Oh dat ken ik welquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon slap ouwehoeren zoals we allemaal doen he
Jawel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
Maar ik ben niet van de radio, mag ik hier nu niet komen?
Ook wel eens fijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Joah, alhoewel vrijwel iedereen niet echt gemotiveerd was.Beetje rustig aan gedaan maar.
iedereen mag hier komenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
Maar ik ben niet van de radio, mag ik hier nu niet komen?
Zal een wit zooitje worden dan.quote:
Ik spuit geen sperma hoorquote:
Zeg, zeg. Wat subtiel zijn we weer.quote:
Euhquote:
Dat zei ik ook alquote:
Zeg je dat nu tegen mij?quote:
quote:
Hehe, hoort erbij toch! Ik vind je mooi hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh
Dat is toevallig een hele goede foto, ondertussen zitten er wat meer rimpels en wallen bij hoor
Nou ja jij hebt ook niet te klagen hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Hehe, hoort erbij toch! Ik vind je mooi hoor.
Ach, valt mee hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jij hebt ook niet te klagen he
Gekeken, geen foto's.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, het gaat over mooi zijn, deze bewoner van de Notre Dame rent even weg .
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
nou, idd! Graftak!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh
Dat is toevallig een hele goede foto, ondertussen zitten er wat meer rimpels en wallen bij hoor
quote:
Hij is gek, ik heb hem irl gezien, er is heul niks mis met hemquote:
De jouwe schattiequote:
tering moet ik ook al rennen en ben al moequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |