramadan, plaats nou geen opwindende video's.
Leuk hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef Gulmez het volgende:
Ik ga a.s zaterdag 2 weken naar Zweden stockholm naar familie.
Voor 14 per week kan je voor 10 mb internettendus kan gewoon lekker fokken. En pingen met me nieuwe vriendin.
Ja hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef Gulmez het volgende:
ik ben ook besneden in het ziekenhuis is voor de dames schoner ook.
Pics van je vriendinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef Gulmez het volgende:
Ik ga a.s zaterdag 2 weken naar Zweden stockholm naar familie.
Voor 14 per week kan je voor 10 mb internettendus kan gewoon lekker fokken. En pingen met me nieuwe vriendin.
nee want ninja editquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Pics van je vriendin
En zusje
Mits geen theedoek.
De mijne mis ik nog dagelijksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dus nergens voor nodig om je voorhuid weg te halen!
Maar is geen broer en zus dus mag, ies cultuurquote:
Bibi? Klinkt niet erg turreksquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Puberruil XL met een KK Spang Anatolische Chi-Meid dus dat ik als Turkse vrouwen verslinder natuurlijk niet missen
Hier staat Puberruil XL:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108083-iris-vs-bibi
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Speciaal voor jou mijn post gewijzigd.
Zit op mobiel. Even kieken. Of het lukt om het af te spelen.quote:Skip gewoon naar 01m05s
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Gizem daarentegen"Soms zelfs 's nachts, want dan slapen we bij elkaar"
Damn wat een stoot
Klopt ook wel ja, maar zij wilde ook geen jongens aanraken en heeft toch hormonen dus een Slumber Party van Bibi en Gizem lijkt mij ook wel hotquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Bibi? Klinkt niet erg turreksEn je overdrijft ook wel een beetje, met je S-Klasse.
Gizem daarentegen"Soms zelfs 's nachts, want dan slapen we bij elkaar"
Damn wat een stoot
Afkorting van Habibi?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:21 schreef zarGon het volgende:
Wie heeft haar Bibi genoemd?!
Bibi. Bibi. Bibiiii. Bibibibibi.)))))).
Omdat Alkmaar, en karsli.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat Alkmaar. Jahaaa, goed van mij hè.
Nou, ben je positief over Bibi? Zou ze meelezen?
Habibi is Arabisch. Tevens is 'Habibti' de vrouwelijke vorm. Bibti, bibti, kız bibti!quote:
En Gizem? Is ze een trut?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat Alkmaar, en karsli.
Jahoor, en nee denk het niet.
Cool, ik ken een andere Turkse Bibiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Habibi is Arabisch. Tevens is 'Habibti' de vrouwelijke vorm. Bibti, bibti, kız bibti!
Wonen er 'veel' Turken in Alkmaar die uit het oosten van Turkije afkomstig zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat Alkmaar, en karsli.
Jahoor, en nee denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |