Dank je, Wikquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heb je er al zin in?
Je kan nooit genoeg vakantie vieren! De UTwente schijnt er mooi te zijn trouwens, ben wel een beetje jaloers op de campus die ze daar hebben - vergeleken met de EUR is het daar echt hemel op aardequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Dank je, Wik. Ja, ik heb er eigenlijk wel zin in. Ik heb al genoeg vakantie gevierd voor mijn gevoel
.
Heb jij ook zin om weer te beginnen?
Ja, het is daar wel mooi. Ik ben er één keer geweest, maar nog niet echt alles kunnen zien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg vakantie vieren! De UTwente schijnt er mooi te zijn trouwens, ben wel een beetje jaloers op de campus die ze daar hebben - vergeleken met de EUR is het daar echt hemel op aarde.
Een beetje, maar eigenlijk zie ik 3,5 maand in Toerkei meer als een halve vakantie. Hoef in principe ook maar 4 vakken te volgen (6 is normaal). Maar goed, meer tijd om Istanbul te verkennen dus
.
wordt ik dan nog meer pschygologisch ondervragenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef zarGon het volgende:
Jülide is ingeloot voor Psychologie aan de Universiteit Twente..
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef zarGon het volgende:
Jülide is ingeloot voor Psychologie aan de Universiteit Twente..
Misschien is dat wel nodig ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef amenth het volgende:
[..]
wordt ik dan nog meer pschygologisch ondervragen
ja is een rukarm, krijg je door vaak masturberenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef amenth het volgende:
ayca wrm is dat nodig hater
eey ff serieus voor 1st ik heb heel tijd zon trillende spier in me arm is dit erg? echt heel tijd door gaat ie heen en weer zeg maar aan binnenkant van me arm bij elleboog daar wtf is dit ik ga morge chille regae party belgi dus moet niks ergs zijn
doe niet stoer sukkel zeg wat het is serieus isquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef BradSpit het volgende:
[..]
ja is een rukarm, krijg je door vaak masturberen
reggae party op een dinsdagquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:57 schreef amenth het volgende:
[..]
doe niet stoer sukkel zeg wat het is serieus is
waarom doe jij zo fuckin bijdehand kom nou niet en anders kom keer naar rdam gaan we zien balhaarquote:
ik ben in Rdam, wat ga jij doen man kabouter..quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:58 schreef amenth het volgende:
[..]
waarom doe jij zo fuckin bijdehand kom nou niet en anders kom keer naar rdam gaan we zien balhaar
Grapje man, je bent baasquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef amenth het volgende:
ayca wrm is dat nodig hater
eey ff serieus voor 1st ik heb heel tijd zon trillende spier in me arm is dit erg? echt heel tijd door gaat ie heen en weer zeg maar aan binnenkant van me arm bij elleboog daar wtf is dit ik ga morge chille regae party belgi dus moet niks ergs zijn
wie ben je dan als ik je niet ken ben je gewoon een Sjappie maar dat ben jij sowieso wel zie ik al welke wijk kom je vandaan ga niet praten vraag in zuid naar Serhat kijke of je dan nog zo praat sjappie kom niet biggie doen hier dit dat en kom zo praten in me facequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef BradSpit het volgende:
[..]
ik ben in Rdam, wat ga jij doen man kabouter..
kom we gaan partijen samen, bij mij thuis housepartyquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Grapje man, je bent baas![]()
Ga naar de huisarts?
Serhat, en aan wie moet ik vragen alle stoere brugpiepersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef amenth het volgende:
[..]
wie ben je dan als ik je niet ken ben je gewoon een Sjappie maar dat ben jij sowieso wel zie ik al welke wijk kom je vandaan ga niet praten vraag in zuid naar Serhat kijke of je dan nog zo praat sjappie kom niet biggie doen hier dit dat en kom zo praten in me face
Andere keer misschienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef BradSpit het volgende:
[..]
kom we gaan partijen samen, bij mij thuis houseparty
Wow krijgen we nu ook al stoere sjappies op Fok!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef amenth het volgende:
[..]
wie ben je dan als ik je niet ken ben je gewoon een Sjappie maar dat ben jij sowieso wel zie ik al welke wijk kom je vandaan ga niet praten vraag in zuid naar Serhat kijke of je dan nog zo praat sjappie kom niet biggie doen hier dit dat en kom zo praten in me face
Turkije kan dat makkelijk aan. En we zijn ook nog eens zo gastvrij om daar geen nee tegen te zeggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:21 schreef john_777 het volgende:
ja weetje turke zijn de slechtste nog niet maar het zijn er tegewoordig gewoon veels te veel.. dat maakt het voor ons gewoon vervelend..
Moeje voorstellen dat wij met z'n alle een beetje in turkije komen wonen, dat hoort gewoon niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |