je loopt nu ook al bij een psycholog? waw niet verwacht man hoezo watskeburt heb je problemen wil je erover pratenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef amenth het volgende:
[..]
wordt ik dan nog meer pschygologisch ondervragen
hboquote:
daar had ik het meer over jou vragen alltijd..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
je loopt nu ook al bij een psycholog? waw niet verwacht man hoezo watskeburt heb je problemen wil je erover praten
gewoon doen man kan gewoon wilskracht enzo ik heb ook vmvo mbo hbo gedaan alles kan zolang je wil gewoon doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:55 schreef amenth het volgende:
[..]
hbo
komt die balkende fan ook weer hoorbeetje geobsedeerd door mij he? ontken t maar niet
oh mijn vragen ja ik vraag altijd wel door drijft mensen tot waanzin haha maar ja je went eraan en dan valt het je niet eens op hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:55 schreef amenth het volgende:
[..]
daar had ik het meer over jou vragen alltijd..
wat is simpelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef amenth het volgende:
ja man is allemaal simpel weet je maar ik ben lui
haha ja oke haha ok haha
Nee ik heb gewoon een hekel aan types als jij die niks hebben en dan op gaan scheppen over iets dat ze wel hebben (in dit geval je BMW) en dan ook nog eens internetheldje uit gaan hangen op een forumquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:55 schreef amenth het volgende:
[..]
hbo
komt die balkende fan ook weer hoorbeetje geobsedeerd door mij he? ontken t maar niet
niks hebben vriend niet iedereen is zo skir als jij ik heb prada gucci bmw moncler botticelli alles vriend kan me geen fuck schelen dat jij rondloopt met je h en m kledingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een hekel aan types als jij die niks hebben en dan op gaan scheppen over iets dat ze wel hebben (in dit geval je BMW) en dan ook nog eens internetheldje uit gaan hangen op een forum
mbo niv 4 was niks aan man ik kwam 2 uur per dag en diploma hbo ken ik denk niet omdat me nederlands zo slecht isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat is simpel
ha ja veel dingen maar veel dingen.ook weer niet haha
dandy bleu gr gr ha
Je hebt wss niet eens een eigen huisquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:01 schreef amenth het volgende:
[..]
niks hebben vriend niet iedereen is zo skir als jij ik heb prada gucci bmw moncler botticelli alles vriend kan me geen fuck schelen dat jij rondloopt met je h en m kleding
jij valt trouwen sowieso op mannen zeker met je Pim als naam ahahah jou ouders moeten je echt gehaat hebben wat een naam man ik ga stuk hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je hebt wss niet eens een eigen huis
jatog zoveel merken ja zeg het ze merkkleding sowieso nummer een mensen met h en m kleding haha paupers dat vind ik een goed eigenschap van je kleding is status en mensen beoordeel je op wat ze dragen dan wat ze zijn altijd goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:01 schreef amenth het volgende:
[..]
niks hebben vriend niet iedereen is zo skir als jij ik heb prada gucci bmw moncler botticelli alles vriend kan me geen fuck schelen dat jij rondloopt met je h en m kleding
En jij denkt dat Pim mijn echte naam isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:03 schreef amenth het volgende:
[..]
jij valt trouwen sowieso op mannen zeker met je Pim als naam ahahah jou ouders moeten je echt gehaat hebben wat een naam man ik ga stuk hier
ik woonde op mezelf ja maar ik be nhuis uitgezet door me ex die wou het huis perse op haar naam had ik nooit meote doen snap je en voor wat kies je vrijwillig zon naam en dan er nog Pimmetje vna durve te maken ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
En jij denkt dat Pim mijn echte naam is![]()
Verder probeer je de vraag te omzeilen of je een eigen huis hebt
snap je ik snap echt niet hoe sommige mensen met broeken van onder de 100 euro durven rond te lope en merkloze schoenequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
jatog zoveel merken ja zeg het ze merkkleding sowieso nummer een mensen met h en m kleding haha paupers dat vind ik een goed eigenschap van je kleding is status en mensen beoordeel je op wat ze dragen dan wat ze zijn altijd goed
nou dat is toch de uitdaging juist breng je nederlands naar een hoger niveau sowieso kosten leestekens niets extra met een beetje inzet lukt het je welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:02 schreef amenth het volgende:
[..]
mbo niv 4 was niks aan man ik kwam 2 uur per dag en diploma hbo ken ik denk niet omdat me nederlands zo slecht is
Ja want Turken zijn de rijkste bevolkingsgroep van Nederlandquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef amenth het volgende:
[..]
snap je ik snap echt niet hoe sommige mensen met broeken van onder de 100 euro durven rond te lope en merkloze schoene
sowieso d emeest stijlvolle kijk maar eens naar de gemiddelde auto van de turken in roffa en de hollanders met hun citroensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja want Turken zijn de rijkste bevolkingsgroep van Nederland
De Turken met hun 25 jaar oude Mercedessen die ze voor 2500 euro van Nederlanders hebben gekochtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:09 schreef amenth het volgende:
[..]
sowieso d emeest stijlvolle kijk maar eens naar de gemiddelde auto van de turken in roffa en de hollanders met hun citroens
echt he als ik zulke mensen zie dan heb ik mn mening al klaarstaan ik praat met zulke mensen nooit tijdverspilling bovendien zijn ze mijn aandacht niet waard ik voel me te goed voor die mensen mn aandacht krijg je alleen als je botticelli-schoenen draagt met merkkleding of je moet mooi meisje zijn dan wil ik je ook wel steken hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef amenth het volgende:
[..]
snap je ik snap echt niet hoe sommige mensen met broeken van onder de 100 euro durven rond te lope en merkloze schoene
Ben jij een troll?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
echt he als ik zulke mensen zie dan heb ik mn mening al klaarstaan ik praat met zulke mensen nooit tijdverspilling bovendien zijn ze mijn aandacht niet waard ik voel me te goed voor die mensen mn aandacht krijg je alleen als je botticelli-schoenen draagt met merkkleding of je moet mooi meisje zijn dan wil ik je ook wel steken hoor
Eğlencelisinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
echt he als ik zulke mensen zie dan heb ik mn mening al klaarstaan ik praat met zulke mensen nooit tijdverspilling bovendien zijn ze mijn aandacht niet waard ik voel me te goed voor die mensen mn aandacht krijg je alleen als je botticelli-schoenen draagt met merkkleding of je moet mooi meisje zijn dan wil ik je ook wel steken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |