Het Apple-knopje wel, ondertussenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik nog niet kunnen vinden op mijn iMac
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
Leuke moeder heb ik toch.![]()
Ben je verliefd op Faye? Ze heeft een vriend he.![]()
Echt WTF?
Ze komt vooral vanwege de Primark.quote:
Elf uur?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:27 schreef Lutte het volgende:
Gegeten, aangekleed.. Zo nog even tutten, ID kaart zoeken en lossss.
Moet wel al om elf uur thuis zijnMaar ja ik mag in ieder geval weg
Elf uur is heeeel laat voor mama's doen hoorquote:
Qua dat lijken onze moeders dan wel op elkaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Elf uur is heeeel laat voor mama's doen hoorDe kroeg gaat pas om elf uur open dus dat zit er niet meer in, das wel jammer
En zelf zeurden ze vroeger net zo hard om later te mogenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Qua dat lijken onze moeders dan wel op elkaar.
Half 1 zeggen dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
En zelf zeurden ze vroeger net zo hard om later te mogen
Al zeur ik niet eens, ik weet zeker als ik nu 'half twaalf' zou zeggen het half elf wordt
Dan mag ik helemaal thuisblijven denk ikquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan mag ik helemaal thuisblijven denk ik
Ze is sowieso de hele dag al bezig om te zorgen dat ik niet weg kan. Tijd rekken met eten, ik mocht niet gaan douchen, ze had mijn iPod afgepakt tot Lieve naar haar werk moest waardoor ik haar dus niet meer zou spreken en ze kon zeuren dat het weer slecht afgesproken was, probeert me al de hele dag paracetamollen aan te praten (dan mag drank sowieso niet, en wegens totaal gebrek aan vertrouwen houdt ze me dan compleet thuis) maar het is gelukt allemaal en in heb er zin in!
Oh jij hebt zo'n moeder die voor eigen gevoel liever haar kind naast haar veilig op de bank wil.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan mag ik helemaal thuisblijven denk ik
Ze is sowieso de hele dag al bezig om te zorgen dat ik niet weg kan. Tijd rekken met eten, ik mocht niet gaan douchen, ze had mijn iPod afgepakt tot Lieve naar haar werk moest waardoor ik haar dus niet meer zou spreken en ze kon zeuren dat het weer slecht afgesproken was, probeert me al de hele dag paracetamollen aan te praten (dan mag ik sowieso niet, en wegens totaal gebrek aan vertrouwen houdt ze me dan compleet thuis) maar het is gelukt allemaal en in heb er zin in!
Ik had anders wel mijn luchtbed mogen delen met Triek...die is niet van de vrouwen dus dan was het niet erg denk ikquote:
Ik denk eerder en Lut weet dat ik dit denk, dat ze strontjaloers is op haar eigen dochter en haar daardoor niks gunt, beetje jammer want ze is hartstikke verstandig en loopt niet in 7 sloten tegelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jij hebt zo'n moeder die voor eigen gevoel liever haar kind naast haar veilig op de bank wil.
Ik ken het gevoel.
Uhhh, je weet met Trique maar nooitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had anders wel mijn luchtbed mogen delen met Triek...die is niet van de vrouwen dus dan was het niet erg denk ik
Jup, maar ik zit ondertussen wel alle vrijdagen alleen thuis, maar weg mag ik niet en er mag ook geen vriendin langs ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jij hebt zo'n moeder die voor eigen gevoel liever haar kind naast haar veilig op de bank wil.
Ik ken het gevoel.
Beschermend ja maar nog heel tolerant vergeleken bij jouw moeder hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, maar ik zit ondertussen wel alle vrijdagen alleen thuis, maar weg mag ik niet en er mag ook geen vriendin langs ofzo
En je moeder is beschermend ja?
Ditte met dank aan 5 jaar oudere vriendinnen vooralquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:43 schreef Laysa het volgende:
Ik had nooit een tijd waarop ik thuis moest zijn....Dat ging gewoon altijd goed...
Zelfs dat niet...mijn moeder is ook jong geweest en haar moeder was gewoon zeker 1000 x erger dan de moeder van Luttequote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ditte met dank aan 5 jaar oudere vriendinnen vooral
Jup, en over dat niks gunnen, vandaag moest er van alles schoongemaakt worden en opgeruimd enzo. Tijdens het eten zei ik dat ik verkeerd had gelegen vannacht en last had van mijn rug/nek en even later tijdens een ander gesprek dat ik het altijd leuk vind om de koelkast uit te soppen en dan alles wat oud is weg te doen enzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk eerder en Lut weet dat ik dit denk, dat ze strontjaloers is op haar eigen dochter en haar daardoor niks gunt, beetje jammer want ze is hartstikke verstandig en loopt niet in 7 sloten tegelijk.
En dat doe je dan bij je eigen dochter, ik vind dit echt onbegrijpelijk.quote:
Wat is er op de vrijdag op 3fm dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Beschermend ja maar nog heel tolerant vergeleken bij jouw moeder hoor.
Ze wil iedereen kennen waarmee ik uit ga en ik moet altijd de laatste trein naar huis hebben.
Maar ze gunt me tenminste wel gewoon dat ik uit ga.
Maar ik ga niet zo vaak en zeker niet op vrijdag.![]()
Ik luister dan liever naar 3FM.
Ekstra Weekend met Gerard, Michiel en Tjibbe.quote:
Whehequote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ekstra Weekend met Gerard, Michiel en Tjibbe.![]()
En ja ik ben zo'n radionerd die daar het liefst voor thuisblijft.
Ja ik zeg niks meer, je weet wat ik denk nuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en over dat niks gunnen, vandaag moest er van alles schoongemaakt worden en opgeruimd enzo. Tijdens het eten zei ik dat ik verkeerd had gelegen vannacht en last had van mijn rug/nek en even later tijdens een ander gesprek dat ik het altijd leuk vind om de koelkast uit te soppen en dan alles wat oud is weg te doen enzo.
Na het eten, werk verdelen, zegt ze: Dan ga jij de cola in de kelder zetten (van die zware sixpacks) en dan ga ik met Ron de koelkast doen.
Dus Ron meteen: laat mij die cola dan doen. Dat is ook tien keer logischer, maar nee het moest zo.
Ik ben nu in de leer bij de technicus hoe een megpaneel werkt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
WheheEn je draait nu bij Amsterdam FM?
![]()
Echt heel gaafquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nu in de leer bij de technicus hoe een megpaneel werkt.
Maar ik hoop natuurlijk uiteindelijk DJ te worden daar ja.
Al is het wel het Radio 1 van Amsterdam dus wel een beetje saai.
Je moet ergens beginnen, voor je het weet verjaag je Ruud of Edwin en verdien je een top salarisquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nu in de leer bij de technicus hoe een megpaneel werkt.
Maar ik hoop natuurlijk uiteindelijk DJ te worden daar ja.
Al is het wel het Radio 1 van Amsterdam dus wel een beetje saai.
niet in de omtrek van twee.meter van mijn tentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gezinnen met kinderen aanwezig?
Je moet juist met ze aanpappen, kinderen zijn gewillig en vinden je stoer omdat je ouder bent, voor je het weet blazen ze je luchtbedje op en wassen ze je klerenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
niet in de omtrek van twee.meter van mijn tent
Doei Laysquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:58 schreef Laysa het volgende:
Ik zeg alvast doei...dus als ik straks niet meer post ben ik weg /drama
Fijne avondquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:58 schreef Laysa het volgende:
Ik zeg alvast doei...dus als ik straks niet meer post ben ik weg /drama
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moet juist met ze aanpappen, kinderen zijn gewillig en vinden je stoer omdat je ouder bent, voor je het weet blazen ze je luchtbedje op en wassen ze je kleren
Ik ben niet van de commerciëlenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen, voor je het weet verjaag je Ruud of Edwin en verdien je een top salaris
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:00 schreef Renesite het volgende:
Heeeeee een officiële toelating voor de universiteit in de mailbox van de RUG
3 jaar oud?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moet juist met ze aanpappen, kinderen zijn gewillig en vinden je stoer omdat je ouder bent, voor je het weet blazen ze je luchtbedje op en wassen ze je kleren
He in Thailand beginnen ze dan ook.quote:
In de kerk is dan de rek er al vaak uit.quote:
Dat is inderdaad beterquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet van de commerciëlen
3FM dat wordt het later.
Goed ook voor de lijn zo'n glazen huis.
Je maakt toch wel foto's van het geen wat je allemaal verteld (hebt) he?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:04 schreef Renesite het volgende:
Tijd om te douchen. Het sanitair laat hier wel weer te wensen.over.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:07 schreef Kally het volgende:
Ik ga morgen Miran spanken en wil dat op foto dan weten jullie dat vast
Okequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:07 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:07 schreef Kally het volgende:
Jou spank ik 1 oktober welquote:
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb niemand nodig om mezelf het ziekenhuis in te slaan! Ik kan prima mezelf het ziekenhuis in helpen!
quote:
Ik ben nog herstellende! Maar ik wacht op de revanche! Zo snel ga ik de volgende keer niet neer. Ik kan mezelf hebben. KOM DAN JONGEN!quote:
Jij welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik moet kotsen van jouw moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij welMeid, echt... zo snel mogelijk uit huis gaan! Lekker in Groningen komen wonen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meid, echt... zo snel mogelijk uit huis gaan! Lekker in Groningen komen wonen!
Of Schiedam of weet je vlak bij Almerequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gaat Lutje studeren in Groningen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:
Je hebt niet liever een echt diploma?quote:
Joah.. Kijk er nu al naar uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt?![]()
Wat tof...Dan ga je wel mee naar de Nijmegen Meets hoor..die zij n ook heel gezellig
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt niet liever een echt diploma?
Kind red jezelf.quote:
Uhuquote:
Vanaf aankomend schooljaar hebben ze die studie trouwens hier in Almerequote:
Hmmm, ergens wel een goed puntquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Andere kant van het land.. komen ze d'r ook niet zo snel opzoeken!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan kom je maar mooi ook bij ons...kan ik een beetje 3e moederen zonder vervelend te worden
Zeg zit jij mijn dochter af te pakkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan kom je maar mooi ook bij ons...kan ik een beetje 3e moederen zonder vervelend te worden
Maar hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu
[..]
Vanaf aankomend schooljaar hebben ze die studie trouwens hier in Almere![]()
[..]
Hmmm, ergens wel een goed punt
Mutsje...dr staat 3e moederen...jij bent dr 2e....en dan kan ik namens jou dr een beetje vertroetelenquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mutsje...dr staat 3e moederen...jij bent dr 2e....en dan kan ik namens jou dr een beetje vertroetelen
Ik zou nooit voor mn beurt gaanquote:
Ik woonde in Amsterdam-Osdorp, maar werd idd meegesleurd naar Almere vanwege de aangepaste woningen hierzo (lang verhaal)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar hoe oud ben jij eigenlijk?
Ben je ook meegesleept naar zo'n nieuwbouwdorp door je ouders?
Ik zat maar aan geneeskunde te denken, maar bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Welke studie?
Ga je de balts bestuderen van de zwaan?
Wel op tijd inschrijven dan...maar waarom Nijmegen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zat maar aan geneeskunde te denken, maar bedankt voor de tip.
Almerequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik woonde in Amsterdam-Osdorp, maar werd idd meegesleurd naar Almere vanwege de aangepaste woningen hierzo (lang verhaal)
De manier van studeren en colleges daar staan me wel aan en ik vind het een supermooie stadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel op tijd inschrijven dan...maar waarom Nijmegen?
quote:
is ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
De manier van studeren en colleges daar staan me wel aan en ik vind het een supermooie stad
Ik deel der met liefde met jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor mn beurt gaan![]()
en dan moeten jullie ook maar komen...en als ik dan naar jou kom sleep ik Lutje gewoon mee![]()
jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
Heloef, jij was die gene die me had uitgenodig op Facebook toch?
Remind me omtrent mijn douche. Van die schijtburen en zo heb ik allemaal foto's. Alleen remind me weer dat ik ze ff moet tonen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je maakt toch wel foto's van het geen wat je allemaal verteld (hebt) he?
Zal vast na je vakantie wel komenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Remind me omtrent mijn douche. Van die schijtburen en zo heb ik allemaal foto's. Alleen remind me weer dat ik ze ff moet tonen.
quote:
Goed zo...alvast heel veel plezierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
Zo.. Tas klaar, Lutte klaar.. Zin in zin in zin in
Tschuss!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
Moet jij niet werken?quote:
Byebyequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
MSN nu.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben klaar, ze hebben me aan het huilen gemaakt
Whut? Hoezo dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat dan?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Schatje? Hoe zit het met die deken?quote:
Terug en ga jij nu maar feestenquote:
Wie is 'ze'?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De hele keuken.quote:
Wtf?!!?quote:
'vind ik leuk'quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
Zooo eventjes een pimpfoto van mijzelf opfacebook
Ow?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
Zooo eventjes een pimpfoto van mijzelf opfacebook
Aha.quote:
Doeiquote:
Ik vind het een leuke fotoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Je had je buik ook wel kunnen inhouden, JEUZUS!
Niks van aantrekken, jaloezie en wat weten zij nouquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stomme collega's zitten me op te naaien
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Bwehehe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
OF MINDER DIK AANKLEDEN OP 3200 METERquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Hierbij aansluitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
Faye, mensen die je opnaaien doen dat meestal uit een vorm van jaloezie, anders zou het niet nodig zijn je op te naaien.
Blijkbaar is het nodig andere mensen verdriet te doen om vooral jezelf beter te voelen.
ik weet niet wat ze gezegd hebben maar gewoon er boven staan
Je zit nu bij de Chinees met een niet nader te noemen persoon?quote:
Komen precies tot aan je kut.quote:
Nummer 69quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nummer 69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja is ook zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar meestal is het wel zo, anders ga je toch niet iemand zo lopen opnaaien dat die ervan moet huilen? Triest ook zeg
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij heeft M. seks, ze reageerd niet op mijn sms'je
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nummer 69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Voorbeeldje uit mijn verleden. Grootste pestkop die iedereen homo poot en andersoortige scheldwoorden gebruikte is nu homo samen met zijn handlanger, die is lesbisch. Whehehehehquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar meestal is het wel zo, anders ga je toch niet iemand zo lopen opnaaien dat die ervan moet huilen? Triest ook zeg
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij heeft M. seks, ze reageerd niet op mijn sms'je
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voorbeeldje uit mijn verleden. Grootste pestkop die iedereen homo poot en andersoortige scheldwoorden gebruikte is nu homo samen met zijn handlanger, die is lesbisch. Wheheheheh
ze heeft al gedoucht en ze heeft de honden al uitgelaten...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Of ze staat onder de douche, of is de honden uitlaten en heeft geen telefoon bij zich
Nou laat ze lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft al gedoucht en ze heeft de honden al uitgelaten...
Seks ik zeg het je meisje!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft al gedoucht en ze heeft de honden al uitgelaten...
heb een eenspersoons dekbed voor Pat anders sleept ie zich de kolerequote:
O das mooi anders zou ik hem meenemen voor hemquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb een eenspersoons dekbed voor Pat anders sleepd ie zich de kolere
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
En voor de goede orde, ik reageer vanavond ook niet op sms-jes
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft al gedoucht en ze heeft Ian al uitgelaten...
Ze is net als jij 10 minuten en klaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar we zouden party machen jeweetzzzzz
nee alleen zijn luchtbed anders ligt ie zo hardquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
O das mooi anders zou ik hem meenemen voor hem
Die staat al klaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee alleen zijn luchtbed anders ligt ie zo hard
Tis dat hij het zei ander was ik hem vergetenquote:
Wrom is die foto wegquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:14 schreef Renesite het volgende:
Wegens arrogantie en opeisingen van Pat moet je voor hem minimaal 1,5 persoons meenemen.
I have spokennn!
Ik hou ervanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:14 schreef Toverheks het volgende:
en er klinkt me nu toch een herrie hahahaha Hans komt even beneden en deelt mee dat hij dat zondagochtend wel even gaat draaien alles trilt hier lekker hardcore![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:14 schreef Renesite het volgende:
Wegens arrogantie en opeisingen van Pat moet je voor hem minimaal 1,5 persoons meenemen.
I have spokennn!
ja maar niet op zondagochtend vroegquote:
Boeit dat nou?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar niet op zondagochtend vroegalles trilt zelf ik hahahahaa
Ah ons zonnetjequote:
Die moet niet zeiken, dat was een leuke fotoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan mijn 'vriend' of zo!!!
weet wat je zegtquote:
Ik leg mijn hoofd wel onder Ianquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet wat je zegtjij ligt naast hem te slapen Ian snurkt gewoon door
Ik kan een slaapak meenemen hoor.. zuig alles vacuum met stofzuiger.. WEET JE HOE HANDIG?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
Patriqueeeeeeeeeeeeeeee lees even je hoeft geen dekbed mee te nemen
Komt wel weer terug!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Die moet niet zeiken, dat was een leuke foto
wat jij wilt maar heb er eentje hier liggen voor je.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan een slaapak meenemen hoor.. zuig alles vacuum met stofzuiger.. WEET JE HOE HANDIG?
Verdorie ik was bezig hem op te sporen.quote:
Als je er al inlicht of wanneer je hem meeneemt? Dat eerste lijkt me verdomde handigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan een slaapak meenemen hoor.. zuig alles vacuum met stofzuiger.. WEET JE HOE HANDIG?
Jullie zijn mijn persoonlijke KLB.quote:
hahahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je er al inlicht of wanneer je hem meeneemt? Dat eerste lijkt me verdomde handig!!!
Serieus?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, okee.. is het een 1 of 2 persoons?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat jij wilt maar heb er eentje hier liggen voor je.
Ik heb jou opgespoordquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Verdorie ik was bezig hem op te sporen.
TMI.quote:
een enkele voor 1 persoonquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, okee.. is het een 1 of 2 persoons?
Weet ik tochquote:
Zijn arm over mijn oorquote:
Dan neem ik de mijne mee.. Slaap nooit zo fijn onder een 1 persoons..quote:
lekker knus onder het schuine dak in een minbedjequote:
is goed geeft toch niet je hoeft je niet te verontschuldigen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan neem ik de mijne mee.. Slaap nooit zo fijn onder een 1 persoons..
Heb je d'r veel moeite voor gedaan?
Hmhm. Mooi smoesje, wel.quote:
Zeg ik slaap in een ander der huis, dat ben ik braaf hoorquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg ik slaap in een ander der huis, dat ben ik braaf hoor
Alsof ik zoiets zou doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
iedereen zoekt het maar lekker uit, ik slaap in mijn eigen bed en als ik slaap hoor ik toch niks
Die vacuum?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
Ik ga even gestrekt om Kitty hier
'
Krijg een foto van zijn slaapzak
Whatsapp is een ziekteeequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
Ik ga even gestrekt om Kitty hier
'
Krijg een foto van zijn slaapzak
Jaquote:
NEGER WAT?quote:
Ik snap dat niet, is via inet toch?quote:
Ja van dattumquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, is via inet toch?
Nou ja dan maar msn aan op mijn foon
Jij bent echt knuffelbaarquote:
Zo. het mailtje ook gelezen. 29 augustus begint het gedonderquote:Geachte student,
Wij hebben uw Verklaring Toelating Afsluitend Examen / Verklaring Toelating Schakelprogramma ontvangen en voor akkoord getekend. Wij sturen uw aanmelding door naar de University Student Desk. Als u zich ook in Studielink hebt aangemeld zult u door hen als student worden ingeschreven.
Ja mijn mobiel internet doet het ff niet dus ik WhatsApp al een paar dagen niet.quote:
22 oktober 2011quote:
Bij mij verloopt het gratis abbo in september...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja mijn internet doet het ff niet dus ik WhatsApp al een paar dagen niet.
Het ging om het "gratis" ideequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dude dat is een tientje of zo. What the fack
Alle meisjes vind me schattig en knuffelbaar.quote:
Ja wat de neuk heb ik daar aan?quote:
Je hebt gewoon een lief gezichtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Alle meisjes vind me schattig en knuffelbaar.
Waarom god waarom?
Ja verdorie zo eindig ik dus voor de rest van mijn leven in de friendzone.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een lief gezicht
En je noemt mij een meisje hihi
Waarom?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja verdorie zo eindig ik dus voor de rest van mijn leven in de friendzone.
Dat hoeft toch heul niet per se...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja verdorie zo eindig ik dus voor de rest van mijn leven in de friendzone.
Nou ik put er maar hoop uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom?
Er zijn vrouwen die graag een lieve vriend willen hoor
yep, gelukkig had ook nog een uur langer kunnen durenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Op reis met René gaat ongeveer zo:
"En dan zitten we hier midden in het pittoreske Siena, maar HIHIHIHIHIIIII oh oh oh, wat lopen er daar een stel mafkezen zeg. Die ouwe kerel daar op dat terrasje drinkt zijn espresso, maar die kan er he-le-maal niets van! Laat gaan joh, maakt niet uit. Goed man! "
Hoi Broekhorst!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Op reis met René gaat ongeveer zo:
"En dan zitten we hier midden in het pittoreske Siena, maar HIHIHIHIHIIIII oh oh oh, wat lopen er daar een stel mafkezen zeg. Die ouwe kerel daar op dat terrasje drinkt zijn espresso, maar die kan er he-le-maal niets van! Laat gaan joh, maakt niet uit. Goed man! "
Ja sorry ik zie geen gangster in jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik put er maar hoop uit.![]()
Maar het valt me op dat bij ieder meisje dat me ziet de worden, schattig en knuffelbaar terug komen.![]()
Hier ookquote:
Ik hoef ook geen gangster te zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry ik zie geen gangster in je
Maar na de badboy willen ze altijd de goodboy
Ik moet nog ma vertellen dat ik ga stappen.quote:
Ik zei niet dat je niet knap bent ergens he?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen gangster te zijn.
Maar een keer gewoon knap in plaats van schattig is wel leuk.
Heloef?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog ma vertellen dat ik ga stappen.![]()
Komt wel goed.
Maar 19:00 Leidseplein toch jongens?
Jazeker!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog ma vertellen dat ik ga stappen.![]()
Komt wel goed.
Maar 19:00 Leidseplein toch jongens?
Sorry.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je niet knap bent ergens he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |