Het broeit lekker ja. Hopelijk koelt het nog goed af vanavondquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:49 schreef pgrferrari het volgende:
fietsen is echt kut met deze benauwdheid
Gomiquote:
moet je meekomen als we gaan lunchenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
Pisces, wanneer ga ik jou nou eens in het echt zien!
Ja alles goed hier, hoest met jou?quote:
Das een goeie Bellica!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
Pisces, wanneer ga ik jou nou eens in het echt zien!
hehe ik kijk uit principe niet naar dat soort programma's. worden wij mannen beetje als kneuzen neergezetquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een kerel weer bij Help mijn man heeft een hobby, net een aardappel
[..]
Ja alles goed hier, hoest met jou?
Nah dit zijn de ware pareltjesquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik kijk uit principe niet naar dat soort programma's. worden wij mannen beetje als kneuzen neergezet
Het is hier vaak bij een gebrek aan beter. Komkommerseizoen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar ik kijk er echt nooit naar. maar gewoon omdat ik t niet veel aan vind hoor
true, in de zomer moet je ook geen tv kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is hier vaak bij een gebrek aan beter. Komkommerseizoen!
En taugéquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is hier vaak bij een gebrek aan beter. Komkommerseizoen!
Ejjjjjjjquote:
Ik heb de fles whiskey hier naast me staanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de Mojito voor morgen koud staan, wat jij D. ?
Zoiets ja, ik ken het van de verpakking als ik de lasagna bladen in de winkel zoekquote:
quote:
Nee, was ook dichterlijke vrijheidquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je er ook sambal bij doen kut
en t rijmt ook niet echt he
hehe ik ken t ook alleen van naamquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoiets ja, ik ken het van de verpakking als ik de lasagna bladen in de winkel zoek
Die naam nodigt mij wel uit om het te proberenquote:
viskes?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
[isces gewoon vis. en nee rijmt niet, maar soit
hmm nee hier nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die naam nodigt mij wel uit om het te proberen
Ja inclusief Jambers uitspraakquote:
Ik las over gehakt, daar kan ik wel vega gehakt voor gebruiken.quote:
ah dacht echt een hele schotel aan verschillender soorten vlees enzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las over gehakt, daar kan ik wel vega gehakt voor gebruiken.
Piskus!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar dan klinkt t vies.alles wat hij zegt klinkt vies
Bosquote:
[Jambers-stem]Overdag gaat ze door het leven als een normale vrouw, maar in de avonduren komt ze los onder haar pseudoniem Pisces29...[/Jambers-stem]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |