Ik weet dat Google Maps zijn kaarten via internet ophaalt. In Android heb je nu de mogelijkheid om kaarten van te voren te downloaden. Geen idee of dat ook met iOS kanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon aan de 3G.
Ik heb geen idee, ik kijk altijd voor ik ga hoe ik moet rijden en dat onthoud ik. Autist
IRC is al met 3D bril.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:28 schreef Zeroku het volgende:
Sinds wanneer kun je op IRC meer dan alleen chatten?
Van hetzelfde pingwingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:52 schreef Pheno het volgende:
Nou mensen, ik wens jullie allemaal veel plezier vanavond, morgen en de rest van het weekend. * Pheno off
Ik heb inmiddelsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:27 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Het antwoord op de 3 posts hierboven
Whehehhe, gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Bioscoopbon gewonnen door een bericht te retweeten. De eerste 5 wonnen. Bericht werd om 15.49 uur geplaatst en ik was om 16.08 uur de 5e.![]()
Ja, iemand twitterde me al: believe the impossible. Bleek hij de 6e te zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehehhe, gefeliciteerd.Jij dacht natuurlijk, ik pik alle shine mee door trendy te laat te retweeten, win je nog ook
kledingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
Mehhh ik weet nog niet wat ik aan moet morgen
quote:
Ik heb niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |