quote:
Bil.quote:
Jonguhh wist ik veelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom kuch jij? Houd je alcoholdampen eens lekker voor jezelf, zo tijdens de Ramadan.
Weet je ongeveer wanneer je voor het laatst gedronken hebt?quote:
Vraag me af of ze uberhaupt iets weten in dit huis.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
Trouwens, Ayça. Sjiieten hebben andere tijden dan Soennieten. Ik weet niet waarom, maar weten ze dat bij jou thuis?
Ik denk het ook niet, nee. Stelletje nep-Sjiieten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vraag me af of ze uberhaupt iets weten in dit huis.
Maar vertel.
Nohh heb ik niks voor niks mezelf vandaag lopen uithongeren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:05 schreef GenusButeo het volgende:
Leuker weetje: voor de Sjiieten begint Ramadan morgen pas.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, nee. Stelletje nep-Sjiieten.Ik weet niet wat het precies is, maar ze breken hun vasten in ieder geval iets later. Diehard, die Sjiieten.
Ehm vorige week denk ik?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Weet je ongeveer wanneer je voor het laatst gedronken hebt?
De caferi's hier in den haag zijn al begonnen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:05 schreef GenusButeo het volgende:
Leuker weetje: voor de Sjiieten begint Ramadan morgen pas.
Dat weet ik, maar vanuit Iran is boodschap gekomen dat het morgen pas begint. Veel mensen kwamen het pas later in de avond te horen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
De caferi's hier in den haag zijn al begonnen.
Iets sjiitisch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:27 schreef GenusButeo het volgende:
Heeft iedereen zich wel netjes onthouden van alcohol de afgelopen veertig dagen? Zo ja, goed zo. Zo nee, dan is je vasten niet geldig.
gmpfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:14 schreef GenusButeo het volgende:
Met je 'nohh'.Degeneratie, zeg ik je. Taalverloedering!
Als je vorige week nog hebt gedronken dan vast je deze hele maand voor niets. Lullig, maar waar.
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Heb niet echt anders dan anders gegeten. En was redelijk snel verzadigd. Nu mijn welverdiende nachtrust.. (Houd me trouwens niet aan Diyanet)
Iets Islamitisch, denk ik. Dat gaat denk ik op voor alle moslims.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Had je van de wijn moeten afblijven.
Was het maar zo'n feest, hè. Iyi, succes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:44 schreef Ayca het volgende:
Maar ik wist het niet dus dan geldt het niet toch?.. TOCH?!
Nouja boeiend doe wel gewoon mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |