Ik ben nog herstellende! Maar ik wacht op de revanche! Zo snel ga ik de volgende keer niet neer. Ik kan mezelf hebben. KOM DAN JONGEN!quote:
Jij welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik moet kotsen van jouw moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij welMeid, echt... zo snel mogelijk uit huis gaan! Lekker in Groningen komen wonen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meid, echt... zo snel mogelijk uit huis gaan! Lekker in Groningen komen wonen!
Of Schiedam of weet je vlak bij Almerequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gaat Lutje studeren in Groningen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:
Je hebt niet liever een echt diploma?quote:
Joah.. Kijk er nu al naar uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt?![]()
Wat tof...Dan ga je wel mee naar de Nijmegen Meets hoor..die zij n ook heel gezellig
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt niet liever een echt diploma?
Kind red jezelf.quote:
Uhuquote:
Vanaf aankomend schooljaar hebben ze die studie trouwens hier in Almerequote:
Hmmm, ergens wel een goed puntquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Andere kant van het land.. komen ze d'r ook niet zo snel opzoeken!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan kom je maar mooi ook bij ons...kan ik een beetje 3e moederen zonder vervelend te worden
Zeg zit jij mijn dochter af te pakkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan kom je maar mooi ook bij ons...kan ik een beetje 3e moederen zonder vervelend te worden
Maar hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu
[..]
Vanaf aankomend schooljaar hebben ze die studie trouwens hier in Almere![]()
[..]
Hmmm, ergens wel een goed punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |