Je hebt pas dat leuke topje gekocht toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor rokje is het? En wat wil je er boven dragen?
jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef Kally het volgende:
O en Miran doe wel een jas meenemen voor buiten enzo
Correctie, ik ben wat zwaarder dan mooi staat (vind ik) in de kleding die ik hebquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook niet, maar ik heb gewoon niet zoveel meer
Een grijze met knoopjes aan de voorkant van boven tot onder of een blauwe met bloemetjes, en gewoon een hemdje met een vestje denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor rokje is het? En wat wil je er boven dragen?
Leuk en die grijze danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een grijze met knoopjes aan de voorkant van boven tot onder of een blauwe met bloemetjes, en gewoon een hemdje met een vestje denk ik
O ik kwam meteen nog wat tegen wat ik met jou verjaardag aan kan doenquote:
Ik wel...................voor anderenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
Okidoki, dank jullieIk kan dan nooit kiezen
![]()
Een cocktailjurkje?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik kwam meteen nog wat tegen wat ik met jou verjaardag aan kan doen
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
nee heel leuk topje wat ik nog nooit aan heb gehad
Door de weeks heb ik zat voor mijn werk, maar met uitgaan wil ik er wel wat extra's voor doen, dus dan miep ik even een half uur tegen mezelf terwijl ik het eigenlijk in mijn achterhoofd al weetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
Qua kleding ben ik zo blij dat ik het makkelijk heb. Amen.
Leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik doe mijn nieuwe grijze rokje aan en een nieuw roze topje
Moet ik mijn shaker meenemen danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Van de week even drank in slaan voor de cocktails
Ik doe te weinig aan mijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Door de weeks heb ik zat voor mijn werk, maar met uitgaan wil ik er wel wat extra's voor doen, dus dan miep ik even een half uur tegen mezelf terwijl ik het eigenlijk in mijn achterhoofd al weet
weet je wat ik doe? Eerlijk hoor, ik douche, haal een borstel door mijn haar, mascara op deo luchtje en klaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe te weinig aan mijn uiterlijk.
Ik ben zo verdomd lui qua haar, luchtjes (wel deo natuurlijk) of wat dan.
Qua kleding ook gewoon een shirt, spijkerbroek af en toe een hemd, hoppa.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:29 schreef Kally het volgende:
O en Miran doe wel een jas meenemen voor buiten enzo
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Moe...en nu moet ik nog heel de avond gezellig doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |