3 minuten voor t einde van mijn showquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, genoeg. * RockNijntje zet andere muziek aan
Wut voor muziek?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, genoeg. * RockNijntje zet andere muziek aan
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent zeker het type dat een keer heavy metal op youtube heeft ingevuld en de eerste 10 seconden van de eerste link heeft geluisterd?
Ik luisterde niet de hele tijdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
3 minuten voor t einde van mijn show_O-
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die luister ik altijd als ik niet weet wat te luisteren
Omdat dat nummer?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn zusje heeft haar kitten Layla genoemd
Eon Blue Apocalypse van Toolquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die luister ik altijd als ik niet weet wat te luisteren
Toolquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eon Blue Apocalypse van Tool
Tevens: Eric Clapton![]()
Een maand geleden nog gespeeld in een cafe
quote:
Lateralus is een van de mooiste albums ooit gemaakt. Het laatste nummer laat je gewoon mysterieus en "puzzled" achterquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tool
als ik die vinyl uitzending ooit eens ga doen, moet ik gewoon wat van m'n Lateralus LP draaien
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
Hé, voor het eerst dat er een albumcover in de player staat
Je UIquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:04 schreef WickedTunes het volgende:
Is Knetter hier?
Zo nee, weet iemand wanneer haar dieren-speciaal-show is?
tom morello is episch. ook gewoon briljant dat je met een whammypedaal en een defecte gitaar gewoon zo'n toffe sound neer kan zettenquote:
Nee houd ik niet zo vanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje gaat vrolijk door met muziek spammen
Gebruikt hij niet ook een Digitech Whammy pedal?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tom morello is episch. ook gewoon briljant dat je met een whammypedaal en een defecte gitaar gewoon zo'n toffe sound neer kan zetten
lees nog eens wat ik typquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gebruikt hij niet ook een Digitech Whammy pedal?
Jij bent zeker het type dat een keer Rap op youtube heeft ingevuld en de eerste 10 seconden van de eerste link heeft geluisterd?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent zeker het type dat een keer heavy metal op youtube heeft ingevuld en de eerste 10 seconden van de eerste link heeft geluisterd?
Leuk he? Kon helaas geen animated versie vinden... maar jah, deze ook tof!quote:
Die is idd erg lekker ja.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
maar dat "scratchen" wat hij doet met zijn gitaar kan omdat er een defect in zijn neckpickup zit, sindsdien heeft hij het defect na laten maken in zijn gitaren
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Daron Malakian is wel echt held, zijn gitaarwerk, zijn geschreeuw door de nummers heenIk heb hem nog ooit nagetekend
Nee, ik ben namelijk niet hypocriet. Vrienden van mij luisteren regelmatig rap en mijn zus in fan van Nederhopquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent zeker het type dat een keer Rap op youtube heeft ingevuld en de eerste 10 seconden van de eerste link heeft geluisterd?
Ik heb genoeg Metal geluisterd hier op de radio want ik mute zelden maar die echte harde shit kan ik gewoon niet waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |