Nee mij heb je nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
Nu heb ik iedereen weer he?
Mijn buddies van school vragen keivaak wie dat nou allemaal zijn, omdat jullie allemaal al lang en breed volwassen zijn![]()
wat zijn dat? Ik verwacht binnenkort iedereen in Groningen / Delfzijlquote:
yeahquote:
yups, was geloof ik zelfde dag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Was die net zo vaag als naar mij? Je zet er nooit iets bij he
En een foto zonder gezicht whehehehehe, ja duidelijk hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, was geloof ik zelfde dag.
geen bericht, niets.
Wat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
wat zijn dat? Ik verwacht binnenkort iedereen in Groningen / Delfzijl
Het ziet eruit als een gesprek zeg maar, onder elkaar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
Wat is er dan nieuw aan dm, ik zie het niet
Ow, ik zie het echt nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een gesprek zeg maar, onder elkaar.
yeah idd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
En een foto zonder gezicht whehehehehe, ja duidelijk hoor
nou nee, niet echtquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd.
ca vroeg me toen meteen wie ik was. toen bedacht ik me wel van hmm, ok dat was niet zo heel duidelijk van me
intelligentie heeft ie van zijn baasquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
WTF, Zorro trekt zelf een la open en klimt er even in
Wat heb je van me nodig?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
intelligentie heeft ie van zijn baas
Maar ik heb je uitgenodigdquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zie een hoop...maar niet wat jij bedoelt denk ik
hahaha een Polig uitziende ventquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
Wheheheheheheheheheheh veeg me op
Ik had nog een vriendschapsverzoek, een Polig uitziende oude vent, ik wilde op negeren drukken, kwam ie me ineens heel bekend voor.
Is dat de vader van een jongen waar ik rond het jaar nul mee omging
Alsnog genegeerd natuurlijk
[X] Poging je alsnog als schoondochter te krijgen mislukt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
Is dat de vader van een jongen waar ik rond het jaar nul mee omging
Alsnog genegeerd natuurlijk
Owquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar ik heb je uitgenodigd
Of ik heb een wildvreemde chick die toevallige de halve Red Room als vriend heeft uigenodigd, dat kan ook.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[X] Poging je alsnog als schoondochter te krijgen mislukt.
Ik PM je een linkje, kun je lachen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[X] Poging je alsnog als schoondochter te krijgen mislukt.
Volgens mij is jaar nul bij haar al 2007.quote:
Ja zoietsquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij is jaar nul bij haar al 2007.
Jou telefoon geeft geen licht?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:03 schreef Renesite het volgende:
Oei mijn letters worden wazig. T wordt donker. Lamp zoeken
typisch FB ja, echt zwaar irri is datquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:04 schreef Laysa het volgende:
![]()
Druk ik op Lutte...Zegt tie dat ik op dus reageer op je vriendschapsverzoek...FB heeft wel vaker dat het 23 uur achter loopt
Nog even dan gaan we zeiken tegen elkaarquote:
w.quote:
2008 was het denk ik. We kwamen hem met zijn ouders tegen op het Slokdarmfestival dat jaar, mama is weggelopen ze moest zo hard lachemquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij is jaar nul bij haar al 2007.
don't breake me teh bek open.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog even dan gaan we zeiken tegen elkaar
Ik heb standaard een breekijzer bij, sorryquote:
Ja...hoe cool is dat danquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
Ow Lays, dat ene huis op jou FB, nou ja waar jij op reageerde, dat is toch van Charmed?
bam op mn tanden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb standaard een breekijzer bij, sorry
Ja geweldig, ik herkende het meteenquote:
Neuh, om je bek open teh breakenquote:
ja joh, FB is echt gaar soms.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:09 schreef Laysa het volgende:
MissJ...ik ging bij jou kijkien en toen zag ik dat je me oo had gevraagd....nogmaals FB
En een oer lelijke tattooquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
Trouwens wat heeft die Wesley een pens voor een voetballer
Ja nou ja, ik vind Yolanthe sowieso al een draakquote:
Erg he.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
Trouwens wat heeft die Wesley een pens voor een voetballer
Die mag weer lekker gaan trainen, jeetje niet normaalquote:
Yolanthequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik vind Yolanthe sowieso al een draak
Schat nee, ik heb hetzelfde, ik wil haar trouwens wel eens zien zonder die 30 lagen plamuurquote:
Dertig? Jij ziet het positief in! Echt, wat een draak is datquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat nee, ik heb hetzelfde, ik wil haar trouwens wel eens zien zonder die 30 lagen plamuur
yeah das wel erg idd. maar qua figuur is ze wel okquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat nee, ik heb hetzelfde, ik wil haar trouwens wel eens zien zonder die 30 lagen plamuur
ah als hij er maar staat op t ek hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Die mag weer lekker gaan trainen, jeetje niet normaal
Ik kijk nu al uit naar het EK, eindelijk zestien, kan ik ook op de markt gaan kijken in plaats van tussen de zestigjarige mensen in het wijkgebouwquote:
Ik zie ook niets positiefs aan haarquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dertig? Jij ziet het positief in! Echt, wat een draak is dat
quote:
lol das idd wel eens tuk leuker idd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het EK, eindelijk zestien, kan ik ook op de markt gaan kijken in plaats van tussen de zestigjarige mensen in het wijkgebouw
klopt ook hoor. ik vind dr verder ook een troel eerste klas.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie ook niets positiefs aan haar
En Gomi mooi figuur hebben meerdere vrouwen, en met geld kun je veel doen he
quote:
Ha-loquote:
Ik zie het gvd niet, stuur mij een een voorbeeldquote:
Danny verkocht aan MSN.quote:
Is alleen voor abo, dacht ik. Banny had het er laatst al over.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie het gvd niet, stuur mij een een voorbeeld
Werkt gewoon.quote:
Ik heb nietsquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, maar ik heb het ook. En heb geen abo.
Nee ik zie het nu, dat had ik daarnet nog nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is alleen voor abo, dacht ik. Banny had het er laatst al over.
en nu kan ik niet op jou reagerenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik zie het nu, dat had ik daarnet nog niet
Appeltje + shift 3quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
hoe maak je een printscreen met een mac
Ik niet op Zeroquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nu kan ik niet op jou reageren
Of een zelf te bepalen gedeelte appeltje shift 4 en dan slepen wat je wil screendumpenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
hoe maak je een printscreen met een mac
zomg ik krijg flashbacksquote:
Appeltje, naast de spatiequote:
Daar woon ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
zomg ik krijg flashbacks![]()
![]()
Woon je hier?
quote:
Kan zo maar, ik werk al minstens vijf jaar met plezier op mijn oude k**mac. Dus alle uitzonderingen en veranderingen van Windows: geen idee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
Pheno? Die F8 moest F10 zijn bij een Acer, althans dat zeiden ze tegen mij toen
Met een hapje eruitquote:
Met wie is dat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
Net trouwens 'Killers' gezien, bij m'n zus. Best een toffe film.
Dat is een appel jaquote:
Ashton Kutcher. En Katherine Heigl.quote:
Doei lieffiequote:
Jij hebt een nepperdquote:
Kijk op Zero's fotoquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie geen appel hoor
En het werkt niet
cmd shift 3 of 4 moet werken, komt een *.png op je desktopquote:
Jij moet ff afspreken met Bella op CS dan haal ik jullie van de tramquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. Zaterdag dus vrij.. Ik heb het er voor over.. Al leek er maar geen eind aan de dag te komen! Maandag ook vrij. Woensdag ook, dins en don 8-17 en vr en za 8-13 werken #relaxed
Mag ik me aangesproken voelen?quote:
We hadden het net over je.quote:
Hoi hoiquote:
dat is onjuistquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
cmd shift 3 of 4 moet werken, komt een *.png op je desktop
he, die lijkt op de pr van xbox.quote:
ah hadden we paar jaar terug met mijn neefje. maar dat was achterin zonder zitjequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
Trouwens mijn boete is binnen
Ik lijk wel een crimineel hoe het er staat, minderjarig kind onder 12 () voorin zonder kinderbeveilingssysteem.............uhhhhh wattes?
Njah hij zat voorin en niet op een verhoging en had zijn gordel onder zijn arm gedaan, dus ik kon er niet onderuitquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ah hadden we paar jaar terug met mijn neefje. maar dat was achterin zonder zitje
heb ik die klojo's er helemaal uitgeluld omdat t wel mocht en ik dus beter op de hoogte was van de regels.
hebben ze alsnog een boete uitgeschreven, met mijn protest erbij.
werd dus gewoon geseponeerd
Duur grapje. Niet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
Trouwens mijn boete is binnen
Ik lijk wel een crimineel hoe het er staat, minderjarig kind onder 12 () voorin zonder kinderbeveilingssysteem.............uhhhhh wattes?
106 in totaal, met adm. kostenquote:
Haaiquote:
Op een computer intypenquote:
wij hebben ge-pm't!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij moet ff afspreken met Bella op CS dan haal ik jullie van de tram
lol ok dan ben je de lul iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah hij zat voorin en niet op een verhoging en had zijn gordel onder zijn arm gedaan, dus ik kon er niet onderuit
Pfrt.quote:
Nicequote:
Heyaquote:
Ja?quote:
Roloquote:
Ze hebben me aangehoudenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
Hebben ze je aangehouden Kal? Of hoe kunnen ze überhaupt bewijzen dat dat zo is gegaan?
Lekkerrrrrrrquote:
Hmm. Dan valt er weinig meer aan te doen denk ik zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben me aangehouden
Ze reden al achter me dus ik had het al door
maar gewoon in beroep gaan. soms gooien ze t gewoon vande hoopquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben me aangehouden
Ze reden al achter me dus ik had het al door
Ik was hyper en heb heul mijn huis gedaan, groot onderhoud aan mezelf en op de valreep even mijn uitgroei gedaanquote:
hulde aan deze huisvrouwquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was hyper en heb heul mijn huis gedaan, groot onderhoud aan mezelf en op de valreep even mijn uitgroei gedaan
Njah, dat dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Dan valt er weinig meer aan te doen denk ik zo.
geil!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was hyper en heb heul mijn huis gedaan, groot onderhoud aan mezelf en op de valreep even mijn uitgroei gedaan
quote:
Altijd jeweetzquote:
je doet het huishouden en je bent een vrouw, dus ook een beetje huisvrouwquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben geen huisvrouw, ik werk gewoon fulltime vandaar dat ik af en toe even alles MOET doen in huis
Geen extra mensen geregeld?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
gewerkt van 8 tot 21.. Dus gesloopt!
Als je dan in je ongelijk wordt gesteld, mag je nog meer betalenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef gomi het volgende:
[..]
maar gewoon in beroep gaan. soms gooien ze t gewoon vande hoop
Joa, prima. Net terug van m'n zusquote:
Geen flauw ideequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
maar pheno en zero, het werkt niet/ Kan ik dat ergens instellen,
O jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je doet het huishouden en je bent een vrouw, dus ook een beetje huisvrouw
tering dat zijn ook wel uren jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
gewerkt van 8 tot 21.. Dus gesloopt!
Ben ik een radio mens?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ik had nog geen antwoord vanmiddag.. Waarom al die radio mensen opeens hier?
niet erg natuurlijk, maar ben benieuwd
Ze geilen allemaal op jouquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ik had nog geen antwoord vanmiddag.. Waarom al die radio mensen opeens hier?
ah k. dan idd gewoon betalen jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je dan in je ongelijk wordt gesteld, mag je nog meer betalen. Zeker als het bewijs sluitend is, is dat niet aan te raden.
[..]
Joa, prima. Net terug van m'n zus.
[..]
Geen flauw idee.
Jawel, ze hadden spare-ribsquote:
Ik ga ze morgen bestellen, en ik heb nog geen geld terugquote:
Leuk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel, ze hadden spare-ribs. En nog twee toffe films gezien.
je hebt heel wat losgemaakt tijdens mijn huwelijk, ze gaan je achtervolgenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben alweer wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom?quote:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga ze morgen bestellen, en ik heb nog geen geld terug
Nee ik heb wel een bevestigingsmail maar als ze niet gaan betalen kunnen ze lachen, dan breek ik dat hele pathe afquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Wat een kutzooiGewoon blijven bellen
Lekker! Ah, vandaar al die posts over karaoke oefenen en weetikveel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heb zaterdag vrij gekregen, komt wel goed uit, want meet!
Percy & The Olympians; The Lightning Thief. En Killers. Waren allebei wel tofquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Leuk.Welke films heb je gekeken?
Gezellig toch!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed wat ik hier doe
Gewoon kletsenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Percy & The Olympians; The Lightning Thief. En Killers. Waren allebei wel tof.
ik ga antwoordquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Even normaal een vraag beantwoorden zit er ook al niet meer in.. Ik zoek wel een andere SC
Alsof hier wel eens normaal een vraag wordt beantwoordquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Even normaal een vraag beantwoorden zit er ook al niet meer in.. Ik zoek wel een andere SC
ik doe mee met slopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een bevestigingsmail maar als ze niet gaan betalen kunnen ze lachen, dan breek ik dat hele pathe af
Jij het werk beetje overleefdquote:
gezelligheidquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij is C_A hier meer over haar pc's te weten gekomen dan in welke computerwinkel dan ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof hier wel eens normaal een vraag wordt beantwoord
Dat is wel correct jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is C_A hier meer over haar pc's te weten gekomen dan in welke computerwinkel dan ook..
gewoon slap ouwehoeren zoals we allemaal doen hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou ja oke, maar ik weet ook nog steeds niet wat ik hier doe, ik vind jullie alleen te leuk om weg te blijvenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is C_A hier meer over haar pc's te weten gekomen dan in welke computerwinkel dan ook..
ik rel niet, ik stel gewoon normaal een vraagquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh dat is onze relnicht
Hij bedoelt het niet zo
Joah, alhoewel vrijwel iedereen niet echt gemotiveerd was.quote:
Oh dat ken ik welquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon slap ouwehoeren zoals we allemaal doen he
Jawel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
Maar ik ben niet van de radio, mag ik hier nu niet komen?
Ook wel eens fijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Joah, alhoewel vrijwel iedereen niet echt gemotiveerd was.Beetje rustig aan gedaan maar.
iedereen mag hier komenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
Maar ik ben niet van de radio, mag ik hier nu niet komen?
Zal een wit zooitje worden dan.quote:
Ik spuit geen sperma hoorquote:
Zeg, zeg. Wat subtiel zijn we weer.quote:
Euhquote:
Dat zei ik ook alquote:
Zeg je dat nu tegen mij?quote:
quote:
Hehe, hoort erbij toch! Ik vind je mooi hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh
Dat is toevallig een hele goede foto, ondertussen zitten er wat meer rimpels en wallen bij hoor
Nou ja jij hebt ook niet te klagen hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Hehe, hoort erbij toch! Ik vind je mooi hoor.
Ach, valt mee hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jij hebt ook niet te klagen he
Gekeken, geen foto's.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, het gaat over mooi zijn, deze bewoner van de Notre Dame rent even weg .
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
nou, idd! Graftak!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh
Dat is toevallig een hele goede foto, ondertussen zitten er wat meer rimpels en wallen bij hoor
quote:
Hij is gek, ik heb hem irl gezien, er is heul niks mis met hemquote:
De jouwe schattiequote:
tering moet ik ook al rennen en ben al moequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
Jaa Kally is heel mooi!quote:
Ja!quote:
Hehe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is gek, ik heb hem irl gezien, er is heul niks mis met hem
Hey lekker dingquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
Ik word hier echt verlegen van
Ik ga weg hoor
nou lellik wief blijf moar mooi hier danquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
Ik word hier echt verlegen van
Ik ga weg hoor
Dat kan niet want ik ben de geilste ...quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
joah, en ik ben de knapste, leukste, mooiste, heetste en geilste hier!
Approved.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
joah, en ik ben de knapste, leukste, mooiste, heetste en geilste hier!
Krijg je een leuke meid van 15 te zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
Mijn Facebook is vast een hele domper, denk je leuk een meid van zestien, komt mijn profiel
Totoroquote:
op mijn facebook staat net zoveel als in mijn foboquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
Mijn Facebook is vast een hele domper, denk je leuk een meid van zestien, komt mijn profiel
neuken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik ben de geilste ...
oh ...
Hou eens op, ik vind jou echt wel mooiquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
quote:
hoe dat zo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
Ik ben afgelopen week elf geschat! Dat zegt wel genoeg denk ikquote:
bij mij iets meer. maar dan ook maar ietsquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op mijn facebook staat net zoveel als in mijn fobo
Geeneens een hoofdquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
bij mij iets meer. maar dan ook maar iets
Denk niet dat mijn vriendje dat goedkeurtquote:
lol 11?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen week elf geschat! Dat zegt wel genoeg denk ik
En Kally is mijn moeder, die hoort dat te zeggen![]()
Nou nee want dan zou ik wel leuk zeggen, ik kijk niet naar mooi als in modellen gezicht, maar naar uitstraling. En die heb jijquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen week elf geschat! Dat zegt wel genoeg denk ik
En Kally is mijn moeder, die hoort dat te zeggen![]()
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
lol 11?
ok das wel erg ja
en toen heb je ze neergehoekt?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee want dan zou ik wel leuk zeggen, ik kijk niet naar mooi als in modellen gezicht, maar naar uitstraling. En die heb jij
En een vriendje wat dol op je is, dat heb je ookquote:
Daar heb ik nog wel het meeste mazzel mee jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
En een vriendje wat dol op je is, dat heb je ook
quote:
hmm dat ene woordje nog he, dat klinkt zo onheilspellend ineensquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaEn had ik dat maar.. Maar ik heb mijn agressie nog onder bedwang
Die gaat eerdaags een keer losquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm dat ene woordje nog he, dat klinkt zo onheilspellend ineens
Oh, grutjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was vanochtend al een beetje los gegaan op iemand waar ik niet los op had moeten gaan
mijne ook niet denk ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn vriendje dat goedkeurt
Daarom doe ik tegenwoordig gewichten, dan kan die energie wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaEn had ik dat maar.. Maar ik heb mijn agressie nog onder bedwang
Helleuquote:
Gisteren mijn vrouw nog van drie hoog laten vallen. Oh wacht, we hebben maar een verdieping.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:00 schreef Zeroku het volgende:
Da's lang geleden, herinner ik me nu, dat ik ruzie heb gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |