Zal ongetwijfeld ik heb heel zn discography. Wil je zelf even opzoeken op welke cd die staat?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:08 schreef _Fanta het volgende:
Outpost heb je toevallig ook Dr Dre - Bang Bang ?
Vind ik zelf wel relax nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Totaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ziet er top uit
![]()
![]()
Whehehe.. vast niet verwacht dat ik echt pics zou makenquote:
Dr Dre - 2001 CD geloof ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld ik heb heel zn discography. Wil je zelf even opzoeken op welke cd die staat?
Oh jawel hoor jij is knetter.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Whehehe.. vast niet verwacht dat ik echt pics zou maken
Waarom zachtjes?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
LIEFDE
* doet dansje
zingt heul zachtjes mee *
inb4 ik ben Knetter ik mag datquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Whehehe.. vast niet verwacht dat ik echt pics zou maken
Omdat ik in de huiskamer zit en mams en vriend een film kijkenquote:
Graag gedaan moppiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
LIEFDE
* doet dansje
zingt heul zachtjes mee *
Thxquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt hierna en dan geen verzoekjes meer mensen.Ik wil ff mn playlist spelen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat ik in de huiskamer zit en mams en vriend een film kijken
die zitten niet op mijn gezang te wachten
ze vinden het fijn als ik een poging tot sociaal familieachtig doe.quote:
Die komt idd niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:16 schreef Zokunen het volgende:
Ik hoop op da luniz, maar dat is niet echt rap, dus als ik weer ga draaien komt die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |