Ik moest meteen aan de Pfaffs denken toen ik Maandag bij Vaduz z'n artikel 'fier' voorbij zag komenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik spreek echt heel goed Vloams dankzij mn Belgische vriendinnetjes en de Pfaffs
Jij slowchatsletjequote:
Ben je voornamelijk ijskoffielurker of hou je ook van gewone koffie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Zo, ik ga de TT ff in praktijk brengen![]()
Ik wil ieg een keer american pancakes maken, en meer icecoffee
multitaskenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Multi, of hoe heet dat ook alweer?
Dank, die ga ik gauw eens maken!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik drink gewone koffie niet heel veel, 1 kopje per dag of zo, ik drink liever thee.
Recept is heel simpel, een pakje ongeslagen slagroom, 250 ml sterke koffie, 250 ml volle melk, 1 zakje vanillesuiker en dan nog een goede schep gewone suiker, uur in de koelkast, klah.
Zo stond ie in t boekje ieg.
Ik maakte hem met magere kookroom, zonder volle melk, en met een flinke schep kaneel
Krijgen we weer een tropische aanval?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik volgende week als het warm weer wordt weer
Eindelijk zwemmenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Een hele korte, maandag en dinsdag , schijnbaar
2,5 week nog!quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon lekker werken![]()
![]()
Pisje, hoelang duurt uwen feekeesjun nog?
Up & running hea!quote:
Grappigquote:
hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaduschk! Ter vervanging van de winterfilmpjes, nu een zomersfilmpjequote:
Ik blijf (waarschijnlijk) overnachten daar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh leuk, veel plezier alvast Bos, is t 1 dagje?
oeps, te snel gelezenquote:
lenzen zitten onderstebovenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
30 + he. Dan krijg je slechtere ogen.
Ik ga er vanavond even een mini lusje aan maken, dan zit de hanger extra sterk en raak ik hem zeker niet kwijtquote:
Wat tof Bos, leuk uitstapje!quote:
Ja, klotsende oksels en zwetende bilpartijen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Met dit weer werken, het zou verboden moeten worden!
Inclusief de bijbehorende country bootsquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Bah ja, verrekte plekzooi! Ik heb zin om de auto te wassen op de Jessica Simpson manier!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Bah ja, verrekte plekzooi! Ik heb zin om de auto te wassen op de Jessica Simpson manier!
Zo mag mijn toekomstige vriendin straks mijn auto wassenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker lenig aan de wasserette
Ja qua lichaam valt het hiero een beetje tegen, maar die bikini komt helemaal goed!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker lenig aan de wasserette
Ook niet als De Griek er heel gelukkig van wordt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga echt niemand zn voiture afsoppen met mijn krullen heur
Straks gaat heel Ssjjjkijndel verzoekjes indienen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja qua lichaam valt het hiero een beetje tegen, maar die bikini komt helemaal goed!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook niet als De Griek er heel gelukkig van wordt?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik heb heerlijke graskaas, goed brood, bananenshampoo en wortelcreme van de Bodyshop en Frambozen face wash van de Tuinen gescoord
Winkelenquote:
Ik heb altijd in het begin gedacht toen ik de winkels voor het eerst zag en het nog De Tuinen van (naam stad) heette. Dat het een bloemistenketen wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar jij mag dat, nog wel langer![]()
Ow ja en nieuwe lippenbalsem bij de Tuinen, mn tinnetje cocos was op, ik heb nu watermeloen![]()
Morgen ruik ik zoooo fruitig.
Normaal is het allemaal cocos, morgenochtend ruik ik naar banaan, cocos, framboos en watermeloen
Oh boy
Is geen rare gedachtengang.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb altijd in het begin gedacht toen ik de winkels voor het eerst zag en het nog De Tuinen van (naam stad) heette. Dat het een bloemistenketen was![]()
Nee, toen iemand van de begeleiding me aanraadde om daar thee te gaan halen voor mijn nachtrust..quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Toen Jan Smit met die neger over tuintjes in harten ging zingen viel het kwartje zeker.
Dus jij dacht in eerste instantie dat je thee moest gaan trekken van gladiolen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, toen iemand van de begeleiding me aanraadde om daar thee te gaan halen voor mijn nachtrust..
Ja zoiets..quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus jij dacht in eerste instantie dat je thee moest gaan trekken van gladiolen?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Toen Jan Smit met die neger over tuintjes in harten ging zingen viel het kwartje zeker.
ja, na een dag al, auto ging stuk, zit daar nog wel steeds though, is lekker gezelligquote:
Het broeit lekker ja. Hopelijk koelt het nog goed af vanavondquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:49 schreef pgrferrari het volgende:
fietsen is echt kut met deze benauwdheid
Gomiquote:
moet je meekomen als we gaan lunchenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
Pisces, wanneer ga ik jou nou eens in het echt zien!
Ja alles goed hier, hoest met jou?quote:
Das een goeie Bellica!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
Pisces, wanneer ga ik jou nou eens in het echt zien!
hehe ik kijk uit principe niet naar dat soort programma's. worden wij mannen beetje als kneuzen neergezetquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een kerel weer bij Help mijn man heeft een hobby, net een aardappel
[..]
Ja alles goed hier, hoest met jou?
Nah dit zijn de ware pareltjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik kijk uit principe niet naar dat soort programma's. worden wij mannen beetje als kneuzen neergezet
Het is hier vaak bij een gebrek aan beter. Komkommerseizoen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar ik kijk er echt nooit naar. maar gewoon omdat ik t niet veel aan vind hoor
true, in de zomer moet je ook geen tv kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is hier vaak bij een gebrek aan beter. Komkommerseizoen!
En taugéquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is hier vaak bij een gebrek aan beter. Komkommerseizoen!
Ejjjjjjjquote:
Ik heb de fles whiskey hier naast me staanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de Mojito voor morgen koud staan, wat jij D. ?
Zoiets ja, ik ken het van de verpakking als ik de lasagna bladen in de winkel zoekquote:
quote:
Nee, was ook dichterlijke vrijheidquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je er ook sambal bij doen kut
en t rijmt ook niet echt he
hehe ik ken t ook alleen van naamquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoiets ja, ik ken het van de verpakking als ik de lasagna bladen in de winkel zoek
Die naam nodigt mij wel uit om het te proberenquote:
viskes?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
[isces gewoon vis. en nee rijmt niet, maar soit
hmm nee hier nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die naam nodigt mij wel uit om het te proberen
Ja inclusief Jambers uitspraakquote:
Ik las over gehakt, daar kan ik wel vega gehakt voor gebruiken.quote:
ah dacht echt een hele schotel aan verschillender soorten vlees enzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las over gehakt, daar kan ik wel vega gehakt voor gebruiken.
Piskus!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar dan klinkt t vies.alles wat hij zegt klinkt vies
Bosquote:
[Jambers-stem]Overdag gaat ze door het leven als een normale vrouw, maar in de avonduren komt ze los onder haar pseudoniem Pisces29...[/Jambers-stem]quote:
Ja precies dat!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
[Jambers-stem]Overdag gaat ze door het leven als een normale vrouw, maar in de avonduren komt ze los onder haar pseudoniem Pisces29...[/Jambers-stem]
Belegen kaas is het lekkerstquote:
Jong-belegen is lekkerderquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef gomi het volgende:
[..]
true idd.
maar gewoon jong klinkt al beter he
Die lust ik ook wel, lekker!quote:
We maken gewoon een goeie kaasplankquote:
Ik voel Benny maisjus aankomenquote:
kaas is altijd goedquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We maken gewoon een goeie kaasplank
Welterusten Bos!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:01 schreef Bos81 het volgende:
I go to Sleep.. sleep and Imagine that you're there
Correctquote:
Sleep wellquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:01 schreef Bos81 het volgende:
I go to Sleep.. sleep and Imagine that you're there
Wat riep je net ook alweer over wijn? Daar hoort whiskey ook bij eigenlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de fles whiskey hier naast me staan
nog niet misschienquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat riep je net ook alweer over wijn? Daar hoort whiskey ook bij eigenlijk
Nee?quote:
D. Whiskeej, hoe toepasselijkquote:
Oude rakkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Gin, maar dat paste niet zo mooi
Dat is geen antwoord!quote:
En whiskey is?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm das soort van 91,92 9f 93. oftwel allemaal oud
Dat drinken alleen oude rakkersquote:
Ik heb helemaal niks met tennis, heb jij nu gewonnen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord!
game set match!
double bagelquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met tennis, heb jij nu gewonnen?
Hah! Wat leuk!quote:
Ja, leukquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hah! Wat leuk!![]()
Hoe staat ie? Tof natuurlijk zeker
Je hebt nog een jong snoetje, geeftnieheurquote:
Zit hij ook lekker comfy?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, leuk
Post van het weekend wel een foto.
Ja, jij ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt nog een jong snoetje, geeftnieheur
Lekker, zoiets zou ik ook wel willenquote:
Bij H&M for menquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker, zoiets zou ik ook wel willen
Geen idee, ik schreeuw wel als Sharapova!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met tennis, heb jij nu gewonnen?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, ik schreeuw wel als Sharapova!
Kan Vaduschka de rol vertolken van Baas B!quote:
Lange Fransie was het toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan Vaduschka de rol vertolken van Baas B!
Och jemigquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lange Fransie was het toch?
Of is die op vakansie?
past ook beter bij zijn bouw tbhquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lange Fransie was het toch?
Of is die op vakansie?
Minder werken, meer lol. Al is het sparen voor een mini (denk ik) zijn doel op dit moment.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Je klaagt nu echt al lang, mss moet je eens kijken wat je er aan kan doen
Leuke Vrijdag voor de boeg Lut!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:09 schreef Lutte het volgende:
Wakker! Heb echt een een vreemde houding gelegen, alles doet zeer
Vanmiddag met ouders naar een podium in het park en vanavond met een vriendin en naderhand uit. Zin in!
Welneequote:
quote:
Eigenlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WelneeGewoon of er dingen zijn die het wat leuker maken, bedoelt ze
Je doet toch leuke dingen tussendoor, een meet, een jasje kopen, daar moet je ook plezier uit halenquote:
Je werkt nu toch om een mini te kopen?quote:
Coverbandjes, beginnende bands, bands uit de buurt. En dan elke week een themaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Wat Pis zegt dus idd![]()
Lutte , leuk!
Wat komt er op het podium?
Leuk, klinkt goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Coverbandjes, beginnende bands, bands uit de buurt. En dan elke week een thema
Beetje, bijna elke dag is nu gwn killing voor me.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je doet toch leuke dingen tussendoor, een meet, een jasje kopen, daar moet je ook plezier uit halen
Als alles zo tegenstaat zou ik iets minder sparen zodat er geld over is voor andere leuke dingen te doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Beetje, bijna elke dag is nu gwn killing voor me.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
En als je al probeert zelf wat positiever te zijn wordt het vanzelf een stuk minder vervelend
Geld is geen prob, meer de tijd die je niet tot weinig hebt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als alles zo tegenstaat zou ik iets minder sparen zodat er geld over is voor andere leuke dingen te doen
Ga dan iets minder werken.. Werken kun je nog je hele leven, jong ben je maar één keer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geld is geen prob, meer de tijd die je niet tot weinig hebt.
Oh tof, wat luister je?quote:
Dan moet je minder gaan werken, want dat is een keuze, die uren in de avond/het weekend makenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geld is geen prob, meer de tijd die je niet tot weinig hebt.
Ik weet niet wat het met Gold is, maar de melodie, hoe die opbouwt, het geeft altijd een euforisch gevoel hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh tof, wat luister je?
Hij opende zijn show dinsdag met Gold, nu ben ik ineens helemaal into dat nummer.
Helemaal geen grote hit of zo, maar het was echt gaaf, dat nummer, en dan spoot er gouden papier woeshhhhhhhhh door de hele zaal
Kissquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh tof, wat luister je?
Hij opende zijn show dinsdag met Gold, nu ben ik ineens helemaal into dat nummer.
Helemaal geen grote hit of zo, maar het was echt gaaf, dat nummer, en dan spoot er gouden papier woeshhhhhhhhh door de hele zaal
Is er iets op joetjoeb te vinden van die opening?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Nou, na dinsdag ben ik er echt verslaafd aan, wat een ongelooflijke kippenvelopening van een concert was dat zeg
Gaaf hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Deze klinkt beter en hier zie je dat goud goed, dat was echt machtig mooi hoor
2 flessen naast elkaar in een volle fietstas, gebeurt alleen met de Aldi flessen, maar die knijp je ook met een dreumeshand fijn en dat lukt bij een Coca cola fles niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooooo hoe kan dat dan???
Heb ik echt nog nooit gehad![]()
Aldi heeft nu trouwens heerlijk nieuw fris, appelsap met prik, rode vruchten met prik en nog een andere smaak
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
voor er een scheldend personeelslid uit de winkel komt om je flessen aan te nemen
Fruitsaladequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, die heb ik dan weer niet.
Maar ik heb voor vanavond wel fruitsalade![]()
Watermeloen, banaan, peer, ananas![]()
Zelfgemacht gisteren.
En ik krijg onverwacht visite, dus die grote bak gaat wel op.
Heb je ook icecoffeestuff gekauft?
Ikke wel, ik heb kookroom zonder vet, halfvolle melk, volle melk , koffiemelk, ik ga uitproberen![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Nee er zijn nieuwe sinds kort, van die ondiepe hoge grote, die zijn best wel ok.
Maar ik heb altijd mn eigenste Jumbokar die mee naar huis gaat he
We hadden eerst een inleverloket, kreeg je een bonnetje, maar nu staat er een vuilniszak voor de kassa's, daar moet je je flessen in doen, wordt niet gecontroleerd ofzo, zeggen hoeveel het er waren en dan schrijft kassaknul op een papiertje hoeveel het er zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en ze hebben een FLESSENMACHINE!![]()
Laat me raden, we zijn waren de laatste Aldi in NL, die nog ouderwetsch de flessen in moest leveren bij een balie
Ik denk dat niemand er aan moet denkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Twee dagen achter elkaar naar een supermarkt, ik moet er niet aan denken
Wow, dat is helemaal lekker ouderwetsch!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
We hadden eerst een inleverloket, kreeg je een bonnetje, maar nu staat er een vuilniszak voor de kassa's, daar moet je je flessen in doen, wordt niet gecontroleerd ofzo, zeggen hoeveel het er waren en dan schrijft kassaknul op een papiertje hoeveel het er zijn.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
We hadden eerst een inleverloket, kreeg je een bonnetje, maar nu staat er een vuilniszak voor de kassa's, daar moet je je flessen in doen, wordt niet gecontroleerd ofzo, zeggen hoeveel het er waren en dan schrijft kassaknul op een papiertje hoeveel het er zijn.
Whehhehehequote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest gisteren wel echt vet lachen bij de Aldi trouwens.
De pin was ( weer eens ) defect.
Op de deur echt met knalgeel papier 3 briefjes met helaas , pin defect.
In de winkel van die briefjes.
En de kassadame had een zelfgemaakte kroon op, met PIN DEFECT er op.
Ik lag in een deuk
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest gisteren wel echt vet lachen bij de Aldi trouwens.
De pin was ( weer eens ) defect.
Op de deur echt met knalgeel papier 3 briefjes met helaas , pin defect.
In de winkel van die briefjes.
En de kassadame had een zelfgemaakte kroon op, met PIN DEFECT er op.
Ik lag in een deuk
Hier ook zijn plastic zak. Maar bij ons hebben ze altijd nog wel meegekeken of het aantal klopt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, een superluxe. (daarvoor ook al een) Zo'n mooie en snelle heb ik bij andere supermarkten nog niet gezien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, heb jij ook een flessenautomaat?
Nice! Geen wonder dat je zo tevreden bent, misschien heb je wel de meest luxe van Nederlandquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, een superluxe. (daarvoor ook al een) Zo'n mooie en snelle heb ik bij andere supermarkten nog niet gezien.
Ik zat al aan de Ninjaquote:
Volgens mij zit onze Aldi ook in de quality categorie. Alles klopt, de mensen die er werken zijn ook allemaal tof.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nice! Geen wonder dat je zo tevreden bent, misschien heb je wel de meest luxe van Nederland
Kun je niet een keer een foto in de winkel maken, gewoon als je ergens in een pad wandelt met kar, gewoon zo'n 'shot door de winkel' pic?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij zit onze Aldi ook in de quality categorie. Alles klopt, de mensen die er werken zijn ook allemaal tof.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Volgende week iig niet, ik ga morgen voor een weekje op vakantie naar Sauerland.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je niet een keer een foto in de winkel maken, gewoon als je ergens in een pad wandelt met kar, gewoon zo'n 'shot door de winkel' pic?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga echt mn camera meenemen en foto's maken.
Oh wat lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
ik ga morgen voor een weekje op vakantie naar Sauerland.
Waarover ging het?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Ja, nou wij hebben echt een ongelooflijke lul van een bedrijfsleider, daar heb ik es knallende ruzie mee gehad
Welke? Schiffmagger?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh, een van onze grote klanten heeft me net een tattoo beloofd bij de beste tattoueerder van Amsterdam, op zijn kosten
Meteen een hele rugpartij doen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |