Ik niet op Zeroquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nu kan ik niet op jou reageren
Of een zelf te bepalen gedeelte appeltje shift 4 en dan slepen wat je wil screendumpenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
hoe maak je een printscreen met een mac
zomg ik krijg flashbacksquote:
Appeltje, naast de spatiequote:
Daar woon ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
zomg ik krijg flashbacks![]()
![]()
Woon je hier?
quote:
Kan zo maar, ik werk al minstens vijf jaar met plezier op mijn oude k**mac. Dus alle uitzonderingen en veranderingen van Windows: geen idee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
Pheno? Die F8 moest F10 zijn bij een Acer, althans dat zeiden ze tegen mij toen
Met een hapje eruitquote:
Met wie is dat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
Net trouwens 'Killers' gezien, bij m'n zus. Best een toffe film.
Dat is een appel jaquote:
Ashton Kutcher. En Katherine Heigl.quote:
Doei lieffiequote:
Jij hebt een nepperdquote:
Kijk op Zero's fotoquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie geen appel hoor
En het werkt niet
cmd shift 3 of 4 moet werken, komt een *.png op je desktopquote:
Jij moet ff afspreken met Bella op CS dan haal ik jullie van de tramquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. Zaterdag dus vrij.. Ik heb het er voor over.. Al leek er maar geen eind aan de dag te komen! Maandag ook vrij. Woensdag ook, dins en don 8-17 en vr en za 8-13 werken #relaxed
Mag ik me aangesproken voelen?quote:
We hadden het net over je.quote:
Hoi hoiquote:
dat is onjuistquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
cmd shift 3 of 4 moet werken, komt een *.png op je desktop
he, die lijkt op de pr van xbox.quote:
ah hadden we paar jaar terug met mijn neefje. maar dat was achterin zonder zitjequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
Trouwens mijn boete is binnen
Ik lijk wel een crimineel hoe het er staat, minderjarig kind onder 12 () voorin zonder kinderbeveilingssysteem.............uhhhhh wattes?
Njah hij zat voorin en niet op een verhoging en had zijn gordel onder zijn arm gedaan, dus ik kon er niet onderuitquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ah hadden we paar jaar terug met mijn neefje. maar dat was achterin zonder zitje
heb ik die klojo's er helemaal uitgeluld omdat t wel mocht en ik dus beter op de hoogte was van de regels.
hebben ze alsnog een boete uitgeschreven, met mijn protest erbij.
werd dus gewoon geseponeerd
Duur grapje. Niet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
Trouwens mijn boete is binnen
Ik lijk wel een crimineel hoe het er staat, minderjarig kind onder 12 () voorin zonder kinderbeveilingssysteem.............uhhhhh wattes?
106 in totaal, met adm. kostenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |