dat weet ik nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig weet je dat ik all1 maar loop te trollen.![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje boven maar achter (voor) eigen pc gaan zitten is
Rap..
[..]
Ja homooooooooos, pfffffffffrrrrrrrrrt![]()
![]()
/hyves-taalgebruik
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat weet ik niet
now excuse me.
ik ga schommelen en huilen om den interwebz en dubbelroken voor zook en mezelf waardoor ik sneller dood ga en alles.
jaaa das egt keistom ;$quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Inderdaad
Of van die doorgestreepte teksten met een verkapte bloossmiley ;'$
Ik praat er alleen met normale typesquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
jaaa das egt keistom ;$
jekentmeniet ;$ ;$
Tis dan ook meer voor jou leeftijd. Ik heb er niets te zoeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik praat er alleen met normale types
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat weet ik niet
now excuse me.
ik ga schommelen en huilen om den interwebz en dubbelroken voor zook en mezelf waardoor ik sneller dood ga en alles.
" Paas je hyves,,, kgeef je r&r ;;$ back? ;$ "quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zo een vriend op MSN zei dat ik moest gaan doen of ik van mainstream dingen hield en dat op mijn hyves zetten om chicks te hosselen![]()
![]()
Je bent waar je vrienden zijn, zowat elke tiener zit op Hyves, volwassenen veel minder, dus ja, ik snap datquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tis dan ook meer voor jou leeftijd. Ik heb er niets te zoeken.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
" Paas je hyves,,, kgeef je r&r ;;$ back? ;$ "
Aaaaaaaaah![]()
Mja op Facebook kom ik ook bijna nooit en verder heb ik niets op fok na.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent waar je vrienden zijn, zowat elke tiener zit op Hyves, volwassenen veel minder, dus ja, ik snap dat
Ik heb geen vrienden op hyvesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent waar je vrienden zijn, zowat elke tiener zit op Hyves, volwassenen veel minder, dus ja, ik snap dat
Iemand zei laatst dat ik vriendloos was omdat ik 36 vrienden op Hyves hebquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden op hyves
ja 1
maar ik doe ook niks met hyves though
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Iemand zei laatst dat ik vriendloos was omdat ik 36 vrienden op Hyves heb__________________________________________________!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er 1quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Iemand zei laatst dat ik vriendloos was omdat ik 36 vrienden op Hyves heb__________________________________________________!
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan die foto'squote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Haat aan mainstream verkapte hosselaars
Thx!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:40 schreef _Fanta het volgende:
Weer goede plaat die je weer uit de kast trekt Outpost, met een goede boodschap
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
Dit nummer is zo vergruist maar ik vind t heerlijk en krijg er koude rillingen van als ik aan die ene avond in Zoetermeer terug denk...
Ik heb geen Facebookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja op Facebook kom ik ook bijna nooit en verder heb ik niets op fok na.
Inactieve twitter heb ik ook ja. En mn msn staat vaak rood gloeiendquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen FacebookVerder heb ik een inactieve Twitter en een actieve msn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |