quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz je mag mijn kast wel komen plunderen?
baasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Bioscoopbon gewonnen door een bericht te retweeten. De eerste 5 wonnen. Bericht werd om 15.49 uur geplaatst en ik was om 16.08 uur de 5e.![]()
Haai Patquote:
Ik wilde het neit zeggenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap niet men zich zo druk kan maken over wat men aantrekt
Mijn outfit heb ik al een week klaar liggen nuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het zo knap van je he ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn outfit heb ik al een week klaar liggen nu
Dan heb ik sowieso een panty bij mequote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap van je he ?
Wat nu als het zo koud wordt?
Ja als er genoeg alcohol in zit zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan heb ik sowieso een panty bij me
Heet krijg ik het toch wel
Ja en van het dansen krijg je het ook warmquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als er genoeg alcohol in zit zeker
Okeeeeeeeeee..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en van het dansen krijg je het ook warm
En daggeren met Patrique89
Heb je vanavond dan ook al feest?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu eerst even 2 uurtjes vrolijke muziekjes draaien
Dan douchen en dan outfit voor vanavond uit de kast trekken, ik doe mijn nieuwe schoenen en topje aan
En dan party machen
ja die kwam er even tussendoorquote:
Dus jij bent zondag echt BRAKquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die kwam er even tussendoor
Woensdagavond:
Rob: Uhmz Miran wanneer ging je stappen in Amsterdam?
Ik: Zaterdag
Rob: Mooi je hebt vrijdag een housewarming party van L & A :")
Ik: OK
OMGquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die kwam er even tussendoor
Woensdagavond:
Rob: Uhmz Miran wanneer ging je stappen in Amsterdam?
Ik: Zaterdag
Rob: Mooi je hebt vrijdag een housewarming party van L & A :")
Ik: OK
Klinkt alsof alles in je kast ongewassen is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb gister bedacht wat mn moeder moest wassen, zodat iok t morgen aan kan!
Je hebt nog 3 maanden toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja ik hoef niet te werken, dus komt allemaal goed
You bastard.quote:
meer van, alles wat vies is op 1 bult, en als het gewassen moet worden, wordt het gewassen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt alsof alles in je kast ongewassen is.
Kon ook niet anders. Je bent echt wel een flex ventje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
meer van, alles wat vies is op 1 bult, en als het gewassen moet worden, wordt het gewassen!
waar je je het lekkerst in voeltquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef Lutte het volgende:
Schatjes help eens even, rokje of spijkerbroek?
In mijn joggingbroek, maar das geen optiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar je je het lekkerst in voelt
Doe ik normaal ook niet, maar ik heb gewoon niet zoveel meerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
Rokje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef Lutte het volgende:
Schatjes help eens even, rokje of spijkerbroek?
Wat voor rokje is het? En wat wil je er boven dragen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
In mijn joggingbroek, maar das geen optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |