quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dan die foto's
Leuk topiqueTopicreeks: Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's?
Whahahahahaha nee joh hoe kom je daar nou bij!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb 259 "vrienden" op Hyves, is dat heel erg?
Ik heb facebookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen FacebookVerder heb ik een inactieve Twitter en een actieve msn
Ik heb ooit met een vriend een Pedobeer account aangemaakt en vervolgens hebben we onder van die badkamerfoto's "Badkamerpret *fapfapfap*" gereageerdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
![]()
Met hun BB voor de spiegeloneindigheid
Zolang je maar niet gaat denken dat dat echte vrienden zijn niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb ook een chattenprofiel, waar ik ineens een jaar ouder ben, aangezien ik er al vanaf mijn 15de zat toen je ineens de regel kreeg dat je 16 moest zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb facebookdoet ik niet veel mee
Ik heb hyvesdoet ik niks mee
Ik heb msndoet ik soms niks mee
Ik heb twitterdoet ik soms wel wat mee
Ik heb een fok accountdoet ik veel mee
Ik heb een chatten.nl accountdoet ik niet veel mee
Dat dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Inactieve twitter heb ik ook ja. En mn msn staat vaak rood gloeiend
Op 3 naquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whahahahahaha nee joh hoe kom je daar nou bij!![]()
Ken je ze echt allemaal?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een vriend een Pedobeer account aangemaakt en vervolgens hebben we onder van die badkamerfoto's "Badkamerpret *fapfapfap*" gereageerd
Omg je achtergrondquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat denken dat dat echte vrienden zijn niet.
Ik heb een toffe achtergrond op mijn hyves.vriendin voor me gemaakt.
http://mirnee.hyves.nl/
Het zijn dus:quote:
Ja duidelijk ik word oudquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zijn dus:
- Mensen van basisschool
- Mensen van middelbare school
- Mensen uit de buurt
- Familie
- Echte vrienden / groep waarmee ik veel om ga
- 3 mensen die me ooit toevoegden omdat "ooomg jij luistert toffe muziek accepteer me"
- etc...
Je bent pas oud als je niet meer open staat voor nieuwe ervaringenquote:
Ehm op internet sta ik daar niet voor open dus een punt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent pas oud als je niet meer open staat voor nieuwe ervaringen
Dat dus, er zitten 6 echte vrienden bij ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:
Mja, qua "kennen" kom ik ook wel tot zoveel mensen, dat is niet zo moeilijk. Familie, vrienden, collega's. ex-klasgenootjes, ex-collega's, mensen in de buurt. Maar echt vrienden vind ik dat niet.
Whehehehehe, ik ben lang mee gegaan met t nieuwewetse enzo. Pas de laatste 2 jaren heb ik t opgegeven.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
1 klas is al 30 mensen, ik heb op 3 basisscholen en 1 middelbare school gezeten. Waar ik op het middelbaar met een hele havo klas telkens wisselde, dus dat zijn er dan ongeveer 90. En dat op mijn studie, is een klas zo'n 20 mensen, maar we deden colleges met 3 klassen dus dat is dan 60.
Dan zit ik alleen met school al op 270 mensen. En dan heb ik het niet eens over de keren dat je mensen van buiten je klas/groep eens aansprak.
Voor dat soort mensen is hyves wel tof, maar die waarde van die mensen is natuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:51 schreef Trollscience het volgende:
Ja ik heb nog steeds gemute
Ben Tool aan het luisteren![]()
Ik iets in de 500 gehadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wat dequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, Trollscience, nog een faalmattieswagger ofzoiets --> mijn haar millimeteren
Ja maar metal heeft dan ook geen melodie en mag geen muziek genoemd worden!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja jij had mijn metal ook gemute
quote:
Zoiets zeker?quote:Random Hyvesquote:
Lekkerding,,, add me;$ ;$
Dit wel?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar metal heeft dan ook geen melodie en mag geen muziek genoemd worden!
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar metal heeft dan ook geen melodie en mag geen muziek genoemd worden!
quote:
Great Minds Think Alike, als je hetzelfde denkt jeweetzquote:
Jij bent zeker het type dat een keer heavy metal op youtube heeft ingevuld en de eerste 10 seconden van de eerste link heeft geluisterd?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Deze misschien niet zo maar t heeft meer melodie dan die gitaren rag herrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |