jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
Heloef, jij was die gene die me had uitgenodig op Facebook toch?
Remind me omtrent mijn douche. Van die schijtburen en zo heb ik allemaal foto's. Alleen remind me weer dat ik ze ff moet tonen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je maakt toch wel foto's van het geen wat je allemaal verteld (hebt) he?
Zal vast na je vakantie wel komenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Remind me omtrent mijn douche. Van die schijtburen en zo heb ik allemaal foto's. Alleen remind me weer dat ik ze ff moet tonen.
quote:
Goed zo...alvast heel veel plezierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
Zo.. Tas klaar, Lutte klaar.. Zin in zin in zin in
Tschuss!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
Moet jij niet werken?quote:
Byebyequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
MSN nu.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben klaar, ze hebben me aan het huilen gemaakt
Whut? Hoezo dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat dan?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Schatje? Hoe zit het met die deken?quote:
Terug en ga jij nu maar feestenquote:
Wie is 'ze'?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De hele keuken.quote:
Wtf?!!?quote:
'vind ik leuk'quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
Zooo eventjes een pimpfoto van mijzelf opfacebook
Ow?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
Zooo eventjes een pimpfoto van mijzelf opfacebook
Aha.quote:
Doeiquote:
Ik vind het een leuke fotoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Je had je buik ook wel kunnen inhouden, JEUZUS!
Niks van aantrekken, jaloezie en wat weten zij nouquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stomme collega's zitten me op te naaien
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Bwehehe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
OF MINDER DIK AANKLEDEN OP 3200 METERquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Hierbij aansluitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
Faye, mensen die je opnaaien doen dat meestal uit een vorm van jaloezie, anders zou het niet nodig zijn je op te naaien.
Blijkbaar is het nodig andere mensen verdriet te doen om vooral jezelf beter te voelen.
ik weet niet wat ze gezegd hebben maar gewoon er boven staan
Je zit nu bij de Chinees met een niet nader te noemen persoon?quote:
Komen precies tot aan je kut.quote:
Nummer 69quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nummer 69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja is ook zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar meestal is het wel zo, anders ga je toch niet iemand zo lopen opnaaien dat die ervan moet huilen? Triest ook zeg
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij heeft M. seks, ze reageerd niet op mijn sms'je
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nummer 69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Voorbeeldje uit mijn verleden. Grootste pestkop die iedereen homo poot en andersoortige scheldwoorden gebruikte is nu homo samen met zijn handlanger, die is lesbisch. Whehehehehquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar meestal is het wel zo, anders ga je toch niet iemand zo lopen opnaaien dat die ervan moet huilen? Triest ook zeg
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij heeft M. seks, ze reageerd niet op mijn sms'je
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voorbeeldje uit mijn verleden. Grootste pestkop die iedereen homo poot en andersoortige scheldwoorden gebruikte is nu homo samen met zijn handlanger, die is lesbisch. Wheheheheh
ze heeft al gedoucht en ze heeft de honden al uitgelaten...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Of ze staat onder de douche, of is de honden uitlaten en heeft geen telefoon bij zich
Nou laat ze lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft al gedoucht en ze heeft de honden al uitgelaten...
Seks ik zeg het je meisje!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft al gedoucht en ze heeft de honden al uitgelaten...
heb een eenspersoons dekbed voor Pat anders sleept ie zich de kolerequote:
O das mooi anders zou ik hem meenemen voor hemquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb een eenspersoons dekbed voor Pat anders sleepd ie zich de kolere
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
En voor de goede orde, ik reageer vanavond ook niet op sms-jes
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft al gedoucht en ze heeft Ian al uitgelaten...
Ze is net als jij 10 minuten en klaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar we zouden party machen jeweetzzzzz
nee alleen zijn luchtbed anders ligt ie zo hardquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
O das mooi anders zou ik hem meenemen voor hem
Die staat al klaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee alleen zijn luchtbed anders ligt ie zo hard
Tis dat hij het zei ander was ik hem vergetenquote:
Wrom is die foto wegquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:14 schreef Renesite het volgende:
Wegens arrogantie en opeisingen van Pat moet je voor hem minimaal 1,5 persoons meenemen.
I have spokennn!
Ik hou ervanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:14 schreef Toverheks het volgende:
en er klinkt me nu toch een herrie hahahaha Hans komt even beneden en deelt mee dat hij dat zondagochtend wel even gaat draaien alles trilt hier lekker hardcore![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:14 schreef Renesite het volgende:
Wegens arrogantie en opeisingen van Pat moet je voor hem minimaal 1,5 persoons meenemen.
I have spokennn!
ja maar niet op zondagochtend vroegquote:
Boeit dat nou?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar niet op zondagochtend vroegalles trilt zelf ik hahahahaa
Ah ons zonnetjequote:
Die moet niet zeiken, dat was een leuke fotoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan mijn 'vriend' of zo!!!
weet wat je zegtquote:
Ik leg mijn hoofd wel onder Ianquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet wat je zegtjij ligt naast hem te slapen Ian snurkt gewoon door
Ik kan een slaapak meenemen hoor.. zuig alles vacuum met stofzuiger.. WEET JE HOE HANDIG?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
Patriqueeeeeeeeeeeeeeee lees even je hoeft geen dekbed mee te nemen
Komt wel weer terug!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Die moet niet zeiken, dat was een leuke foto
wat jij wilt maar heb er eentje hier liggen voor je.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan een slaapak meenemen hoor.. zuig alles vacuum met stofzuiger.. WEET JE HOE HANDIG?
Verdorie ik was bezig hem op te sporen.quote:
Als je er al inlicht of wanneer je hem meeneemt? Dat eerste lijkt me verdomde handigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan een slaapak meenemen hoor.. zuig alles vacuum met stofzuiger.. WEET JE HOE HANDIG?
Jullie zijn mijn persoonlijke KLB.quote:
hahahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je er al inlicht of wanneer je hem meeneemt? Dat eerste lijkt me verdomde handig!!!
Serieus?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, okee.. is het een 1 of 2 persoons?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat jij wilt maar heb er eentje hier liggen voor je.
Ik heb jou opgespoordquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Verdorie ik was bezig hem op te sporen.
TMI.quote:
een enkele voor 1 persoonquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, okee.. is het een 1 of 2 persoons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |