Amsterdam!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb een sivasli collega, je komt ook uit den haag toch?
den haagquote:
Bedankt.quote:
quote:
ja sorry ik lees nooit boekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
![]()
Zit je me nu te trollen?Er staan geen plaatjes in het boek.Alleen op de voorpagina.
niet gelezen, maar het boek is ook in het nederlands verkrijgbaar, vertaald door hemzelfquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:09 schreef AliceWonder het volgende:
Heeft iemand hier misschien dit boek gelezen?
Turkey a modern history door Erik J.Zurcher.
Is het aan te raden?Het lijkt me wel interessant maar ik vroeg me of of iemand anders mij kan vertellen of het leuk is.Niet te saai ofzo.
Zou je toch een keer moeten doen.quote:
Bedankt!Maar ik lees denk ik eerst de engelse versie.Dat is meestal mooier geschreven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet gelezen, maar het boek is ook in het nederlands verkrijgbaar, vertaald door hemzelf
http://www.bol.com/nl/p/n(...)666833362/index.html
Uiteraard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ooow nee! Want Ataturk nummer bir!
Nee, die doen het al jaren zonder regering zelfs. Anarchie lan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:38 schreef amenth het volgende:
vanavond naar belgie hebben ze daar ook politie
ligt eraan je moet opletten dat je geen blauwgele (kleur van europa) autos achter je krijgt dat is europese politie nederlandse politie heeft beperkte jurisdictie in belgie maar europese niet dus als zij je pakken ben je de lulquote:
De straat iedereen heeft een straat voor zijn huis hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:51 schreef amenth het volgende:
defineer slim weet je miss weet ie meer van boeken enzo maar van de straat weet ie niks
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De straat iedereen heeft een straat voor zijn huis hoor.
ik heb boeken over straat gelezen dus dat maakt me net zo slim als jijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:51 schreef amenth het volgende:
defineer slim weet je miss weet ie meer van boeken enzo maar van de straat weet ie niks
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:21 schreef msnk het volgende:
Trolls die elkaar trollen, wat leuk
Gefeliciteerd Julis
Dank jullie wel!quote:
quote:
dan dees speciaal voor jou een kleinequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..].
Het is ramadan, plaats nou geen opwindende video's.
Leuk hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef Gulmez het volgende:
Ik ga a.s zaterdag 2 weken naar Zweden stockholm naar familie.
Voor 14 per week kan je voor 10 mb internettendus kan gewoon lekker fokken. En pingen met me nieuwe vriendin.
Ja hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef Gulmez het volgende:
ik ben ook besneden in het ziekenhuis is voor de dames schoner ook.
Pics van je vriendinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef Gulmez het volgende:
Ik ga a.s zaterdag 2 weken naar Zweden stockholm naar familie.
Voor 14 per week kan je voor 10 mb internettendus kan gewoon lekker fokken. En pingen met me nieuwe vriendin.
nee want ninja editquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Pics van je vriendin
En zusje
Mits geen theedoek.
De mijne mis ik nog dagelijksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dus nergens voor nodig om je voorhuid weg te halen!
Maar is geen broer en zus dus mag, ies cultuurquote:
Bibi? Klinkt niet erg turreksquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Puberruil XL met een KK Spang Anatolische Chi-Meid dus dat ik als Turkse vrouwen verslinder natuurlijk niet missen
Hier staat Puberruil XL:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108083-iris-vs-bibi
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Speciaal voor jou mijn post gewijzigd.
Zit op mobiel. Even kieken. Of het lukt om het af te spelen.quote:Skip gewoon naar 01m05s
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Gizem daarentegen"Soms zelfs 's nachts, want dan slapen we bij elkaar"
Damn wat een stoot
Klopt ook wel ja, maar zij wilde ook geen jongens aanraken en heeft toch hormonen dus een Slumber Party van Bibi en Gizem lijkt mij ook wel hotquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Bibi? Klinkt niet erg turreksEn je overdrijft ook wel een beetje, met je S-Klasse.
Gizem daarentegen"Soms zelfs 's nachts, want dan slapen we bij elkaar"
Damn wat een stoot
Afkorting van Habibi?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:21 schreef zarGon het volgende:
Wie heeft haar Bibi genoemd?!
Bibi. Bibi. Bibiiii. Bibibibibi.)))))).
Omdat Alkmaar, en karsli.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat Alkmaar. Jahaaa, goed van mij hè.
Nou, ben je positief over Bibi? Zou ze meelezen?
Habibi is Arabisch. Tevens is 'Habibti' de vrouwelijke vorm. Bibti, bibti, kız bibti!quote:
En Gizem? Is ze een trut?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat Alkmaar, en karsli.
Jahoor, en nee denk het niet.
Cool, ik ken een andere Turkse Bibiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Habibi is Arabisch. Tevens is 'Habibti' de vrouwelijke vorm. Bibti, bibti, kız bibti!
Wonen er 'veel' Turken in Alkmaar die uit het oosten van Turkije afkomstig zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat Alkmaar, en karsli.
Jahoor, en nee denk het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |