Bij H&M for menquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker, zoiets zou ik ook wel willen
Geen idee, ik schreeuw wel als Sharapova!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met tennis, heb jij nu gewonnen?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, ik schreeuw wel als Sharapova!
Kan Vaduschka de rol vertolken van Baas B!quote:
Lange Fransie was het toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan Vaduschka de rol vertolken van Baas B!
Och jemigquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lange Fransie was het toch?
Of is die op vakansie?
past ook beter bij zijn bouw tbhquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lange Fransie was het toch?
Of is die op vakansie?
Minder werken, meer lol. Al is het sparen voor een mini (denk ik) zijn doel op dit moment.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Je klaagt nu echt al lang, mss moet je eens kijken wat je er aan kan doen
Leuke Vrijdag voor de boeg Lut!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:09 schreef Lutte het volgende:
Wakker! Heb echt een een vreemde houding gelegen, alles doet zeer
Vanmiddag met ouders naar een podium in het park en vanavond met een vriendin en naderhand uit. Zin in!
Welneequote:
quote:
Eigenlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WelneeGewoon of er dingen zijn die het wat leuker maken, bedoelt ze
Je doet toch leuke dingen tussendoor, een meet, een jasje kopen, daar moet je ook plezier uit halenquote:
Je werkt nu toch om een mini te kopen?quote:
Coverbandjes, beginnende bands, bands uit de buurt. En dan elke week een themaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Wat Pis zegt dus idd![]()
Lutte , leuk!
Wat komt er op het podium?
Leuk, klinkt goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Coverbandjes, beginnende bands, bands uit de buurt. En dan elke week een thema
Beetje, bijna elke dag is nu gwn killing voor me.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je doet toch leuke dingen tussendoor, een meet, een jasje kopen, daar moet je ook plezier uit halen
Als alles zo tegenstaat zou ik iets minder sparen zodat er geld over is voor andere leuke dingen te doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Beetje, bijna elke dag is nu gwn killing voor me.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
En als je al probeert zelf wat positiever te zijn wordt het vanzelf een stuk minder vervelend
Geld is geen prob, meer de tijd die je niet tot weinig hebt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als alles zo tegenstaat zou ik iets minder sparen zodat er geld over is voor andere leuke dingen te doen
Ga dan iets minder werken.. Werken kun je nog je hele leven, jong ben je maar één keer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geld is geen prob, meer de tijd die je niet tot weinig hebt.
Oh tof, wat luister je?quote:
Dan moet je minder gaan werken, want dat is een keuze, die uren in de avond/het weekend makenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geld is geen prob, meer de tijd die je niet tot weinig hebt.
Ik weet niet wat het met Gold is, maar de melodie, hoe die opbouwt, het geeft altijd een euforisch gevoel hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh tof, wat luister je?
Hij opende zijn show dinsdag met Gold, nu ben ik ineens helemaal into dat nummer.
Helemaal geen grote hit of zo, maar het was echt gaaf, dat nummer, en dan spoot er gouden papier woeshhhhhhhhh door de hele zaal
Kissquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh tof, wat luister je?
Hij opende zijn show dinsdag met Gold, nu ben ik ineens helemaal into dat nummer.
Helemaal geen grote hit of zo, maar het was echt gaaf, dat nummer, en dan spoot er gouden papier woeshhhhhhhhh door de hele zaal
Is er iets op joetjoeb te vinden van die opening?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Nou, na dinsdag ben ik er echt verslaafd aan, wat een ongelooflijke kippenvelopening van een concert was dat zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |