ja die kwam er even tussendoorquote:
Dus jij bent zondag echt BRAKquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die kwam er even tussendoor
Woensdagavond:
Rob: Uhmz Miran wanneer ging je stappen in Amsterdam?
Ik: Zaterdag
Rob: Mooi je hebt vrijdag een housewarming party van L & A :")
Ik: OK
OMGquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die kwam er even tussendoor
Woensdagavond:
Rob: Uhmz Miran wanneer ging je stappen in Amsterdam?
Ik: Zaterdag
Rob: Mooi je hebt vrijdag een housewarming party van L & A :")
Ik: OK
Klinkt alsof alles in je kast ongewassen is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb gister bedacht wat mn moeder moest wassen, zodat iok t morgen aan kan!
Je hebt nog 3 maanden toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja ik hoef niet te werken, dus komt allemaal goed
You bastard.quote:
meer van, alles wat vies is op 1 bult, en als het gewassen moet worden, wordt het gewassen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt alsof alles in je kast ongewassen is.
Kon ook niet anders. Je bent echt wel een flex ventje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
meer van, alles wat vies is op 1 bult, en als het gewassen moet worden, wordt het gewassen!
waar je je het lekkerst in voeltquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef Lutte het volgende:
Schatjes help eens even, rokje of spijkerbroek?
In mijn joggingbroek, maar das geen optiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar je je het lekkerst in voelt
Doe ik normaal ook niet, maar ik heb gewoon niet zoveel meerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap niet men zich zo druk kan maken over wat men aantrekt
Rokje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef Lutte het volgende:
Schatjes help eens even, rokje of spijkerbroek?
Wat voor rokje is het? En wat wil je er boven dragen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
In mijn joggingbroek, maar das geen optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |