Oh dat ken ik welquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon slap ouwehoeren zoals we allemaal doen he
Jawel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
Maar ik ben niet van de radio, mag ik hier nu niet komen?
Ook wel eens fijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Joah, alhoewel vrijwel iedereen niet echt gemotiveerd was.Beetje rustig aan gedaan maar.
iedereen mag hier komenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
Maar ik ben niet van de radio, mag ik hier nu niet komen?
Zal een wit zooitje worden dan.quote:
Ik spuit geen sperma hoorquote:
Zeg, zeg. Wat subtiel zijn we weer.quote:
Euhquote:
Dat zei ik ook alquote:
Zeg je dat nu tegen mij?quote:
quote:
Hehe, hoort erbij toch! Ik vind je mooi hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh
Dat is toevallig een hele goede foto, ondertussen zitten er wat meer rimpels en wallen bij hoor
Nou ja jij hebt ook niet te klagen hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Hehe, hoort erbij toch! Ik vind je mooi hoor.
Ach, valt mee hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jij hebt ook niet te klagen he
Gekeken, geen foto's.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, het gaat over mooi zijn, deze bewoner van de Notre Dame rent even weg .
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
nou, idd! Graftak!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh
Dat is toevallig een hele goede foto, ondertussen zitten er wat meer rimpels en wallen bij hoor
quote:
Hij is gek, ik heb hem irl gezien, er is heul niks mis met hemquote:
De jouwe schattiequote:
tering moet ik ook al rennen en ben al moequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
Jaa Kally is heel mooi!quote:
Ja!quote:
Hehe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is gek, ik heb hem irl gezien, er is heul niks mis met hem
Hey lekker dingquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
Ik word hier echt verlegen van
Ik ga weg hoor
nou lellik wief blijf moar mooi hier danquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
Ik word hier echt verlegen van
Ik ga weg hoor
Dat kan niet want ik ben de geilste ...quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
joah, en ik ben de knapste, leukste, mooiste, heetste en geilste hier!
Approved.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
joah, en ik ben de knapste, leukste, mooiste, heetste en geilste hier!
Krijg je een leuke meid van 15 te zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
Mijn Facebook is vast een hele domper, denk je leuk een meid van zestien, komt mijn profiel
Totoroquote:
op mijn facebook staat net zoveel als in mijn foboquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
Mijn Facebook is vast een hele domper, denk je leuk een meid van zestien, komt mijn profiel
neuken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik ben de geilste ...
oh ...
Hou eens op, ik vind jou echt wel mooiquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
quote:
hoe dat zo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
Ik ben afgelopen week elf geschat! Dat zegt wel genoeg denk ikquote:
bij mij iets meer. maar dan ook maar ietsquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op mijn facebook staat net zoveel als in mijn fobo
Geeneens een hoofdquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
bij mij iets meer. maar dan ook maar iets
Denk niet dat mijn vriendje dat goedkeurtquote:
lol 11?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen week elf geschat! Dat zegt wel genoeg denk ik
En Kally is mijn moeder, die hoort dat te zeggen![]()
Nou nee want dan zou ik wel leuk zeggen, ik kijk niet naar mooi als in modellen gezicht, maar naar uitstraling. En die heb jijquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen week elf geschat! Dat zegt wel genoeg denk ik
En Kally is mijn moeder, die hoort dat te zeggen![]()
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
lol 11?
ok das wel erg ja
en toen heb je ze neergehoekt?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee want dan zou ik wel leuk zeggen, ik kijk niet naar mooi als in modellen gezicht, maar naar uitstraling. En die heb jij
En een vriendje wat dol op je is, dat heb je ookquote:
Daar heb ik nog wel het meeste mazzel mee jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
En een vriendje wat dol op je is, dat heb je ook
quote:
hmm dat ene woordje nog he, dat klinkt zo onheilspellend ineensquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaEn had ik dat maar.. Maar ik heb mijn agressie nog onder bedwang
Die gaat eerdaags een keer losquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm dat ene woordje nog he, dat klinkt zo onheilspellend ineens
Oh, grutjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was vanochtend al een beetje los gegaan op iemand waar ik niet los op had moeten gaan
mijne ook niet denk ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn vriendje dat goedkeurt
Daarom doe ik tegenwoordig gewichten, dan kan die energie wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaEn had ik dat maar.. Maar ik heb mijn agressie nog onder bedwang
Helleuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |