Ik ben alweer wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ik had nog geen antwoord vanmiddag.. Waarom al die radio mensen opeens hier?
niet erg natuurlijk, maar ben benieuwd
Waarom?quote:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga ze morgen bestellen, en ik heb nog geen geld terug
Nee ik heb wel een bevestigingsmail maar als ze niet gaan betalen kunnen ze lachen, dan breek ik dat hele pathe afquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Wat een kutzooiGewoon blijven bellen
Lekker! Ah, vandaar al die posts over karaoke oefenen en weetikveel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heb zaterdag vrij gekregen, komt wel goed uit, want meet!
Percy & The Olympians; The Lightning Thief. En Killers. Waren allebei wel tofquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Leuk.Welke films heb je gekeken?
Gezellig toch!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed wat ik hier doe
Gewoon kletsenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Percy & The Olympians; The Lightning Thief. En Killers. Waren allebei wel tof.
ik ga antwoordquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Even normaal een vraag beantwoorden zit er ook al niet meer in.. Ik zoek wel een andere SC
Alsof hier wel eens normaal een vraag wordt beantwoordquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Even normaal een vraag beantwoorden zit er ook al niet meer in.. Ik zoek wel een andere SC
ik doe mee met slopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een bevestigingsmail maar als ze niet gaan betalen kunnen ze lachen, dan breek ik dat hele pathe af
Jij het werk beetje overleefdquote:
gezelligheidquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij is C_A hier meer over haar pc's te weten gekomen dan in welke computerwinkel dan ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof hier wel eens normaal een vraag wordt beantwoord
Dat is wel correct jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is C_A hier meer over haar pc's te weten gekomen dan in welke computerwinkel dan ook..
gewoon slap ouwehoeren zoals we allemaal doen hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou ja oke, maar ik weet ook nog steeds niet wat ik hier doe, ik vind jullie alleen te leuk om weg te blijvenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is C_A hier meer over haar pc's te weten gekomen dan in welke computerwinkel dan ook..
ik rel niet, ik stel gewoon normaal een vraagquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh dat is onze relnicht
Hij bedoelt het niet zo
Joah, alhoewel vrijwel iedereen niet echt gemotiveerd was.quote:
Oh dat ken ik welquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon slap ouwehoeren zoals we allemaal doen he
Jawel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
Maar ik ben niet van de radio, mag ik hier nu niet komen?
Ook wel eens fijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Joah, alhoewel vrijwel iedereen niet echt gemotiveerd was.Beetje rustig aan gedaan maar.
iedereen mag hier komenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
Maar ik ben niet van de radio, mag ik hier nu niet komen?
Zal een wit zooitje worden dan.quote:
Ik spuit geen sperma hoorquote:
Zeg, zeg. Wat subtiel zijn we weer.quote:
Euhquote:
Dat zei ik ook alquote:
Zeg je dat nu tegen mij?quote:
quote:
Hehe, hoort erbij toch! Ik vind je mooi hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh
Dat is toevallig een hele goede foto, ondertussen zitten er wat meer rimpels en wallen bij hoor
Nou ja jij hebt ook niet te klagen hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Hehe, hoort erbij toch! Ik vind je mooi hoor.
Ach, valt mee hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jij hebt ook niet te klagen he
Gekeken, geen foto's.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, het gaat over mooi zijn, deze bewoner van de Notre Dame rent even weg .
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
nou, idd! Graftak!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh
Dat is toevallig een hele goede foto, ondertussen zitten er wat meer rimpels en wallen bij hoor
quote:
Hij is gek, ik heb hem irl gezien, er is heul niks mis met hemquote:
De jouwe schattiequote:
tering moet ik ook al rennen en ben al moequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |