Ik blijf (waarschijnlijk) overnachten daar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh leuk, veel plezier alvast Bos, is t 1 dagje?
oeps, te snel gelezenquote:
lenzen zitten onderstebovenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
30 + he. Dan krijg je slechtere ogen.
Ik ga er vanavond even een mini lusje aan maken, dan zit de hanger extra sterk en raak ik hem zeker niet kwijtquote:
Wat tof Bos, leuk uitstapje!quote:
Ja, klotsende oksels en zwetende bilpartijen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Met dit weer werken, het zou verboden moeten worden!
Inclusief de bijbehorende country bootsquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Bah ja, verrekte plekzooi! Ik heb zin om de auto te wassen op de Jessica Simpson manier!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Bah ja, verrekte plekzooi! Ik heb zin om de auto te wassen op de Jessica Simpson manier!
Zo mag mijn toekomstige vriendin straks mijn auto wassenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker lenig aan de wasserette
Ja qua lichaam valt het hiero een beetje tegen, maar die bikini komt helemaal goed!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker lenig aan de wasserette
Ook niet als De Griek er heel gelukkig van wordt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga echt niemand zn voiture afsoppen met mijn krullen heur
Straks gaat heel Ssjjjkijndel verzoekjes indienen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja qua lichaam valt het hiero een beetje tegen, maar die bikini komt helemaal goed!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook niet als De Griek er heel gelukkig van wordt?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik heb heerlijke graskaas, goed brood, bananenshampoo en wortelcreme van de Bodyshop en Frambozen face wash van de Tuinen gescoord
Winkelenquote:
Ik heb altijd in het begin gedacht toen ik de winkels voor het eerst zag en het nog De Tuinen van (naam stad) heette. Dat het een bloemistenketen wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Maar jij mag dat, nog wel langer![]()
Ow ja en nieuwe lippenbalsem bij de Tuinen, mn tinnetje cocos was op, ik heb nu watermeloen![]()
Morgen ruik ik zoooo fruitig.
Normaal is het allemaal cocos, morgenochtend ruik ik naar banaan, cocos, framboos en watermeloen
Oh boy
Is geen rare gedachtengang.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb altijd in het begin gedacht toen ik de winkels voor het eerst zag en het nog De Tuinen van (naam stad) heette. Dat het een bloemistenketen was![]()
Nee, toen iemand van de begeleiding me aanraadde om daar thee te gaan halen voor mijn nachtrust..quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Toen Jan Smit met die neger over tuintjes in harten ging zingen viel het kwartje zeker.
Dus jij dacht in eerste instantie dat je thee moest gaan trekken van gladiolen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, toen iemand van de begeleiding me aanraadde om daar thee te gaan halen voor mijn nachtrust..
Ja zoiets..quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus jij dacht in eerste instantie dat je thee moest gaan trekken van gladiolen?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Toen Jan Smit met die neger over tuintjes in harten ging zingen viel het kwartje zeker.
ja, na een dag al, auto ging stuk, zit daar nog wel steeds though, is lekker gezelligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |