SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
[ Bericht 21% gewijzigd door amenth op 01-08-2011 00:26:00 ]Ne mutlu Türküm diyene
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:18 schreef Ayca het volgende:
Hoe moeilijk is het om op open nieuw deel te drukken.
Amenth is niet heel erg snuggerquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:18 schreef Ayca het volgende:
Hoe moeilijk is het om op open nieuw deel te drukken.
heb je hem weerquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Amenth is niet heel erg snugger
!!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:56 schreef Olijfboom het volgende:
Kopvoddentax! Verbied de boerka () in NL!
Had niet verwacht dat het zo bloedig zou verlopen in Syrië. Macht maakt gek, hm.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:08 schreef msnk het volgende:
Kuttopic.
Wat een randdebielen daar in Syrie trouwens gadverdamme
Ik twee misschien 3 in den haag. Schijnt een paar honderd in nederland te zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:01 schreef zarGon het volgende:
Hoeveel vrouwen met een boerka heb jij in Nederland gezien met je eigen? Buiten, op straat dus.
Alevieten aan de macht in een grotendeels soennitisch land kon nooit lang goed gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat het zo bloedig zou verlopen in Syrië. Macht maakt gek, hm.
Neuh, in NL lopen ze niet met burka.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik twee misschien 3 in den haag. Schijnt een paar honderd in nederland te zijn.
Mja, de kopvoddentaks is bedoeld voor hoofddoeken. Boerka's mogen wat mij betreft ook uit het straatbeeld. Geen plezierige dingen, uitstraling alles.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik twee misschien 3 in den haag. Schijnt een paar honderd in nederland te zijn.
Nee? Heb het weleens gezien hoor, van top tot teen in zwart gehuld.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, in NL lopen ze niet met burka.
Dat is geen burka. Zelfs tijdens alle 'burka' demonstraties met van top tot teen gesluierde moslima's liep er geen een met burka.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee? Heb het weleens gezien hoor, van top tot teen in zwart gehuld.
Hebben ze nou echt niet door dat hun manier van reageren de situatie alleen maar erger maakt? Of kan het uiteindelijk toch niet schelen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Alevieten aan de macht in een grotendeels soennitisch land kon nooit lang goed gaan.
Wat is het verschil? Bedekking van ogen/gezicht?quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is geen burka. Zelfs tijdens alle 'burka' demonstraties met van top tot teen gesluierde moslima's liep er geen een met burka.
Burka is dat afghaanse blauwe ding. Hier kan je wel eens de nikaab tegenkomenquote:Op maandag 1 augustus 2011 04:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Bedekking van ogen/gezicht?
Samenstelling van bedekingskleding. In NL dragen ze een niqab of chador, nergens in de wereld, behalve in Afghanistan en Pakistan wordt een Burka gedragen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Bedekking van ogen/gezicht?
Kennelijk niet daarnaast corrumpeert macht altijd. Kijk maar naar de joden in een handoomdraai van slachtoffer volk naar dadervolk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben ze nou echt niet door dat hun manier van reageren de situatie alleen maar erger maakt? Of kan het uiteindelijk toch niet schelen?
Hm. Op zich is dat te verklaren met 'nooit meer in die situatie willen komen en er alles aan doen om niet nogmaals het slachtoffer te worden'. Preventief, zeg maar. Praat niets goed, maar klein beetje begrijpelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kennelijk niet daarnaast corrumpeert macht altijd. Kijk maar naar de joden in een handoomdraai van slachtoffer volk naar dadervolk.
Mwuah, 'burka' is een politiek begrip geworden om angst aan te jagen met betrekking tot het mogelijk dogen van Taliban praktijken in Nederland, Is doelbewust voor gekozen terwijl termen als Chador en Niqaab als sinds de jaren 80 bekend was in Nederland. Als er klaarblijkelijk zo een strategie achter zit, vraag ik me wel af of het mierenneuken is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:46 schreef zarGon het volgende:
Aha. Moet wel zeggen dat het mierenneuken in de marge is. Natuurlijk moet alles met de juiste term aangesproken worden, maar om nou echt alleen de letterlijke boerka ermee bedoelen is ook weer zo... bijdehand.
Hm, in dat opzicht heb je gelijk. Met de juiste woordkeuze bereik je meer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, 'burka' is een politiek begrip geworden om angst aan te jagen met betrekking tot het mogelijk dogen van Taliban praktijken in Nederland, Is doelbewust voor gekozen terwijl termen als Chador en Niqaab als sinds de jaren 80 bekend was in Nederland. Als er klaarblijkelijk zo een strategie achter zit, vraag ik me wel af of het mierenneuken is.
Precies, in juridische termen zou in een verdediging: 'Dit is geen burka' moeten voldoen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, in dat opzicht heb je gelijk. Met de juiste woordkeuze bereik je meer.
Ach ja, als je zegt wat de mensen willen horen, maakt het niet uit wat je precies zegt. De punten scoor je toch wel (als partij), gezien de rest er genuanceerder over denkt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies, in juridische termen zou in een verdediging: 'Dit is geen burka' moeten voldoen.
Stricter jup. Soenieten openen het vasten na zonsondergang, maar het dan kan nog een beetje licht zijn. Bij Shieten moet het geheel donker zijn, conflict is voortgekomen uit wanneer het nou Maghreb / Aksam namazi is. De tijden variëren ongeveer zo een halfuur.quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach ja, als je zegt wat de mensen willen horen, maakt het niet uit wat je precies zegt. De punten scoor je toch wel (als partij), gezien de rest er genuanceerder over denkt.
Heb net gehoord dat de sjiieten andere tijden hanteren voor het vasten. Veel strenger/stricter. Klopt dat?
Tijd rekken, middelen verplaatsen naar het buitenland en hopen op een gebeurtenis die de aandacht van het Westen kan afleiden...quote:Op maandag 1 augustus 2011 04:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben ze nou echt niet door dat hun manier van reageren de situatie alleen maar erger maakt? Of kan het uiteindelijk toch niet schelen?
Dat werd er dus ook gezegd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stricter jup. Soenieten openen het vasten na zonsondergang, maar het dan kan nog een beetje licht zijn. Bij Shieten moet het geheel donker zijn, conflict is voortgekomen uit wanneer het nou Maghreb / Aksam namazi is. De tijden variëren ongeveer zo een halfuur.
Waar dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat werd er dus ook gezegd.. Duidelijk.
Ja, maar... Zien ze dan niet wat er kan.gebeuren? Het zou me niet verbazen, een burgeroorlog in Syrië. Eeger dan dat kun je het niet maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tijd rekken, middelen verplaatsen naar het buitenland en hopen op een gebeurtenis die de aandacht van het Westen kan afleiden...
Haha damn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
WhatsApp, groepsgesprek (Genus.Buteo, Ayca, IHVK).
Waar heb je dat gelezen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:28 schreef Doler12 het volgende:
Ik snap nooit dat Fokkers elke week iemand in Niqaab zien rondlopen terwijl er maar een stuk of 200 er van rondlopen. Leugenaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |