bam op mn tanden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb standaard een breekijzer bij, sorry
Ja geweldig, ik herkende het meteenquote:
Neuh, om je bek open teh breakenquote:
ja joh, FB is echt gaar soms.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:09 schreef Laysa het volgende:
MissJ...ik ging bij jou kijkien en toen zag ik dat je me oo had gevraagd....nogmaals FB
En een oer lelijke tattooquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
Trouwens wat heeft die Wesley een pens voor een voetballer
Ja nou ja, ik vind Yolanthe sowieso al een draakquote:
Erg he.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
Trouwens wat heeft die Wesley een pens voor een voetballer
Die mag weer lekker gaan trainen, jeetje niet normaalquote:
Yolanthequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik vind Yolanthe sowieso al een draak
Schat nee, ik heb hetzelfde, ik wil haar trouwens wel eens zien zonder die 30 lagen plamuurquote:
Dertig? Jij ziet het positief in! Echt, wat een draak is datquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat nee, ik heb hetzelfde, ik wil haar trouwens wel eens zien zonder die 30 lagen plamuur
yeah das wel erg idd. maar qua figuur is ze wel okquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat nee, ik heb hetzelfde, ik wil haar trouwens wel eens zien zonder die 30 lagen plamuur
ah als hij er maar staat op t ek hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Die mag weer lekker gaan trainen, jeetje niet normaal
Ik kijk nu al uit naar het EK, eindelijk zestien, kan ik ook op de markt gaan kijken in plaats van tussen de zestigjarige mensen in het wijkgebouwquote:
Ik zie ook niets positiefs aan haarquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dertig? Jij ziet het positief in! Echt, wat een draak is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |