quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
maar dat "scratchen" wat hij doet met zijn gitaar kan omdat er een defect in zijn neckpickup zit, sindsdien heeft hij het defect na laten maken in zijn gitaren
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Daron Malakian is wel echt held, zijn gitaarwerk, zijn geschreeuw door de nummers heenIk heb hem nog ooit nagetekend
Nee, ik ben namelijk niet hypocriet. Vrienden van mij luisteren regelmatig rap en mijn zus in fan van Nederhopquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent zeker het type dat een keer Rap op youtube heeft ingevuld en de eerste 10 seconden van de eerste link heeft geluisterd?
Ik heb genoeg Metal geluisterd hier op de radio want ik mute zelden maar die echte harde shit kan ik gewoon niet waarderen.
Thx man!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:01 schreef _Fanta het volgende:
Was weer mooie show Outpost, ik heb genoten
Mwa, gaat wel, maar hij is meer een backingvocal-typequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alhoewel ik stiekem Scars on Broadway tegen vind vallen
Thx moppie!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke dus de hele bliksemse bende liep vast en alles dus moest rebooten.
maar ik ben back.
en oupost het was tof
Oh en laat maar : Sheldon
trouwens, als je deze nog niet gezin hebt is het een aanrader, tom morello en bruce springsteen, die solo's steeds tussendoor zijn epischquote:
Hooooooooooiquote:
Hey weet je. Laten we er over op houden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk niet hypocriet. Vrienden van mij luisteren regelmatig rap en mijn zus in fan van NederhopIk weet waar ik het over heb
En ken je melodic death metal? Heeft genoeg melodie lijkt mij
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:12 schreef _Fanta het volgende:
* _Fanta pakt zn verfkwast en gaat alles zwart verven
Apartquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
trouwens, als je deze nog niet gezin hebt is het een aanrader, tom morello en bruce springsteen, die solo's steeds tussendoor zijn episch
Emo!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:12 schreef _Fanta het volgende:
* _Fanta pakt zn verfkwast en gaat alles zwart verven
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey weet je. Laten we er over op houden.
Jij vind rap niet leuk en metal wel ik andersom punt. Over smaak valt niet te twisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |