Gaaf hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Deze klinkt beter en hier zie je dat goud goed, dat was echt machtig mooi hoor
2 flessen naast elkaar in een volle fietstas, gebeurt alleen met de Aldi flessen, maar die knijp je ook met een dreumeshand fijn en dat lukt bij een Coca cola fles niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooooo hoe kan dat dan???
Heb ik echt nog nooit gehad![]()
Aldi heeft nu trouwens heerlijk nieuw fris, appelsap met prik, rode vruchten met prik en nog een andere smaak
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
voor er een scheldend personeelslid uit de winkel komt om je flessen aan te nemen
Fruitsaladequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, die heb ik dan weer niet.
Maar ik heb voor vanavond wel fruitsalade![]()
Watermeloen, banaan, peer, ananas![]()
Zelfgemacht gisteren.
En ik krijg onverwacht visite, dus die grote bak gaat wel op.
Heb je ook icecoffeestuff gekauft?
Ikke wel, ik heb kookroom zonder vet, halfvolle melk, volle melk , koffiemelk, ik ga uitproberen![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Nee er zijn nieuwe sinds kort, van die ondiepe hoge grote, die zijn best wel ok.
Maar ik heb altijd mn eigenste Jumbokar die mee naar huis gaat he
We hadden eerst een inleverloket, kreeg je een bonnetje, maar nu staat er een vuilniszak voor de kassa's, daar moet je je flessen in doen, wordt niet gecontroleerd ofzo, zeggen hoeveel het er waren en dan schrijft kassaknul op een papiertje hoeveel het er zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en ze hebben een FLESSENMACHINE!![]()
Laat me raden, we zijn waren de laatste Aldi in NL, die nog ouderwetsch de flessen in moest leveren bij een balie
Ik denk dat niemand er aan moet denkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Twee dagen achter elkaar naar een supermarkt, ik moet er niet aan denken
Wow, dat is helemaal lekker ouderwetsch!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
We hadden eerst een inleverloket, kreeg je een bonnetje, maar nu staat er een vuilniszak voor de kassa's, daar moet je je flessen in doen, wordt niet gecontroleerd ofzo, zeggen hoeveel het er waren en dan schrijft kassaknul op een papiertje hoeveel het er zijn.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
We hadden eerst een inleverloket, kreeg je een bonnetje, maar nu staat er een vuilniszak voor de kassa's, daar moet je je flessen in doen, wordt niet gecontroleerd ofzo, zeggen hoeveel het er waren en dan schrijft kassaknul op een papiertje hoeveel het er zijn.
Whehhehehequote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest gisteren wel echt vet lachen bij de Aldi trouwens.
De pin was ( weer eens ) defect.
Op de deur echt met knalgeel papier 3 briefjes met helaas , pin defect.
In de winkel van die briefjes.
En de kassadame had een zelfgemaakte kroon op, met PIN DEFECT er op.
Ik lag in een deuk
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest gisteren wel echt vet lachen bij de Aldi trouwens.
De pin was ( weer eens ) defect.
Op de deur echt met knalgeel papier 3 briefjes met helaas , pin defect.
In de winkel van die briefjes.
En de kassadame had een zelfgemaakte kroon op, met PIN DEFECT er op.
Ik lag in een deuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |