Ik blijf (waarschijnlijk) overnachten daar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh leuk, veel plezier alvast Bos, is t 1 dagje?
oeps, te snel gelezenquote:
lenzen zitten onderstebovenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
30 + he. Dan krijg je slechtere ogen.
Ik ga er vanavond even een mini lusje aan maken, dan zit de hanger extra sterk en raak ik hem zeker niet kwijtquote:
Wat tof Bos, leuk uitstapje!quote:
Ja, klotsende oksels en zwetende bilpartijen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Met dit weer werken, het zou verboden moeten worden!
Inclusief de bijbehorende country bootsquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Bah ja, verrekte plekzooi! Ik heb zin om de auto te wassen op de Jessica Simpson manier!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Bah ja, verrekte plekzooi! Ik heb zin om de auto te wassen op de Jessica Simpson manier!
Zo mag mijn toekomstige vriendin straks mijn auto wassenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker lenig aan de wasserette
Ja qua lichaam valt het hiero een beetje tegen, maar die bikini komt helemaal goed!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker lenig aan de wasserette
Ook niet als De Griek er heel gelukkig van wordt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga echt niemand zn voiture afsoppen met mijn krullen heur
Straks gaat heel Ssjjjkijndel verzoekjes indienen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja qua lichaam valt het hiero een beetje tegen, maar die bikini komt helemaal goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |