dankjewel man dat maakt mijn dag goed zoeen compliment ik kom uit bolu dat is lekker handig want ze zeggen niet zomaar bolu kizlar dolu maar dan moet je niet een çorumlu tegenkomen die zegt gewoon çorum ananin arnina korum haha waar kom jij dan vandaan je bent in nl geboren tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:14 schreef amenth het volgende:
[..]
Eğlencelisinwaar kom je eigelijk vandaan in turkije ?
WTFquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
ze zeggen niet zomaar bolu kizlar dolu maar dan moet je niet een çorumlu tegenkomen die zegt gewoon çorum ananin arnina korum
als je belooft dat je zal blijven doorposten in deze reeks voeg ik je toe aan de plaatjes in de op de spoilers onderin dan wordt burdur met een leuk kleurtje ingekleur en komt je naam erbij te staanquote:
ik snap dat ook niet man het lijkt alsof iedereen vooroordelen heeft en jou wil irriteren ze zijn gewoon jaloers op je bmw m3 je geld je status je chicks en je merkkleding laat je niet gek maken rug recht schouders naar achteren borst naar voren wat doet msnk trouwensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:24 schreef amenth het volgende:
wat kan mij dat nou schele en ik kijk wel ik word gek van die msnk enzo
voornamelijk wel, maar de alevieten maken er de dienst, las ergens, dat een alevitische sergeant meer te zegge heeft dan een soennitische generaal, dus coup d'état, guillotine alles gaat niet gebeuren, dankzij de franse kolonisator hebben de alevieten er voor het zeggen en hebben we wederom te maken met de naweeën van het uiteenvallen van het ottomaanse rijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Zijn de soldaten die Assad's bevelen gehoorzamen dan geen soennieten? Zit het leger vol met alevieten? Ik ken moslims wel een beetje en als die van een aleviet te horen krijgen dat ze mede-soennieten moeten doden (geen terroristen) pikken ze dat toch zeker niet en komen ze toch echt wel in opstand inclusief coup d'état, guillotine alles, jwz? Of is religie niet zo'n issue in Syrie?
wat is daarmee hij eert jou in zn signature ik zou me trots voelen waarom vind jij het niet leuk dat heb je zelf gezegd tochquote:
weer zon genie hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
voornamelijk wel, maar de alevieten maken er de dienst, las ergens, dat een alevitische sergeant meer te zegge heeft dan een soennitische generaal, dus coup d'état, guillotine alles gaat niet gebeuren, dankzij de franse kolonisator hebben de alevieten er voor het zeggen en hebben we wederom te maken met de naweeën van het uiteenvallen van het ottomaanse rijk
vroegah! waren we hemsho! isparta je weetzquote:
quote:
toerke kunne egt niks goed doen ah zemmel aleen maar elende en oorlog en fitties en allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
en hebben we wederom te maken met de naweeën van het uiteenvallen van het ottomaanse rijk
was vroeger isparta en burdur bij elkaar ja welke is de nieuwe welke de oudequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
vroegah! waren we hemsho! isparta je weetz
fittie was ruzie toch, dan snap ik die hele zin zo ongeveerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:33 schreef msnk het volgende:
[..]
toerke kunne egt niks goed doen ah zemmel aleen maar elende en oorlog en fitties en alles
goeie vraagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
was vroeger isparta en burdur bij elkaar ja welke is de nieuwe welke de oude
als turkije een communistische heilstaat was zou ik wel voor zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef amenth het volgende:
vinden jullie ook dat elke vorm van Ataturk belediging bestraft moet worden met een celstraf of taakstraf
wtf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |