Mutsje...dr staat 3e moederen...jij bent dr 2e....en dan kan ik namens jou dr een beetje vertroetelenquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mutsje...dr staat 3e moederen...jij bent dr 2e....en dan kan ik namens jou dr een beetje vertroetelen
Ik zou nooit voor mn beurt gaanquote:
Ik woonde in Amsterdam-Osdorp, maar werd idd meegesleurd naar Almere vanwege de aangepaste woningen hierzo (lang verhaal)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar hoe oud ben jij eigenlijk?
Ben je ook meegesleept naar zo'n nieuwbouwdorp door je ouders?
Ik zat maar aan geneeskunde te denken, maar bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Welke studie?
Ga je de balts bestuderen van de zwaan?
Wel op tijd inschrijven dan...maar waarom Nijmegen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zat maar aan geneeskunde te denken, maar bedankt voor de tip.
Almerequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik woonde in Amsterdam-Osdorp, maar werd idd meegesleurd naar Almere vanwege de aangepaste woningen hierzo (lang verhaal)
De manier van studeren en colleges daar staan me wel aan en ik vind het een supermooie stadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel op tijd inschrijven dan...maar waarom Nijmegen?
quote:
is ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
De manier van studeren en colleges daar staan me wel aan en ik vind het een supermooie stad
Ik deel der met liefde met jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor mn beurt gaan![]()
en dan moeten jullie ook maar komen...en als ik dan naar jou kom sleep ik Lutje gewoon mee![]()
jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
Heloef, jij was die gene die me had uitgenodig op Facebook toch?
Remind me omtrent mijn douche. Van die schijtburen en zo heb ik allemaal foto's. Alleen remind me weer dat ik ze ff moet tonen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je maakt toch wel foto's van het geen wat je allemaal verteld (hebt) he?
Zal vast na je vakantie wel komenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Remind me omtrent mijn douche. Van die schijtburen en zo heb ik allemaal foto's. Alleen remind me weer dat ik ze ff moet tonen.
quote:
Goed zo...alvast heel veel plezierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
Zo.. Tas klaar, Lutte klaar.. Zin in zin in zin in
Tschuss!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
Moet jij niet werken?quote:
Byebyequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
MSN nu.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben klaar, ze hebben me aan het huilen gemaakt
Whut? Hoezo dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat dan?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |