Haaiquote:
Op een computer intypenquote:
wij hebben ge-pm't!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij moet ff afspreken met Bella op CS dan haal ik jullie van de tram
lol ok dan ben je de lul iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah hij zat voorin en niet op een verhoging en had zijn gordel onder zijn arm gedaan, dus ik kon er niet onderuit
Pfrt.quote:
Nicequote:
Heyaquote:
Ja?quote:
Roloquote:
Ze hebben me aangehoudenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
Hebben ze je aangehouden Kal? Of hoe kunnen ze überhaupt bewijzen dat dat zo is gegaan?
Lekkerrrrrrrquote:
Hmm. Dan valt er weinig meer aan te doen denk ik zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben me aangehouden
Ze reden al achter me dus ik had het al door
maar gewoon in beroep gaan. soms gooien ze t gewoon vande hoopquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben me aangehouden
Ze reden al achter me dus ik had het al door
Ik was hyper en heb heul mijn huis gedaan, groot onderhoud aan mezelf en op de valreep even mijn uitgroei gedaanquote:
hulde aan deze huisvrouwquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was hyper en heb heul mijn huis gedaan, groot onderhoud aan mezelf en op de valreep even mijn uitgroei gedaan
Njah, dat dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Dan valt er weinig meer aan te doen denk ik zo.
geil!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was hyper en heb heul mijn huis gedaan, groot onderhoud aan mezelf en op de valreep even mijn uitgroei gedaan
quote:
Altijd jeweetzquote:
je doet het huishouden en je bent een vrouw, dus ook een beetje huisvrouwquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben geen huisvrouw, ik werk gewoon fulltime vandaar dat ik af en toe even alles MOET doen in huis
Geen extra mensen geregeld?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
gewerkt van 8 tot 21.. Dus gesloopt!
Als je dan in je ongelijk wordt gesteld, mag je nog meer betalenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef gomi het volgende:
[..]
maar gewoon in beroep gaan. soms gooien ze t gewoon vande hoop
Joa, prima. Net terug van m'n zusquote:
Geen flauw ideequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
maar pheno en zero, het werkt niet/ Kan ik dat ergens instellen,
O jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je doet het huishouden en je bent een vrouw, dus ook een beetje huisvrouw
tering dat zijn ook wel uren jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
gewerkt van 8 tot 21.. Dus gesloopt!
Ben ik een radio mens?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ik had nog geen antwoord vanmiddag.. Waarom al die radio mensen opeens hier?
niet erg natuurlijk, maar ben benieuwd
Ze geilen allemaal op jouquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ik had nog geen antwoord vanmiddag.. Waarom al die radio mensen opeens hier?
ah k. dan idd gewoon betalen jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je dan in je ongelijk wordt gesteld, mag je nog meer betalen. Zeker als het bewijs sluitend is, is dat niet aan te raden.
[..]
Joa, prima. Net terug van m'n zus.
[..]
Geen flauw idee.
Jawel, ze hadden spare-ribsquote:
Ik ga ze morgen bestellen, en ik heb nog geen geld terugquote:
Leuk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel, ze hadden spare-ribs. En nog twee toffe films gezien.
je hebt heel wat losgemaakt tijdens mijn huwelijk, ze gaan je achtervolgenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben alweer wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom?quote:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga ze morgen bestellen, en ik heb nog geen geld terug
Nee ik heb wel een bevestigingsmail maar als ze niet gaan betalen kunnen ze lachen, dan breek ik dat hele pathe afquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Wat een kutzooiGewoon blijven bellen
Lekker! Ah, vandaar al die posts over karaoke oefenen en weetikveel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heb zaterdag vrij gekregen, komt wel goed uit, want meet!
Percy & The Olympians; The Lightning Thief. En Killers. Waren allebei wel tofquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Leuk.Welke films heb je gekeken?
Gezellig toch!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed wat ik hier doe
Gewoon kletsenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Percy & The Olympians; The Lightning Thief. En Killers. Waren allebei wel tof.
ik ga antwoordquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Even normaal een vraag beantwoorden zit er ook al niet meer in.. Ik zoek wel een andere SC
Alsof hier wel eens normaal een vraag wordt beantwoordquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Even normaal een vraag beantwoorden zit er ook al niet meer in.. Ik zoek wel een andere SC
ik doe mee met slopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een bevestigingsmail maar als ze niet gaan betalen kunnen ze lachen, dan breek ik dat hele pathe af
Jij het werk beetje overleefdquote:
gezelligheidquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij is C_A hier meer over haar pc's te weten gekomen dan in welke computerwinkel dan ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof hier wel eens normaal een vraag wordt beantwoord
Dat is wel correct jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is C_A hier meer over haar pc's te weten gekomen dan in welke computerwinkel dan ook..
gewoon slap ouwehoeren zoals we allemaal doen hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou ja oke, maar ik weet ook nog steeds niet wat ik hier doe, ik vind jullie alleen te leuk om weg te blijvenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is C_A hier meer over haar pc's te weten gekomen dan in welke computerwinkel dan ook..
ik rel niet, ik stel gewoon normaal een vraagquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh dat is onze relnicht
Hij bedoelt het niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |