Thx man!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:01 schreef _Fanta het volgende:
Was weer mooie show Outpost, ik heb genoten
Mwa, gaat wel, maar hij is meer een backingvocal-typequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alhoewel ik stiekem Scars on Broadway tegen vind vallen
Thx moppie!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke dus de hele bliksemse bende liep vast en alles dus moest rebooten.
maar ik ben back.
en oupost het was tof
Oh en laat maar : Sheldon
trouwens, als je deze nog niet gezin hebt is het een aanrader, tom morello en bruce springsteen, die solo's steeds tussendoor zijn epischquote:
Hooooooooooiquote:
Hey weet je. Laten we er over op houden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk niet hypocriet. Vrienden van mij luisteren regelmatig rap en mijn zus in fan van NederhopIk weet waar ik het over heb
En ken je melodic death metal? Heeft genoeg melodie lijkt mij
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:12 schreef _Fanta het volgende:
* _Fanta pakt zn verfkwast en gaat alles zwart verven
Apartquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
trouwens, als je deze nog niet gezin hebt is het een aanrader, tom morello en bruce springsteen, die solo's steeds tussendoor zijn episch
Emo!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:12 schreef _Fanta het volgende:
* _Fanta pakt zn verfkwast en gaat alles zwart verven
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey weet je. Laten we er over op houden.
Jij vind rap niet leuk en metal wel ik andersom punt. Over smaak valt niet te twisten.
Andere keer, ik heb weer even ingetunedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet echt even zappen naar de solo's, zitten er een stuk of drie in ofzo
je plaatje doet het nietquote:
Ik niet, dit is zo'n bekend en mooi nummer, maar de titel wist ik nietquote:
zit er wel dik inquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig maar want dat was vast t Twente logo
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik niet, dit is zo'n bekend en mooi nummer, maar de titel wist ik nietIk heb echt zoooooooveel bestandjes op de pc en losse briefjes enzulks met titels van nummers die ik ergens hoorde
Ik ook, op CD-gebied danquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik houd van orde en georganiseerde structuur in mijn muziekcollectie
Kan bijna niet andersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit er wel dik in
is trouwens wel een lelijk logo
Wut?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Dat was de 30e printscreen van de Radio49 player![]()
Ghehe, dan zit ik goed met mn inzending .... *frunnik frunnik*quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
<promo on>
Dinsdag 2 Augustus 20.00 uur.
Een knetterse dierenshow
2 uur lang liedjes die te maken hebben met dieren
Nutteloze feitjes over dieren en meer.
Heb jij nog leuke, aparte en of grappige liedjes over dieren?
PM ze naar mij met zippy!
Ik wil het liefste de liedjes die je nooit hoort op de radio.. de liedjes die te maf, te mal, te grappig, te stom, te herrie achtig, te raar zijn!
Als het maar een link met dieren heeft!
<promo off>
Titels opslaan in printscreenquote:
een beetje quotes veranderenquote:
Zou Evernote gebruiken als ik jou was, dat kan je altijd terugvinden... Try it, trus me (soort notebook op internet met sync op je computer). Herkent ook tekst in plaatjes, waar je dan weer op kan zoeken... handig!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |