Wrom is die foto wegquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:14 schreef Renesite het volgende:
Wegens arrogantie en opeisingen van Pat moet je voor hem minimaal 1,5 persoons meenemen.
I have spokennn!
Ik hou ervanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:14 schreef Toverheks het volgende:
en er klinkt me nu toch een herrie hahahaha Hans komt even beneden en deelt mee dat hij dat zondagochtend wel even gaat draaien alles trilt hier lekker hardcore![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:14 schreef Renesite het volgende:
Wegens arrogantie en opeisingen van Pat moet je voor hem minimaal 1,5 persoons meenemen.
I have spokennn!
ja maar niet op zondagochtend vroegquote:
Boeit dat nou?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar niet op zondagochtend vroegalles trilt zelf ik hahahahaa
Ah ons zonnetjequote:
Die moet niet zeiken, dat was een leuke fotoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan mijn 'vriend' of zo!!!
weet wat je zegtquote:
Ik leg mijn hoofd wel onder Ianquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet wat je zegtjij ligt naast hem te slapen Ian snurkt gewoon door
Ik kan een slaapak meenemen hoor.. zuig alles vacuum met stofzuiger.. WEET JE HOE HANDIG?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
Patriqueeeeeeeeeeeeeeee lees even je hoeft geen dekbed mee te nemen
Komt wel weer terug!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Die moet niet zeiken, dat was een leuke foto
wat jij wilt maar heb er eentje hier liggen voor je.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan een slaapak meenemen hoor.. zuig alles vacuum met stofzuiger.. WEET JE HOE HANDIG?
Verdorie ik was bezig hem op te sporen.quote:
Als je er al inlicht of wanneer je hem meeneemt? Dat eerste lijkt me verdomde handigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan een slaapak meenemen hoor.. zuig alles vacuum met stofzuiger.. WEET JE HOE HANDIG?
Jullie zijn mijn persoonlijke KLB.quote:
hahahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je er al inlicht of wanneer je hem meeneemt? Dat eerste lijkt me verdomde handig!!!
Serieus?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, okee.. is het een 1 of 2 persoons?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat jij wilt maar heb er eentje hier liggen voor je.
Ik heb jou opgespoordquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Verdorie ik was bezig hem op te sporen.
TMI.quote:
een enkele voor 1 persoonquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, okee.. is het een 1 of 2 persoons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |