Ligt eraan wat je onder luchtig verstaatquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is niet echt een 'luchtig' boek he?
toftwitter:112almere twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 13:28:39Explosief aangetroffen op de Brikweg met de Pinasweg. Explosieve opruimingsdienst is onderweg. Omgeving is afgezet. reageer retweet
Almerequote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:34 schreef iBenny het volgende:
toftwitter:112almere twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 13:28:39Explosief aangetroffen op de Brikweg met de Pinasweg. Explosieve opruimingsdienst is onderweg. Omgeving is afgezet. reageer retweet
Zijn ze weer met Mentos in colaflesjes bezig?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:34 schreef iBenny het volgende:
Lulligquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:41 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wait till you hear where it came from ook.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:41 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou overal camera's plaatsen en er een rls van makenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was vannacht ook weer oorlog achter ons huis
Holland got hangjongeren?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou overal camera's plaatsen en er een rls van maken
Waar kwam het vandaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:41 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Das nog best een planquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou overal camera's plaatsen en er een rls van maken
Dat is geld weggeven waar je gek van wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:00 schreef Kally het volgende:
Zo leuk thuis komen, rekening waterschapbelasting even 365 euro
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef Lutte het volgende:
Mijn moeder is echt net een steen, luistert even goed.
Ze vroeg vanochtend hoe laat we vanavond gingen, ik zeg acht uur want Lieve moet werken en dan nog eten en douchen. Zegt ze: kan het niet eerder? Ik: nee want Lieve moet werken en dan nog eten en douchen.
Vraagt ze net weer hoe laat we gaan, en echt precies hetzelfde gesprek. En weer tien minuten later: maar kun je dan niet eerder gaan?
_____!
Oh lekker dan..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:00 schreef Kally het volgende:
Ja echt he?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is geld weggeven waar je gek van wordt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef Lutte het volgende:
Ze vroeg vanochtend hoe laat we vanavond gingen, ik zeg acht uur want Lieve moet werken en dan nog eten en douchen. Zegt ze: kan het niet eerder? Ik: nee want Lieve moet werken en dan nog eten en douchen.
Vraagt ze net weer hoe laat we gaan, en echt precies hetzelfde gesprek. En weer tien minuten later: maar kun je dan niet eerder gaan?
_____!
Ja ik auch!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:05 schreef Kally het volgende:
Maar goed, het is niet anders, ik heb weekend en zin in morgen
Jouw moeder begint te dementeren?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef Lutte het volgende:
_____!
Lekker danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:00 schreef Kally het volgende:
Nee ze moet gewoon altijd haar zin hebben.quote:
Goed bezig!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil vanavond vroeg gaan slapen zodat ik morgen goed uitgerust ben. En dan wil ik ook nog goed eten zodat ik en bodempje heb. Niets van dit alles zal werkelijk uitgevoerd worden, het is meer om mijn gemoedstoestand te sussen.
Hoe laat vertrek je morgen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed bezig!!
Ik ga vanavond Warsteiner drinken. Alvast acclimatiseren.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil vanavond vroeg gaan slapen zodat ik morgen goed uitgerust ben. En dan wil ik ook nog goed eten zodat ik en bodempje heb. Niets van dit alles zal werkelijk uitgevoerd worden, het is meer om mijn gemoedstoestand te sussen.
Kijk even in het meet topic, ik heb vertaaldquote:
Weet je wat je moet zeggen, gaan jullie toch vast, kom ik met Lieve daarheen, het is toch nog lichtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee ze moet gewoon altijd haar zin hebben.
Zegt ze: maar dan ga je Lieve toch van haar werk ophalen?
Ja, heeft ze vast zin, hele dag gewerkt, mag je lekker hongerig en bezweet in je HEMA-pakje uit je dak.
Ergens in de middag. We gaan naar Sauerland, niet zo ver rijden ook nog eens (2.5 uur). Heerlijk. En verder blijven we daar, in de umgebung rundgucken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe laat vertrek je morgen?
En waar ga je het eerst heen?
Haha lekker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ergens in de middag. We gaan naar Sauerland, niet zo ver rijden ook nog eens (2.5 uur). Heerlijk. En verder blijven we daar, in de umgebung rundgucken.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:00 schreef Kally het volgende:
Lekker hoor, al ga ik je morgen wel missen, jij hoort er eigenlijk bijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ergens in de middag. We gaan naar Sauerland, niet zo ver rijden ook nog eens (2.5 uur). Heerlijk. En verder blijven we daar, in de umgebung rundgucken.
Hij is zo'n stabiele factor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker hoor, al ga ik je morgen wel missen, jij hoort er eigenlijk bij
Ja en een rots, hij is altijd te vinden ookquote:
Ja, ik ga een mooie collage maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha lekker.Maak je wat foto's van pittoreske monumentjes en zurige Duitsers?
Ik vind het ook wel echt zwaar jammer, het voelt als het afzeggen van een verjaardag van je beste vriend.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker hoor, al ga ik je morgen wel missen, jij hoort er eigenlijk bij
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel echt zwaar jammer, het voelt als het afzeggen van een verjaardag van je beste vriend.
We maken het 1 oktober helemaal goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik ga een mooie collage maken.
[..]
Ik vind het ook wel echt zwaar jammer, het voelt als het afzeggen van een verjaardag van je beste vriend.
oloog?quote:
Het gaat trouwens om een vliegtuigbomquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:34 schreef iBenny het volgende:
Zeg niet alleen Benny he? Wij zijn er ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:15 schreef heloef het volgende:
Ik zit te twijfelen.
Aan de ene kant: Benny, karaoke, Amsterdam
Aan de andere kant: treinkosten die uit de pan lopen
Dilemma's dillema's
Kom gewoon verdomme.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:15 schreef heloef het volgende:
Ik zit te twijfelen.
Dilemma's dillema's
nasquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:15 schreef heloef het volgende:
Ik zit te twijfelen.
Dilemma's dillema's
Tofquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:16 schreef Kally het volgende:
Bij ons lag er een auto onder de tram vanmorgen
Hij is alleen geïnteresseerd in jouquote:
Netjes geparkeerd!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:16 schreef Kally het volgende:
Bij ons lag er een auto onder de tram vanmorgen
Ik heb nog niks gezien ervan, ik pas ook wel evenquote:
Ramptoeristen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien ervan, ik pas ook wel even
Mijn vroegere vriendin zat op de tram en vond het altijd nodig die foto's door te mailen, ik werd er niet echt vrolijk van
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:18 schreef Lutte het volgende:
De wasbak zat al een tijdje verstopt, nu heeft papa gevonden waardoor, ik ontken alles
Njah, viel me nog mee dat ze de gewonden er niet bij had, die was echt te ergquote:
Beat him!quote:
Zo erg?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:18 schreef Lutte het volgende:
De wasbak zat al een tijdje verstopt, nu heeft papa gevonden waardoor, ik ontken alles
Bij mij laatst uit het doucheputje 7 stukken speelgoedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was zo'n ding om oogschaduw op te doen, zo'n kleintje
Wtfquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij laatst uit het doucheputje 7 stukken speelgoed
De loodgieters lagen dubbel, ik niet want ik weet nu dat de katten het hebben gedaan
En weer gewoon dus het loopt niet echt lekker weg nog
Ja mijn dekseltje ligt los op het putje dus die trekken ze eraf en al het kleine speelgoed verdwijnt dan langzaam in het gatquote:
Kunnen de loodgieters weer komen lachenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij laatst uit het doucheputje 7 stukken speelgoed
De loodgieters lagen dubbel, ik niet want ik weet nu dat de katten het hebben gedaan
En weer gewoon dus het loopt niet echt lekker weg nog
Ow ja bahquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik maak alles schoon in huis, behalve het doucheputje en de douche zelf.
Ik heb een fobie voor natte haren op de grond en muren._!
Ian heeft denk ik niet zo'n apparaat om mee de leidingen in te gaan, zit onder de vloer he?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kunnen de loodgieters weer komen lachenOf laat het Ian fixen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mijn dekseltje ligt los op het putje dus die trekken ze eraf en al het kleine speelgoed verdwijnt dan langzaam in het gat![]()
doucheputje? bahquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik maak alles schoon in huis, behalve het doucheputje en de douche zelf.
Ik heb een fobie voor natte haren op de grond en muren._!
Ja die ken ik niet echt.quote:
Ow mij hoef je niet te ontmoeten, nou bedanktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die ken ik niet echt.![]()
En Bella en Charmed ken ik al dus ik moet jou nog ontmoeten.![]()
Maar jullie zijn allemaal ook heel leuk hoor.
Ik weet niet eens waar Schijndel ligt. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet niet eens waar Hoofddorp ligt.
Te insignificant, me dunkt.
C1000.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar Schijndel ligt. Dat scheelt.
Zo bedoel ik het heul niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow mij hoef je niet te ontmoeten, nou bedankt
Die in die bekerquote:
Naast Amsterdam/Schipholquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet niet eens waar Hoofddorp ligt.
Te insignificant, me dunkt.
Dat vat het wel samen ja.quote:
Herriequote:
Van de hamburgers of de pasta?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens 2 nieuwe schoenen gekocht
40% korting
zal ik zo foto's maken?
Ik heet dan wel Sven Helsingborg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kom gewoon verdomme.
Dan zeggen we dat jij onze Zweedse broer bent. Stiefbroer, ivm incest.
Geen last van.quote:
Jaaaa.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
40% korting
zal ik zo foto's maken?
Sven, Helga, Ingrid en Elinquote:
Uhuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
40% korting
zal ik zo foto's maken?
Ik ook niet.quote:
Ik ken het vooral als het eindstation van de Sprinter richting Amsterdamquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vat het wel samen ja.
Uit de hand gelopen nieuwbouwdorp voorbij de vliegtuigen.
Jij woonde in Osdorp ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken het vooral als het eindstation van de Sprinter richting Amsterdam
...of van vroeger, toen ik nog in Amsterdam Osdorp woonde
Ja, aanzetten en goanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:28 schreef Pheno het volgende:
Weet iemand hoe die blox van Vodafone werken?
Samen met vijfhuizen etcquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vat het wel samen ja.
Uit de hand gelopen nieuwbouwdorp voorbij de vliegtuigen.
Is het aan app?quote:
Nee.quote:
Precies.quote:
Briljant, verdere woorden zijn er niet voor nodig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sven, Helga, Ingrid en Elin
Perfectie.
Nope, maar nu in je 2de post welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
zien jullie mijn tweede plaatje ook?
Ah, die fiets.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee.
Zie http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/vodafone_blox/
Bij iedere Blox staat dan bijvoorbeeld Aanzetten? Ga naar My Vodafone of sms 60 halen aan naar 4000 (gratis). Als je dat doet, dan staat die Blox aan zeg maar.
Nicequote:¤ 2 per dag tot 35MB internetten in 42 Passport-landen.
Nee, dan had ik er wel "rara" erbij gezet.quote:
Kortzichtig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:34 schreef borisz het volgende:
Domme mensen gebruiken IE
Wisten we natuurlijk al
En geniale mensen Chrome of Firefox.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:34 schreef borisz het volgende:
Wisten we natuurlijk al
'De slimste mensen hebben Opera als internetbrowser.'quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:34 schreef borisz het volgende:
Wisten we natuurlijk al
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
'De slimste mensen hebben Opera als internetbrowser.'![]()
Duh, sql = winning!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
En de complotdenkers die denken dat het expres was
Ik denk het ook niet en het boeit me nog minderquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk niet dat dat is gebruikt
quote:
In augustus dus maar aanzetten en booth babes twitteren.quote:
Foto's zijn aan vernieuwing toe inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
In augustus dus maar aanzetten en booth babes twitteren.
Vorig jaar was er nog een Playboy party. Ik en partiesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Foto's zijn aan vernieuwing toe inderdaad.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar was er nog een Playboy party. Ik en partiesHet hoekje was weer gezellig.! Alleen zonder kat dit keer.
Rijmt op steno.quote:
ik heb 2 jaar garantie op mijn laptop, dus ik kan hem gewoon wegbrengenquote:
Top! Als data maar veilig is, anders is het zo zuur. En voortaan vooraf backuppen. gewoon zo'n extern schijfje kopen en bijhoudenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb 2 jaar garantie op mijn laptop, dus ik kan hem gewoon wegbrengen
Gisteren nog wel alles overgezet naar mijn externe harde schijf
Goed he
Komt uit de muppets.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, moet je het gewoon als féno lezen?
Ik las het steeds als fieno
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, moet je het gewoon als féno lezen?
Ik las het steeds als fieno
Weet ik veelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Fieno? Waar tover je die i vandaan?
Ik nog minder.quote:
Weet ik veelquote:
ja papa phenoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Top! Als data maar veilig is, anders is het zo zuur. En voortaan vooraf backuppen. gewoon zo'n extern schijfje kopen en bijhouden
Ik nog minder.quote:
he, ik ben ooit 300G aanmuziek videos kwijtgeraakt door zo'n grapquote:
Wat bloed dood?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:28 schreef rubje het volgende:
zomaar een vraagje tussendoor. Bloedt het allemaal een beetje dood nu het komkommertijd is?[ afbeelding ]
Ben je even in het centrum van rotjeknor en ben je ook even bij de Xenos zie je:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:28 schreef rubje het volgende:
zomaar een vraagje tussendoor. Bloedt het allemaal een beetje dood nu het komkommertijd is?[ afbeelding ]
Je kunt toch afspraken maken om te DDossen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:28 schreef Zeroku het volgende:
Sinds wanneer kun je op IRC meer dan alleen chatten?
geen idee, ik had al een XDCC-bot in de '90squote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:28 schreef Zeroku het volgende:
Geniaalquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben je even in het centrum van rotjeknor en ben je ook even bij de Xenos zie je:
[ afbeelding ]
al mensen met ervaringen hiermee? OH ja,prijs was 9.99 euro!
Google mapsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geniaal
maar zijn er goede navigatie apps voor de iPad?
terechte vraag.quote:
XDquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:32 schreef Pheno het volgende:
ah, sinds 1994 kon het dus op de manier die ik deed. http://en.wikipedia.org/wiki/XDCC
Gewoon aan de 3G.quote:
Ik weet dat Google Maps zijn kaarten via internet ophaalt. In Android heb je nu de mogelijkheid om kaarten van te voren te downloaden. Geen idee of dat ook met iOS kanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon aan de 3G.
Ik heb geen idee, ik kijk altijd voor ik ga hoe ik moet rijden en dat onthoud ik. Autist
IRC is al met 3D bril.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:28 schreef Zeroku het volgende:
Van hetzelfde pingwingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:52 schreef Pheno het volgende:
Nou mensen, ik wens jullie allemaal veel plezier vanavond, morgen en de rest van het weekend. * Pheno off
Ik heb inmiddelsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:27 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Het antwoord op de 3 posts hierboven
Whehehhe, gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Bioscoopbon gewonnen door een bericht te retweeten. De eerste 5 wonnen. Bericht werd om 15.49 uur geplaatst en ik was om 16.08 uur de 5e.![]()
Ja, iemand twitterde me al: believe the impossible. Bleek hij de 6e te zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehehhe, gefeliciteerd.Jij dacht natuurlijk, ik pik alle shine mee door trendy te laat te retweeten, win je nog ook
kledingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
Mehhh ik weet nog niet wat ik aan moet morgen
quote:
Ik heb niksquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz je mag mijn kast wel komen plunderen?
baasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Bioscoopbon gewonnen door een bericht te retweeten. De eerste 5 wonnen. Bericht werd om 15.49 uur geplaatst en ik was om 16.08 uur de 5e.![]()
Haai Patquote:
Ik wilde het neit zeggenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap niet men zich zo druk kan maken over wat men aantrekt
Mijn outfit heb ik al een week klaar liggen nuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het zo knap van je he ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn outfit heb ik al een week klaar liggen nu
Dan heb ik sowieso een panty bij mequote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap van je he ?
Wat nu als het zo koud wordt?
Ja als er genoeg alcohol in zit zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan heb ik sowieso een panty bij me
Heet krijg ik het toch wel
Ja en van het dansen krijg je het ook warmquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als er genoeg alcohol in zit zeker
Okeeeeeeeeee..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en van het dansen krijg je het ook warm
En daggeren met Patrique89
Heb je vanavond dan ook al feest?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu eerst even 2 uurtjes vrolijke muziekjes draaien
Dan douchen en dan outfit voor vanavond uit de kast trekken, ik doe mijn nieuwe schoenen en topje aan
En dan party machen
ja die kwam er even tussendoorquote:
Dus jij bent zondag echt BRAKquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die kwam er even tussendoor
Woensdagavond:
Rob: Uhmz Miran wanneer ging je stappen in Amsterdam?
Ik: Zaterdag
Rob: Mooi je hebt vrijdag een housewarming party van L & A :")
Ik: OK
OMGquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die kwam er even tussendoor
Woensdagavond:
Rob: Uhmz Miran wanneer ging je stappen in Amsterdam?
Ik: Zaterdag
Rob: Mooi je hebt vrijdag een housewarming party van L & A :")
Ik: OK
Klinkt alsof alles in je kast ongewassen is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb gister bedacht wat mn moeder moest wassen, zodat iok t morgen aan kan!
Je hebt nog 3 maanden toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja ik hoef niet te werken, dus komt allemaal goed
You bastard.quote:
meer van, alles wat vies is op 1 bult, en als het gewassen moet worden, wordt het gewassen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt alsof alles in je kast ongewassen is.
Kon ook niet anders. Je bent echt wel een flex ventje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
meer van, alles wat vies is op 1 bult, en als het gewassen moet worden, wordt het gewassen!
waar je je het lekkerst in voeltquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef Lutte het volgende:
Schatjes help eens even, rokje of spijkerbroek?
In mijn joggingbroek, maar das geen optiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar je je het lekkerst in voelt
Doe ik normaal ook niet, maar ik heb gewoon niet zoveel meerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
Rokje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef Lutte het volgende:
Schatjes help eens even, rokje of spijkerbroek?
Wat voor rokje is het? En wat wil je er boven dragen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
In mijn joggingbroek, maar das geen optie
Je hebt pas dat leuke topje gekocht toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor rokje is het? En wat wil je er boven dragen?
jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef Kally het volgende:
O en Miran doe wel een jas meenemen voor buiten enzo
Correctie, ik ben wat zwaarder dan mooi staat (vind ik) in de kleding die ik hebquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook niet, maar ik heb gewoon niet zoveel meer
Een grijze met knoopjes aan de voorkant van boven tot onder of een blauwe met bloemetjes, en gewoon een hemdje met een vestje denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor rokje is het? En wat wil je er boven dragen?
Leuk en die grijze danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een grijze met knoopjes aan de voorkant van boven tot onder of een blauwe met bloemetjes, en gewoon een hemdje met een vestje denk ik
O ik kwam meteen nog wat tegen wat ik met jou verjaardag aan kan doenquote:
Ik wel...................voor anderenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
Okidoki, dank jullieIk kan dan nooit kiezen
![]()
Een cocktailjurkje?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik kwam meteen nog wat tegen wat ik met jou verjaardag aan kan doen
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
nee heel leuk topje wat ik nog nooit aan heb gehad
Door de weeks heb ik zat voor mijn werk, maar met uitgaan wil ik er wel wat extra's voor doen, dus dan miep ik even een half uur tegen mezelf terwijl ik het eigenlijk in mijn achterhoofd al weetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
Qua kleding ben ik zo blij dat ik het makkelijk heb. Amen.
Leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik doe mijn nieuwe grijze rokje aan en een nieuw roze topje
Moet ik mijn shaker meenemen danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Van de week even drank in slaan voor de cocktails
Ik doe te weinig aan mijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Door de weeks heb ik zat voor mijn werk, maar met uitgaan wil ik er wel wat extra's voor doen, dus dan miep ik even een half uur tegen mezelf terwijl ik het eigenlijk in mijn achterhoofd al weet
weet je wat ik doe? Eerlijk hoor, ik douche, haal een borstel door mijn haar, mascara op deo luchtje en klaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe te weinig aan mijn uiterlijk.
Ik ben zo verdomd lui qua haar, luchtjes (wel deo natuurlijk) of wat dan.
Qua kleding ook gewoon een shirt, spijkerbroek af en toe een hemd, hoppa.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef Kally het volgende:
O en Miran doe wel een jas meenemen voor buiten enzo
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Moe...en nu moet ik nog heel de avond gezellig doen
Oh dan val ik nog best mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
weet je wat ik doe? Eerlijk hoor, ik douche, haal een borstel door mijn haar, mascara op deo luchtje en klaar
Met stappen nog een lijntje extra op mijn ogen en klaar
Ik heb de puf niet om meer te doen, en make-up voel ik zitten op mijn gezicht (dat zit tussen mijn oren) dus daar begin ik gewoon niet aanquote:
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:44 schreef Kally het volgende:
Zo en nu doe ik niks meer behalve Ian straks ophalen en daarna een neut nemen
DMquote:
Sommige moeders.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:45 schreef Lutte het volgende:
Mijn mama is zo lief, ik kom beneden, zeikt ze alles af wat ik aan heb, en draait om en kookt verder
Dan ga je altijd zo heerlijk vol vertrouwen het huis uit, echt genieten
Dat zouden meer moeders moeten doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
Mijn mama maakte altijd hotpants voor mij
Zo van ga lekker in het kort
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
Mijn mama maakte altijd hotpants voor mij
Zo van ga lekker in het kort
Hmm die van mij is een beetje gekquote:
Aahw das echt heel liefquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige moeders.![]()
Mijn moeder zegt altijd hallo mooie jongen met een glunderende lach als ik fatsoenlijk aangekleed naar buiten ga.
Was trouwens een super broekje, soort van pantalon maar dan net onder de billenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jou mama is echt stoer
Het is heel lief, maar ze moet er maar mee ophouden.quote:
Ze is trots op jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is heel lief, maar ze moet er maar mee ophouden.
Iedereen is de laatste tijd al bezig om te vertellen dat ik knap ben.quote:
Wat liefquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen is de laatste tijd al bezig om te vertellen dat ik knap ben.![]()
![]()
Net alsof mijn moeder al mijn vrienden heeft verteld van: "Vertel hem wel dat het een knappe jongen is dat is goed voor zijn zelfvertrouwen"![]()
Maar ze bedoeld het goed in ieder geval.
Ik heb ook een hele lieve moeder.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat lief
Maar ik zeg het ook tegen mijn kinderen dus ik snap het wel
Heul niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Lekker man.quote:
gezinnen met kinderen aanwezig?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:02 schreef Renesite het volgende:
Het weer in Slovenië valt tegen
De camping ia wel.okay. draadloos internet is daarentegen rukkkkkkkkkl
Ja geweldig is datquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Je lijkt wel op reis voor een SBS6 programma René.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |