twentequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
10 ja want ze staan nog maar met 10 man op t veld
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet nog wel, bij dé wedstrijd. Naatjes vader, ajaxfanaat, ging de volgende dag speciaal naar amsterdam voor het feest. En ik zo "jeeej twente"
dit vind ik ook minderquote:
Je houd me wel bezig Fayequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
twente verloor
dat was wel mooi
quote:
Ik vind jou ook lief hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou jou zeker wel doen [ afbeelding ]
Ik houd van aantijgingen. Dan kan ik ze verwerpen, daar dat ze nooit bestaan hebben en/of verwijzen naar het land der fabelenquote:
Je wilt gewoon graag uit mijn msn lijstquote:

Je houdt van typen en posten a la sociosquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik houd van aantijgingen. Dan kan ik ze verwerpen, daar dat ze nooit bestaan hebben en/of verwijzen naar het land der fabelen
Nee,quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je wilt gewoon graag uit mijn msn lijst
uit mijn vriendenkring
geeft niet hoor [ afbeelding ]
Ik vind jou ook zo onwijs lief [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je houdt van typen en posten a la socios
Ja, voetbalquote:
Koptelefoon kwijt, pa en ma kijken tv, dus even geen muziek voor mijquote:
Ach knetter een beetje plagen kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik houd van aantijgingen. Dan kan ik ze verwerpen, daar dat ze nooit bestaan hebben en/of verwijzen naar het land der fabelen
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Koptelefoon kwijt, pa en ma kijken tv, dus even geen muziek voor mij
Hoe hij ook altijd de trolls blijft voedenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je houdt van typen en posten a la socios
Wat naar mannen kijken die een bal overtrappenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, voetbal
[..]
Koptelefoon kwijt, pa en ma kijken tv, dus even geen muziek voor mij
Dat kan heel veel kwaad..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach knetter een beetje plagen kan nooit kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |