Terug en ga jij nu maar feestenquote:
Wie is 'ze'?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben klaar, ze hebben me aan het huilen gemaakt
De hele keuken.quote:
Wtf?!!?quote:
'vind ik leuk'quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
Zooo eventjes een pimpfoto van mijzelf opfacebook
Ow?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
Zooo eventjes een pimpfoto van mijzelf opfacebook
Aha.quote:
Doeiquote:
Ik vind het een leuke fotoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Je had je buik ook wel kunnen inhouden, JEUZUS!
Niks van aantrekken, jaloezie en wat weten zij nouquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stomme collega's zitten me op te naaien
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Bwehehe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
OF MINDER DIK AANKLEDEN OP 3200 METERquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Hierbij aansluitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
Faye, mensen die je opnaaien doen dat meestal uit een vorm van jaloezie, anders zou het niet nodig zijn je op te naaien.
Blijkbaar is het nodig andere mensen verdriet te doen om vooral jezelf beter te voelen.
ik weet niet wat ze gezegd hebben maar gewoon er boven staan
Je zit nu bij de Chinees met een niet nader te noemen persoon?quote:
Komen precies tot aan je kut.quote:
Nummer 69quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nummer 69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja is ook zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar meestal is het wel zo, anders ga je toch niet iemand zo lopen opnaaien dat die ervan moet huilen? Triest ook zeg
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij heeft M. seks, ze reageerd niet op mijn sms'je
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nummer 69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Voorbeeldje uit mijn verleden. Grootste pestkop die iedereen homo poot en andersoortige scheldwoorden gebruikte is nu homo samen met zijn handlanger, die is lesbisch. Whehehehehquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar meestal is het wel zo, anders ga je toch niet iemand zo lopen opnaaien dat die ervan moet huilen? Triest ook zeg
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij heeft M. seks, ze reageerd niet op mijn sms'je
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voorbeeldje uit mijn verleden. Grootste pestkop die iedereen homo poot en andersoortige scheldwoorden gebruikte is nu homo samen met zijn handlanger, die is lesbisch. Wheheheheh
ze heeft al gedoucht en ze heeft de honden al uitgelaten...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Of ze staat onder de douche, of is de honden uitlaten en heeft geen telefoon bij zich
Nou laat ze lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft al gedoucht en ze heeft de honden al uitgelaten...
Seks ik zeg het je meisje!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft al gedoucht en ze heeft de honden al uitgelaten...
heb een eenspersoons dekbed voor Pat anders sleept ie zich de kolerequote:
O das mooi anders zou ik hem meenemen voor hemquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb een eenspersoons dekbed voor Pat anders sleepd ie zich de kolere
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
En voor de goede orde, ik reageer vanavond ook niet op sms-jes
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft al gedoucht en ze heeft Ian al uitgelaten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |