Alsof ik zoiets zou doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
iedereen zoekt het maar lekker uit, ik slaap in mijn eigen bed en als ik slaap hoor ik toch niks
Die vacuum?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
Ik ga even gestrekt om Kitty hier
'
Krijg een foto van zijn slaapzak
Whatsapp is een ziekteeequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
Ik ga even gestrekt om Kitty hier
'
Krijg een foto van zijn slaapzak
Jaquote:
NEGER WAT?quote:
Ik snap dat niet, is via inet toch?quote:
Ja van dattumquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, is via inet toch?
Nou ja dan maar msn aan op mijn foon
Jij bent echt knuffelbaarquote:
Zo. het mailtje ook gelezen. 29 augustus begint het gedonderquote:Geachte student,
Wij hebben uw Verklaring Toelating Afsluitend Examen / Verklaring Toelating Schakelprogramma ontvangen en voor akkoord getekend. Wij sturen uw aanmelding door naar de University Student Desk. Als u zich ook in Studielink hebt aangemeld zult u door hen als student worden ingeschreven.
Ja mijn mobiel internet doet het ff niet dus ik WhatsApp al een paar dagen niet.quote:
22 oktober 2011quote:
Bij mij verloopt het gratis abbo in september...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja mijn internet doet het ff niet dus ik WhatsApp al een paar dagen niet.
Het ging om het "gratis" ideequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dude dat is een tientje of zo. What the fack
Alle meisjes vind me schattig en knuffelbaar.quote:
Ja wat de neuk heb ik daar aan?quote:
Je hebt gewoon een lief gezichtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Alle meisjes vind me schattig en knuffelbaar.
Waarom god waarom?
Ja verdorie zo eindig ik dus voor de rest van mijn leven in de friendzone.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een lief gezicht
En je noemt mij een meisje hihi
Waarom?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja verdorie zo eindig ik dus voor de rest van mijn leven in de friendzone.
Dat hoeft toch heul niet per se...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja verdorie zo eindig ik dus voor de rest van mijn leven in de friendzone.
Nou ik put er maar hoop uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom?
Er zijn vrouwen die graag een lieve vriend willen hoor
yep, gelukkig had ook nog een uur langer kunnen durenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Op reis met René gaat ongeveer zo:
"En dan zitten we hier midden in het pittoreske Siena, maar HIHIHIHIHIIIII oh oh oh, wat lopen er daar een stel mafkezen zeg. Die ouwe kerel daar op dat terrasje drinkt zijn espresso, maar die kan er he-le-maal niets van! Laat gaan joh, maakt niet uit. Goed man! "
Hoi Broekhorst!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Op reis met René gaat ongeveer zo:
"En dan zitten we hier midden in het pittoreske Siena, maar HIHIHIHIHIIIII oh oh oh, wat lopen er daar een stel mafkezen zeg. Die ouwe kerel daar op dat terrasje drinkt zijn espresso, maar die kan er he-le-maal niets van! Laat gaan joh, maakt niet uit. Goed man! "
Ja sorry ik zie geen gangster in jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik put er maar hoop uit.![]()
Maar het valt me op dat bij ieder meisje dat me ziet de worden, schattig en knuffelbaar terug komen.![]()
Hier ookquote:
Ik hoef ook geen gangster te zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry ik zie geen gangster in je
Maar na de badboy willen ze altijd de goodboy
Ik moet nog ma vertellen dat ik ga stappen.quote:
Ik zei niet dat je niet knap bent ergens he?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen gangster te zijn.
Maar een keer gewoon knap in plaats van schattig is wel leuk.
Heloef?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog ma vertellen dat ik ga stappen.![]()
Komt wel goed.
Maar 19:00 Leidseplein toch jongens?
Jazeker!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog ma vertellen dat ik ga stappen.![]()
Komt wel goed.
Maar 19:00 Leidseplein toch jongens?
Sorry.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je niet knap bent ergens he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |