SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Dat mag heul nietquote:
Ik had zo een heerlijk in 2e gedeeld toetsenbord. Nu zit ik met een heel laag klote goedkoop kut ding.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb zon logitech ultrax ofzo, laptop achtig toetsenplankie, maar vind em zo fijn
QFT!quote:
Jupquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Shoarma toko's bezorgen vaak ook bier hè.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
JupMaar ben ook wel ff beetje uitgezopen. Teveel drank is ook niet goed, word je gek van in je bol
Dan lekker aan t water en alles weer even goed schoon spoelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
JupMaar ben ook wel ff beetje uitgezopen. Teveel drank is ook niet goed, word je gek van in je bol
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou even t topic vol spammen en dus blijven is er sneller een nieuwe TT.
Goed plan welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nou even t topic vol spammen en dus blijven is er sneller een nieuwe TT.
Te hard lopen fappen?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:03 schreef EggsTC het volgende:
Tering, wat een DJ
Heel de fucking Eminem show.
Schiet eens op met die laatste 28 nummersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:03 schreef EggsTC het volgende:
Tering, wat een DJ
Heel de fucking Eminem show.
Ja idd ja!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Schiet eens op met die laatste 28 nummers
Zal ongetwijfeld ik heb heel zn discography. Wil je zelf even opzoeken op welke cd die staat?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:08 schreef _Fanta het volgende:
Outpost heb je toevallig ook Dr Dre - Bang Bang ?
Vind ik zelf wel relax nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Totaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ziet er top uit
![]()
![]()
Whehehe.. vast niet verwacht dat ik echt pics zou makenquote:
Dr Dre - 2001 CD geloof ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld ik heb heel zn discography. Wil je zelf even opzoeken op welke cd die staat?
Oh jawel hoor jij is knetter.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Whehehe.. vast niet verwacht dat ik echt pics zou maken
Waarom zachtjes?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
LIEFDE
* doet dansje
zingt heul zachtjes mee *
inb4 ik ben Knetter ik mag datquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Whehehe.. vast niet verwacht dat ik echt pics zou maken
Omdat ik in de huiskamer zit en mams en vriend een film kijkenquote:
Graag gedaan moppiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
LIEFDE
* doet dansje
zingt heul zachtjes mee *
Thxquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt hierna en dan geen verzoekjes meer mensen.Ik wil ff mn playlist spelen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat ik in de huiskamer zit en mams en vriend een film kijken
die zitten niet op mijn gezang te wachten
ze vinden het fijn als ik een poging tot sociaal familieachtig doe.quote:
Die komt idd niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:16 schreef Zokunen het volgende:
Ik hoop op da luniz, maar dat is niet echt rap, dus als ik weer ga draaien komt die
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze vinden het fijn als ik een poging tot sociaal familieachtig doe.
dus zit ik in de huiskamer met mijn headset op.. mentaal afgesloten van hen
maar fysiek aanwezig
Die is op de TAL meet.. ik kreeg kusjensquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
Hierna 2 nummers voor en van WT.
Jammer dat ie er zelf niet is........
Heerlijke info.. met die info in mijn achterhoofd zal ik altijd en eewig kunnen rokenquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heerlijke info.. met die info in mijn achterhoofd zal ik altijd en eewig kunnen roken
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind dit best een lelijke smiley eigenlijk
kweenie.. lijkt gewoon voor geen meter
vind ik deze mooier
[ afbeelding ]
Ik weet. Ik wilde nummers die niet vaak te horen zijn op den radio dus dacht vraag hem (met zn muziek kennis) om raad.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die is op de TAL meet.. ik kreeg kusjens
oke..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:21 schreef EggsTC het volgende:
Ik verzoek immortal technique - dance with the devil
Graag gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heerlijke info.. met die info in mijn achterhoofd zal ik altijd en eewig kunnen roken
Die smiley suggereert wel bijtend sarcasme.quote:
Die heb ik niet en ik wil eigenlijk even mn eigen playlist draaien.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:21 schreef EggsTC het volgende:
Ik verzoek immortal technique - dance with the devil
Ja heerlijk hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die smiley suggereert wel bijtend sarcasme.
Ik heb je foutje even gerepareerdquote:
Ik weet nog wel, bij dé wedstrijd. Naatjes vader, ajaxfanaat, ging de volgende dag speciaal naar amsterdam voor het feest. En ik zo "jeeej twente"quote:
twentequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
10 ja want ze staan nog maar met 10 man op t veld
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet nog wel, bij dé wedstrijd. Naatjes vader, ajaxfanaat, ging de volgende dag speciaal naar amsterdam voor het feest. En ik zo "jeeej twente"
dit vind ik ook minderquote:
Je houd me wel bezig Fayequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
twente verloor
dat was wel mooi
quote:
Ik vind jou ook lief hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou jou zeker wel doen [ afbeelding ]
Ik houd van aantijgingen. Dan kan ik ze verwerpen, daar dat ze nooit bestaan hebben en/of verwijzen naar het land der fabelenquote:
Je wilt gewoon graag uit mijn msn lijstquote:

Je houdt van typen en posten a la sociosquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik houd van aantijgingen. Dan kan ik ze verwerpen, daar dat ze nooit bestaan hebben en/of verwijzen naar het land der fabelen
Nee,quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je wilt gewoon graag uit mijn msn lijst
uit mijn vriendenkring
geeft niet hoor [ afbeelding ]
Ik vind jou ook zo onwijs lief [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je houdt van typen en posten a la socios
Ja, voetbalquote:
Koptelefoon kwijt, pa en ma kijken tv, dus even geen muziek voor mijquote:
Ach knetter een beetje plagen kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik houd van aantijgingen. Dan kan ik ze verwerpen, daar dat ze nooit bestaan hebben en/of verwijzen naar het land der fabelen
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Koptelefoon kwijt, pa en ma kijken tv, dus even geen muziek voor mij
Hoe hij ook altijd de trolls blijft voedenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je houdt van typen en posten a la socios
Wat naar mannen kijken die een bal overtrappenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, voetbal
[..]
Koptelefoon kwijt, pa en ma kijken tv, dus even geen muziek voor mij
Dat kan heel veel kwaad..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach knetter een beetje plagen kan nooit kwaad.
Rook er ook ff 1 voor mij, geen zin om op te staanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat kan heel veel kwaad..
Ik zal nu buiten op de schommel moeten gaan roken en huilen.
Huilen omdat mensen op den interwebz denken dat ik een giga slet ben
Huilen omdat de mensen op den interwebz me niet leuk./lief vinden
Huilen omdat gewoon al de mensen op den interwebz.
ik ga ff roken
Gelukkig weet je dat ik all1 maar loop te trollen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga ff roken
Ja homooooooooos, pfffffffffrrrrrrrrrtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat naar mannen kijken die een bal overtrappen
Ik kom gezellig met jou meeroken op dn schommelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga ff roken
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje boven maar achter (voor) eigen pc gaan zitten is
Rap..
[..]
Ja homooooooooos, pfffffffffrrrrrrrrrt![]()
![]()
/hyves-taalgebruik
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nouja t is toch jou genre niet gok ik zo.
dat weet ik nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig weet je dat ik all1 maar loop te trollen.![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje boven maar achter (voor) eigen pc gaan zitten is
Rap..
[..]
Ja homooooooooos, pfffffffffrrrrrrrrrt![]()
![]()
/hyves-taalgebruik
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat weet ik niet
now excuse me.
ik ga schommelen en huilen om den interwebz en dubbelroken voor zook en mezelf waardoor ik sneller dood ga en alles.
jaaa das egt keistom ;$quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Inderdaad
Of van die doorgestreepte teksten met een verkapte bloossmiley ;'$
Ik praat er alleen met normale typesquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
jaaa das egt keistom ;$
jekentmeniet ;$ ;$
Tis dan ook meer voor jou leeftijd. Ik heb er niets te zoeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik praat er alleen met normale types
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat weet ik niet
now excuse me.
ik ga schommelen en huilen om den interwebz en dubbelroken voor zook en mezelf waardoor ik sneller dood ga en alles.
" Paas je hyves,,, kgeef je r&r ;;$ back? ;$ "quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zo een vriend op MSN zei dat ik moest gaan doen of ik van mainstream dingen hield en dat op mijn hyves zetten om chicks te hosselen![]()
![]()
Je bent waar je vrienden zijn, zowat elke tiener zit op Hyves, volwassenen veel minder, dus ja, ik snap datquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tis dan ook meer voor jou leeftijd. Ik heb er niets te zoeken.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
" Paas je hyves,,, kgeef je r&r ;;$ back? ;$ "
Aaaaaaaaah![]()
Mja op Facebook kom ik ook bijna nooit en verder heb ik niets op fok na.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent waar je vrienden zijn, zowat elke tiener zit op Hyves, volwassenen veel minder, dus ja, ik snap dat
Ik heb geen vrienden op hyvesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent waar je vrienden zijn, zowat elke tiener zit op Hyves, volwassenen veel minder, dus ja, ik snap dat
Iemand zei laatst dat ik vriendloos was omdat ik 36 vrienden op Hyves hebquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden op hyves
ja 1
maar ik doe ook niks met hyves though
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Iemand zei laatst dat ik vriendloos was omdat ik 36 vrienden op Hyves heb__________________________________________________!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er 1quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Iemand zei laatst dat ik vriendloos was omdat ik 36 vrienden op Hyves heb__________________________________________________!
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan die foto'squote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Haat aan mainstream verkapte hosselaars
Thx!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:40 schreef _Fanta het volgende:
Weer goede plaat die je weer uit de kast trekt Outpost, met een goede boodschap
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
Dit nummer is zo vergruist maar ik vind t heerlijk en krijg er koude rillingen van als ik aan die ene avond in Zoetermeer terug denk...
Ik heb geen Facebookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja op Facebook kom ik ook bijna nooit en verder heb ik niets op fok na.
Inactieve twitter heb ik ook ja. En mn msn staat vaak rood gloeiendquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen FacebookVerder heb ik een inactieve Twitter en een actieve msn
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dan die foto's
Leuk topiqueTopicreeks: Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's?
Whahahahahaha nee joh hoe kom je daar nou bij!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb 259 "vrienden" op Hyves, is dat heel erg?
Ik heb facebookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen FacebookVerder heb ik een inactieve Twitter en een actieve msn
Ik heb ooit met een vriend een Pedobeer account aangemaakt en vervolgens hebben we onder van die badkamerfoto's "Badkamerpret *fapfapfap*" gereageerdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
![]()
Met hun BB voor de spiegeloneindigheid
Zolang je maar niet gaat denken dat dat echte vrienden zijn niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb ook een chattenprofiel, waar ik ineens een jaar ouder ben, aangezien ik er al vanaf mijn 15de zat toen je ineens de regel kreeg dat je 16 moest zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb facebookdoet ik niet veel mee
Ik heb hyvesdoet ik niks mee
Ik heb msndoet ik soms niks mee
Ik heb twitterdoet ik soms wel wat mee
Ik heb een fok accountdoet ik veel mee
Ik heb een chatten.nl accountdoet ik niet veel mee
Dat dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Inactieve twitter heb ik ook ja. En mn msn staat vaak rood gloeiend
Op 3 naquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whahahahahaha nee joh hoe kom je daar nou bij!![]()
Ken je ze echt allemaal?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een vriend een Pedobeer account aangemaakt en vervolgens hebben we onder van die badkamerfoto's "Badkamerpret *fapfapfap*" gereageerd
Omg je achtergrondquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat denken dat dat echte vrienden zijn niet.
Ik heb een toffe achtergrond op mijn hyves.vriendin voor me gemaakt.
http://mirnee.hyves.nl/
Het zijn dus:quote:
Ja duidelijk ik word oudquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zijn dus:
- Mensen van basisschool
- Mensen van middelbare school
- Mensen uit de buurt
- Familie
- Echte vrienden / groep waarmee ik veel om ga
- 3 mensen die me ooit toevoegden omdat "ooomg jij luistert toffe muziek accepteer me"
- etc...
Je bent pas oud als je niet meer open staat voor nieuwe ervaringenquote:
Ehm op internet sta ik daar niet voor open dus een punt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent pas oud als je niet meer open staat voor nieuwe ervaringen
Dat dus, er zitten 6 echte vrienden bij ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:
Mja, qua "kennen" kom ik ook wel tot zoveel mensen, dat is niet zo moeilijk. Familie, vrienden, collega's. ex-klasgenootjes, ex-collega's, mensen in de buurt. Maar echt vrienden vind ik dat niet.
Whehehehehe, ik ben lang mee gegaan met t nieuwewetse enzo. Pas de laatste 2 jaren heb ik t opgegeven.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
1 klas is al 30 mensen, ik heb op 3 basisscholen en 1 middelbare school gezeten. Waar ik op het middelbaar met een hele havo klas telkens wisselde, dus dat zijn er dan ongeveer 90. En dat op mijn studie, is een klas zo'n 20 mensen, maar we deden colleges met 3 klassen dus dat is dan 60.
Dan zit ik alleen met school al op 270 mensen. En dan heb ik het niet eens over de keren dat je mensen van buiten je klas/groep eens aansprak.
Voor dat soort mensen is hyves wel tof, maar die waarde van die mensen is natuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:51 schreef Trollscience het volgende:
Ja ik heb nog steeds gemute
Ben Tool aan het luisteren![]()
Ik iets in de 500 gehadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wat dequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, Trollscience, nog een faalmattieswagger ofzoiets --> mijn haar millimeteren
Ja maar metal heeft dan ook geen melodie en mag geen muziek genoemd worden!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja jij had mijn metal ook gemute
quote:
Zoiets zeker?quote:Random Hyvesquote:
Lekkerding,,, add me;$ ;$
Dit wel?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar metal heeft dan ook geen melodie en mag geen muziek genoemd worden!
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar metal heeft dan ook geen melodie en mag geen muziek genoemd worden!
quote:
Great Minds Think Alike, als je hetzelfde denkt jeweetzquote:
Jij bent zeker het type dat een keer heavy metal op youtube heeft ingevuld en de eerste 10 seconden van de eerste link heeft geluisterd?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Deze misschien niet zo maar t heeft meer melodie dan die gitaren rag herrie.
3 minuten voor t einde van mijn showquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, genoeg. * RockNijntje zet andere muziek aan
Wut voor muziek?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, genoeg. * RockNijntje zet andere muziek aan
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent zeker het type dat een keer heavy metal op youtube heeft ingevuld en de eerste 10 seconden van de eerste link heeft geluisterd?
Ik luisterde niet de hele tijdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
3 minuten voor t einde van mijn show_O-
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die luister ik altijd als ik niet weet wat te luisteren
Omdat dat nummer?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn zusje heeft haar kitten Layla genoemd
Eon Blue Apocalypse van Toolquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die luister ik altijd als ik niet weet wat te luisteren
Toolquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eon Blue Apocalypse van Tool
Tevens: Eric Clapton![]()
Een maand geleden nog gespeeld in een cafe
quote:
Lateralus is een van de mooiste albums ooit gemaakt. Het laatste nummer laat je gewoon mysterieus en "puzzled" achterquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tool
als ik die vinyl uitzending ooit eens ga doen, moet ik gewoon wat van m'n Lateralus LP draaien
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
Hé, voor het eerst dat er een albumcover in de player staat
Je UIquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:04 schreef WickedTunes het volgende:
Is Knetter hier?
Zo nee, weet iemand wanneer haar dieren-speciaal-show is?
tom morello is episch. ook gewoon briljant dat je met een whammypedaal en een defecte gitaar gewoon zo'n toffe sound neer kan zettenquote:
Nee houd ik niet zo vanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje gaat vrolijk door met muziek spammen
Gebruikt hij niet ook een Digitech Whammy pedal?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tom morello is episch. ook gewoon briljant dat je met een whammypedaal en een defecte gitaar gewoon zo'n toffe sound neer kan zetten
lees nog eens wat ik typquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gebruikt hij niet ook een Digitech Whammy pedal?
Jij bent zeker het type dat een keer Rap op youtube heeft ingevuld en de eerste 10 seconden van de eerste link heeft geluisterd?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent zeker het type dat een keer heavy metal op youtube heeft ingevuld en de eerste 10 seconden van de eerste link heeft geluisterd?
Leuk he? Kon helaas geen animated versie vinden... maar jah, deze ook tof!quote:
Die is idd erg lekker ja.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
maar dat "scratchen" wat hij doet met zijn gitaar kan omdat er een defect in zijn neckpickup zit, sindsdien heeft hij het defect na laten maken in zijn gitaren
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Daron Malakian is wel echt held, zijn gitaarwerk, zijn geschreeuw door de nummers heenIk heb hem nog ooit nagetekend
Nee, ik ben namelijk niet hypocriet. Vrienden van mij luisteren regelmatig rap en mijn zus in fan van Nederhopquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent zeker het type dat een keer Rap op youtube heeft ingevuld en de eerste 10 seconden van de eerste link heeft geluisterd?
Ik heb genoeg Metal geluisterd hier op de radio want ik mute zelden maar die echte harde shit kan ik gewoon niet waarderen.
Thx man!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:01 schreef _Fanta het volgende:
Was weer mooie show Outpost, ik heb genoten
Mwa, gaat wel, maar hij is meer een backingvocal-typequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alhoewel ik stiekem Scars on Broadway tegen vind vallen
Thx moppie!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke dus de hele bliksemse bende liep vast en alles dus moest rebooten.
maar ik ben back.
en oupost het was tof
Oh en laat maar : Sheldon
trouwens, als je deze nog niet gezin hebt is het een aanrader, tom morello en bruce springsteen, die solo's steeds tussendoor zijn epischquote:
Hooooooooooiquote:
Hey weet je. Laten we er over op houden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk niet hypocriet. Vrienden van mij luisteren regelmatig rap en mijn zus in fan van NederhopIk weet waar ik het over heb
En ken je melodic death metal? Heeft genoeg melodie lijkt mij
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:12 schreef _Fanta het volgende:
* _Fanta pakt zn verfkwast en gaat alles zwart verven
Apartquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
trouwens, als je deze nog niet gezin hebt is het een aanrader, tom morello en bruce springsteen, die solo's steeds tussendoor zijn episch
Emo!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:12 schreef _Fanta het volgende:
* _Fanta pakt zn verfkwast en gaat alles zwart verven
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey weet je. Laten we er over op houden.
Jij vind rap niet leuk en metal wel ik andersom punt. Over smaak valt niet te twisten.
Andere keer, ik heb weer even ingetunedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet echt even zappen naar de solo's, zitten er een stuk of drie in ofzo
je plaatje doet het nietquote:
Ik niet, dit is zo'n bekend en mooi nummer, maar de titel wist ik nietquote:
zit er wel dik inquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig maar want dat was vast t Twente logo
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik niet, dit is zo'n bekend en mooi nummer, maar de titel wist ik nietIk heb echt zoooooooveel bestandjes op de pc en losse briefjes enzulks met titels van nummers die ik ergens hoorde
Ik ook, op CD-gebied danquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik houd van orde en georganiseerde structuur in mijn muziekcollectie
Kan bijna niet andersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit er wel dik in
is trouwens wel een lelijk logo
Wut?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Dat was de 30e printscreen van de Radio49 player![]()
Ghehe, dan zit ik goed met mn inzending .... *frunnik frunnik*quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
<promo on>
Dinsdag 2 Augustus 20.00 uur.
Een knetterse dierenshow
2 uur lang liedjes die te maken hebben met dieren
Nutteloze feitjes over dieren en meer.
Heb jij nog leuke, aparte en of grappige liedjes over dieren?
PM ze naar mij met zippy!
Ik wil het liefste de liedjes die je nooit hoort op de radio.. de liedjes die te maf, te mal, te grappig, te stom, te herrie achtig, te raar zijn!
Als het maar een link met dieren heeft!
<promo off>
Titels opslaan in printscreenquote:
een beetje quotes veranderenquote:
Zou Evernote gebruiken als ik jou was, dat kan je altijd terugvinden... Try it, trus me (soort notebook op internet met sync op je computer). Herkent ook tekst in plaatjes, waar je dan weer op kan zoeken... handig!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |