ja die kwam er even tussendoorquote:
Dus jij bent zondag echt BRAKquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die kwam er even tussendoor
Woensdagavond:
Rob: Uhmz Miran wanneer ging je stappen in Amsterdam?
Ik: Zaterdag
Rob: Mooi je hebt vrijdag een housewarming party van L & A :")
Ik: OK
OMGquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die kwam er even tussendoor
Woensdagavond:
Rob: Uhmz Miran wanneer ging je stappen in Amsterdam?
Ik: Zaterdag
Rob: Mooi je hebt vrijdag een housewarming party van L & A :")
Ik: OK
Klinkt alsof alles in je kast ongewassen is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb gister bedacht wat mn moeder moest wassen, zodat iok t morgen aan kan!
Je hebt nog 3 maanden toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja ik hoef niet te werken, dus komt allemaal goed
You bastard.quote:
meer van, alles wat vies is op 1 bult, en als het gewassen moet worden, wordt het gewassen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt alsof alles in je kast ongewassen is.
Kon ook niet anders. Je bent echt wel een flex ventje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
meer van, alles wat vies is op 1 bult, en als het gewassen moet worden, wordt het gewassen!
waar je je het lekkerst in voeltquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef Lutte het volgende:
Schatjes help eens even, rokje of spijkerbroek?
In mijn joggingbroek, maar das geen optiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar je je het lekkerst in voelt
Doe ik normaal ook niet, maar ik heb gewoon niet zoveel meerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap niet men zich zo druk kan maken over wat men aantrekt
Rokje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef Lutte het volgende:
Schatjes help eens even, rokje of spijkerbroek?
Wat voor rokje is het? En wat wil je er boven dragen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
In mijn joggingbroek, maar das geen optie
Je hebt pas dat leuke topje gekocht toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor rokje is het? En wat wil je er boven dragen?
jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef Kally het volgende:
O en Miran doe wel een jas meenemen voor buiten enzo
Correctie, ik ben wat zwaarder dan mooi staat (vind ik) in de kleding die ik hebquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook niet, maar ik heb gewoon niet zoveel meer
Een grijze met knoopjes aan de voorkant van boven tot onder of een blauwe met bloemetjes, en gewoon een hemdje met een vestje denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor rokje is het? En wat wil je er boven dragen?
Leuk en die grijze danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een grijze met knoopjes aan de voorkant van boven tot onder of een blauwe met bloemetjes, en gewoon een hemdje met een vestje denk ik
O ik kwam meteen nog wat tegen wat ik met jou verjaardag aan kan doenquote:
Ik wel...................voor anderenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
Okidoki, dank jullieIk kan dan nooit kiezen
![]()
Een cocktailjurkje?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik kwam meteen nog wat tegen wat ik met jou verjaardag aan kan doen
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
nee heel leuk topje wat ik nog nooit aan heb gehad
Door de weeks heb ik zat voor mijn werk, maar met uitgaan wil ik er wel wat extra's voor doen, dus dan miep ik even een half uur tegen mezelf terwijl ik het eigenlijk in mijn achterhoofd al weetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
Qua kleding ben ik zo blij dat ik het makkelijk heb. Amen.
Leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik doe mijn nieuwe grijze rokje aan en een nieuw roze topje
Moet ik mijn shaker meenemen danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Van de week even drank in slaan voor de cocktails
Ik doe te weinig aan mijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Door de weeks heb ik zat voor mijn werk, maar met uitgaan wil ik er wel wat extra's voor doen, dus dan miep ik even een half uur tegen mezelf terwijl ik het eigenlijk in mijn achterhoofd al weet
weet je wat ik doe? Eerlijk hoor, ik douche, haal een borstel door mijn haar, mascara op deo luchtje en klaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe te weinig aan mijn uiterlijk.
Ik ben zo verdomd lui qua haar, luchtjes (wel deo natuurlijk) of wat dan.
Qua kleding ook gewoon een shirt, spijkerbroek af en toe een hemd, hoppa.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef Kally het volgende:
O en Miran doe wel een jas meenemen voor buiten enzo
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Moe...en nu moet ik nog heel de avond gezellig doen
Oh dan val ik nog best mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
weet je wat ik doe? Eerlijk hoor, ik douche, haal een borstel door mijn haar, mascara op deo luchtje en klaar
Met stappen nog een lijntje extra op mijn ogen en klaar
Ik heb de puf niet om meer te doen, en make-up voel ik zitten op mijn gezicht (dat zit tussen mijn oren) dus daar begin ik gewoon niet aanquote:
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:44 schreef Kally het volgende:
Zo en nu doe ik niks meer behalve Ian straks ophalen en daarna een neut nemen
DMquote:
Sommige moeders.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:45 schreef Lutte het volgende:
Mijn mama is zo lief, ik kom beneden, zeikt ze alles af wat ik aan heb, en draait om en kookt verder
Dan ga je altijd zo heerlijk vol vertrouwen het huis uit, echt genieten
Dat zouden meer moeders moeten doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
Mijn mama maakte altijd hotpants voor mij
Zo van ga lekker in het kort
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
Mijn mama maakte altijd hotpants voor mij
Zo van ga lekker in het kort
Hmm die van mij is een beetje gekquote:
Aahw das echt heel liefquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige moeders.![]()
Mijn moeder zegt altijd hallo mooie jongen met een glunderende lach als ik fatsoenlijk aangekleed naar buiten ga.
Was trouwens een super broekje, soort van pantalon maar dan net onder de billenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jou mama is echt stoer
Het is heel lief, maar ze moet er maar mee ophouden.quote:
Ze is trots op jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is heel lief, maar ze moet er maar mee ophouden.
Iedereen is de laatste tijd al bezig om te vertellen dat ik knap ben.quote:
Wat liefquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen is de laatste tijd al bezig om te vertellen dat ik knap ben.![]()
![]()
Net alsof mijn moeder al mijn vrienden heeft verteld van: "Vertel hem wel dat het een knappe jongen is dat is goed voor zijn zelfvertrouwen"![]()
Maar ze bedoeld het goed in ieder geval.
Ik heb ook een hele lieve moeder.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat lief
Maar ik zeg het ook tegen mijn kinderen dus ik snap het wel
Heul niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Lekker man.quote:
gezinnen met kinderen aanwezig?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:02 schreef Renesite het volgende:
Het weer in Slovenië valt tegen
De camping ia wel.okay. draadloos internet is daarentegen rukkkkkkkkkl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |